.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برای نخستین بار در کشور ؛
زارع : روزشمار هفته تجلیل از اصحاب رسانه منتشر شد
شمال نیوز : وی با مهم خواندن نقش رسانه های مجازی در توسعه و پیشرفت استان اظهار داشت : به لطف الهی فعالترین رسانه های مجازی کشور در استان مازندران وجود دارند که با اخبار ، گزارشات و تحلیل های بروز و تولیدی خود همواره گام های موثری را در راستای توسعه و پیشرفت استان بر می دارند .....

شمال نیوز : معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران از برگزرای با شکوه هفته اصحاب رسانه در مازندران خبر داد .

عباس زارع در آستانه روز خبرنگار در گفت وگو با جمعی از اصحاب رسانه به تعداد حدود یکهزار خبرنگار در مازندران اشاره کرد و گفت  : این آمار همیشه از سوی صاحبنظران مورد اعتراض قرار گرفته است چراکه بسیاری از این افراد خبرنگار نیستند .

وی با مهم خواندن نقش رسانه های مجازی در توسعه و پیشرفت استان اظهار داشت : به لطف الهی فعالترین رسانه های مجازی کشور در استان مازندران وجود دارند  که با اخبار ، گزارشات و تحلیل های بروز و تولیدی خود همواره گام های موثری را در راستای توسعه و پیشرفت استان بر می دارند .

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: تاکنون 370 نفر خبرنگار ساماندهی شدند که پرونده بررسی وضعیت کاری آنان مشخص شد .

وی از اعمال پایش بیمه خبرنگاران از سوی وزارت ارشاد نیز بعنوان گام موثری در شناسایی خبرنگاران واقعی نام برد و ادامه داد : متاسفانه در مناسبت ها و مراسم ورود افراد غیر خبرنگار باعث شده تا حقوق خبرنگاران واقعی تضییع شود .

به گفته زارع با این اقدام وزارت ارشاد علاوه بر شناسایی خبرنگاران واقعی در دستیابی افراد به حقوقشان نیز کمک می شود .
وی از برقراری بیمه 129 خبرنگار مازندران پس از بررسی روند فعالیت آنها خبرداد و گفت: پرونده دیگر متقاضیان در حال بررسی است که در صورت محرض شدن فعالیت افراد در این حرفه ، بیمه آنان برقرار خواهد شد .

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران بروز رسانی اطلاعات و آموزش خبرنگاران را از دیگر دغدغه های این بخش برشمرد و ادامه داد : با امضای تفاهم نامه فی مابین این اداره کل و معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی ، دوره های آموزشی خبرنگاران استان برگزار خواهد شد .

زارع برگزاری آئین بزرگذاشت هفته  تجلیل از اصحاب رسانه در مازندران را  به عنوان حرکتی بدیع و نو خواند و اعلام کرد : روزشمار هفته تجلیل از اصحاب رسانه برای نخستین بار در کشور در استان مازندران  منتشر گردید که اوج برنامه ها  در شازدهم مردادماه ساعت 5 عصر در سالن هلال احمر ساری در قالب مراسم ویژه روز خبرنگار برگزار خواهد شد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سامان 12 مرداد 1394
سلام اقای زارع
در تمامی مراسم ها و نمایشگاه بزرگترین قشر خبری استان که همان رسانه های مجازی هستند یا نادیده گرفته می شوند و یا خیلی کم دیده می شود
از جشنواره های مطبوعات تا مراسم های روز خبرنگار هیچ دعوت و اعتنایی به خانواده بزرگ رسانه های مجازی استان مازندران نمی شود و این جای تاسف است
در صورتیکه امروزه جایگاه رسانه های مجازی بخاطر سرعت اطلاع رسانی بسیار روبه پیشرفت است و از طرفی اینان در حقیقت سربازان جبهه فرهنگی و جنگ نرم نیز محسوب می شوند
اما در تنهایی و غربت از سوی با ناملایمات ارشاد و اشکال تراشی های بیشمار برای دریافت مجوز و از سویی دیگر بخاطر هزینه های سنگین سایت داری و ... در حال مبارزه برای سرپا ایستادن هستند
واقعا ایا کسی به این مسائل رسانه های مجازی فکر می کند؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.