.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عملکرد ۱۰۰ روزه رئیس سازمان تعزیرات

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به عملکرد ۱۰۰ روزه خود در این سازمان گفت: با هماهنگی وزارت ارتباطات و به منظور تسهیل دسترشی سریع مردم با تعزیرات سامان تلفنی ۱۳۵ به زودی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم، علیرضا جمشیدی در مراسم تودیع و معارفه ۳ تن از معاونان قدیم و جدید سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی از دو جهت اهمیت دارد؛ نخست اینکه این سازمان خدمت‌رسانی مستقیم به مردم می‌کند و آنجایی که مردم طرف ما هستند بسیار لذت‌بخش است. نکته دوم این که ما در عرصه تحقق عدالت هستیم و می‌خواهیم احقاق حقوق کنیم بنابر این باید با این دیدگاه وارد میدان شویم.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه در ۱۰۰ روز گذشته از انتصابش به عنوان این سازمان ۱۲ کمیته تحولی راه‌اندازی شده است، گفت: یکی از این کمیته‌ها شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات است که براساس آن قصد داریم ساماندهی به منظور الکترونیکی کردن اقدامات در تعزیرات ایجاد کنیم. در کنار این بحث چند اقدام نیز داشته‌ایم که از آن جمله ایجاد سامانه تلفن ۱۳۵ برای به منظور دسترسی آسان مردم به تعزیرات بوده است که در این حوزه وزیر دادگستری با وزیر مخابرات به تفاهمات خوبی رسیدند و در آینده این سامانه به مرحله اجرا می‌رسد.

جمشیدی همچنین به شورای آموزش و پژوهش به عنوان یکی دیگر از ۱۲ کمیته ایجاد شده اشاره کرد و گفت: انتظار ما در سازمان تعزیرات فراتر از نظام قضایی است. در قوه قضائیه اتقان آراء مد نظر قرار دارد اما اینجا باید آرای ما به صورت مطالعه موردی تدریس شود.

وی همچنین از تدوین نظام جامع آموزشی سازمان تعزیرات خبر داد و گفت: در بخش آموزش باید نیازسنجی‌ها به دقت انجام شود و نظام ارزشیابی جدیدی حاکم باشد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی همچنین به موضوع اصلاحات فرایند‌های داخل این سازمان اشاره کرد و گفت: باید ساختارهای تعزیرات اصلاح و ارتقا یابد و به صورت دقیق اجرا شود.

جمشیدی در ادامه سخنان خود به بحث انضباط‌بخشی و مسائل مالی اشاره کرد و افزود: کمترین تخلفات در تعزیرات حکومتی برای ما قابل قبول نیست به طور قطع در این حوزه نیازمند اقدامات بسیاری هستیم و در این راستا تدوین دستورالعمل‌های مختلفی آغاز شده و سعی داریم تمام فرآیندها را شفاف کنیم و برای این کار نرم‌افزارهای مناسب در دست طراحی است.

وی با اشاره به بحث ارزشیابی عملکرد در تعزیرات اضافه کرد: درجه‌بندی استانها را در دستور کار داریم تا استانها در یک نظام درجه‌بندی مناسب و دقیق با هم مقایسه شوند. براین اساس اگر سلامت و کارایی یک شعبه پایین بیاید کل استان ضرر می‌کند.

وی با بیان اینکه نگاه ما در سازمان تعزیرات حکومتی درگیری با صنوف نیست گفت: وقتی حاکمیت خود را با مردم درگیر کند مطلوب نیست روند مطلوب، پیشگیری است به همین خاطر با موافقت وزیر دادگستری اداره کل و یا معاونت پیشگیری در سازمان تعزیرات ایجاد می‌شود.

جمشیدی همچنین از پالایش قوانین مربوط به حوزه تعزیرات گفت: یک معاونت جدید تحت عنوان معاونت اجرایی به سازمان تعزیرات اضافه شده که این معاونت پیگیری موضوعات مربوط به قاچاق کالا و تخلفات اصناف و حوزه‌های بهداشت و درمان را برعهده دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.