.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل ثبت احوال مازندران خبر داد
اشتغال بازنشستگان ثبت‎احوال در مازندران

مدیرکل ثبت احوال مازندرن از اشتغال بازنشستگان ثبت‌احوال استان خبر داد و گفت: تمام بازنشستگان ادارات ثبت احوال استان به عنوان بازرس دفاتر پیشخوان دولت مشغول به کار شوند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، علی رجبی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح ایستگاه أخذ کارت هوشمند ملی که برای نخستین بار در یکی از دفاتر پیشخوان دولت در شهرستان چالوس راه‌اندازی شد، اظهار کرد: سهمیه مازندران در سال 94 در زمینه صدور کارت هوشمند ملی 345 هزار قطعه است.


وی با اعلام اینکه استان در سال گذشته رتبه چهارم استان‌های کشور را در زمینه صدور و تحویل کارت هوشمند ملی از آن خود کرد، افزود: براساس عملکرد سه ماهه امسال نیز استان مازندران همچنان رتبه چهارم کشور را حفظ کرده است.


مدیرکل ثبت احوال مازندران با اشاره به اینکه در سال گذشته 40 پایگاه صدور کارت هوشمند ملی در استان فعال بود، خاطرنشان کرد: در سه ماهه امسال این رقم به 66 پایگاه ارتقا یافت که براساس برنامه باید تا پایان سال تعداد پایگاه‌های صدور کارت هوشمند ملی به 90 ایستگاه در استان افزایش پیدا کند.


وی از واگذاری ثبت‌نام و صدور کارت هوشمند ملی به دفاتر پیشخوان دولت در استان خبر داد و گفت: برای نخستین‌بار در مازندارن کار ثبت‌نام و صدور کارت هوشمند ملی به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد و این کار به صورت پایلوت در شهرستان چالوس اجرا شد.


رجبی با بیان اینکه تا پایان هفته تعداد دفاتر پیشخوان دولت که در انجام صدور و ثبت نام کارت هوشمند ملی فعالیت می‌کنند به 6 دفتر افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است که تعداد این دفاتر پیشخوان را به 12 تا 20 دفتر شهری و روستایی برای انجام خدمات مربوط به کارت هوشمند ملی راه‌اندازی کنیم.


وی با اشاره به اینکه کارت هوشمند ملی کلید دولت الکترونیک است، افزود: از 345 هزار کارت هوشمند ملی که سهمیه استان مازندران در سال 94 است تعداد 15هزار قطعه کارت هوشمند ملی سهمیه شهرستان چالوس است که در صورت انجام می‌توان از سهمیه دیگر شهرها استفاده کرده و به چالوس اختصاص داد.


وی در پایان از طرح اشتغال بازنشستگان ثبت‌احوال استان خبر داد و گفت: در این طرح قرار است تا تمام بازنشستگان ادارات ثبت احوال استان به عنوان بازرس دفاتر پیشخوان دولت مشغول به کار شوند.


در ادامه مدیر دفتر پیشخوان دولت شهرستان چالوس با تشکر از همکاری افرادی که در راه‌اندازی این ایستگاه تلاش کردند، اظهار کرد: دفتر پیشخوان شهرستان چالوس از بین 18هزار دفتر در کشور با توجه به عملکرد موفقی که داشت توانست به عنوان دفتر نمونه کشور برگزیده شود.


جواد سام دلیری وقت‌شناسی و اشتغالزایی را از مهم‌ترین دلایل موفقیت دفتر پیشخوان دولتی چالوس عنوان کرد و افزود: تمام کارها در این مرکز در کمتر از دو دقیقه انجام می‌شود و تکریم ارباب رجوع از مهم‌ترین اولویت‎های این دفتر است.


وی از افتتاح فاز دوم دفتر پیشخوان دولتی در شهرستان چالوس خبر داد و خاطرنشان کرد: در فاز دوم قرار شد تا طبقه دوم این ساختمان را در بنایی با 180 مترمربع و با پنج کارمند راه‌اندازی کنیم.


نایب رئیس کانون پیشخوان استان مازندران ادامه داد: برای اجرای کارهای اداره ثبت اسناد کانکسی با 20 متر مربع را در این اداره مستقر کردیم تا کارهای مربوط به ورودی  و خروجی اسناد توسط این دفتر نظارت شود.


وی در پایان گفت: از بین 850 دفتر پیشخوان استان مازندران شهرستان چالوس به دلیل سرعت عمل در انجام عملیات و تجهیز امکانت مربوط به صدور کارت هوشمند ملی توانست به عنوان دفتر منتخب استان مازندران برگزیده شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.