.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب رئیس روابط عمومی وزارت ارشاد
محمدزاده پیش از این معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال 1389 تا 1392 نیز بوده است.

 شمال نیوز:  'محمد جعفر محمدزاده' در حکمی از سوی 'علی جنتی' وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مشاور رسانه ای وزیر با حفظ سمت به عنوان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.

به گزارش ایرنا، در بخشی از متن این حکم خطاب به محمدزاده آمده است: نظر به مراتب علمی و سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می شوید.

بنابراین گزارش، علی جنتی در این حکم بر هدایت و نظارت بر عملکرد روابط عمومی معاونت ها و واحدهای ستادی و استانی تاکید کرده است.

این گزارش می افزاید: در این حکم به پاسخگویی سریع و به موقع به شبهات و ادعاهای نادرست، سنجش افکار عمومی نسبت به عملکرد واحدهای مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره شده است.

محمدزاده پیش از این معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال 1389 تا 1392 نیز بوده است.

پیش از این 'بابک دربیکی' رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که از این سمت استعفا کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محسن نامورصدیق 12 مرداد 1394
خدا حفظش کنه مرد بزرگ و مدیر خیلی خوبیه من تبریک میگم. در زمان معاونت مطبوعاتی ایشان مطبوعات بسیار رشد کردند و دلسوزانه به نشریات کمک زیادی میکرد و نگاه عادلانه و منصفانه ای داشت و تا میتوانست برای اعتلای نشریات تلاش مینمود. برخلاف آقای دکتر محمدزاده، آقای انتظامی علیرغم شعارهای فریبنده در هنگام نشستن بر جایگاه معاونت مطبوعات فعلی، اکنون معاونت مطبوعاتی آکنده از بی عدالتی، باند بازی، تحقیر نشریات، ضربه به نشریات مظلوم و بدون پشتوانه با قطع یارانه ها و افزایش یارانه های نشریات مجیز گویش شده و به اقتصاد نشریات بسیار ضربه زده است و موارد دیگری که نشریات دیگر توان لازم برای ادامه حیات ندارند. با نگاهی به مستندات موجود در سایت معاونت مطبوعاتی و بررسی بعضی موارد میتوان پی به این قضیه برد.(البته مستندات لازم موجود است ودرزمان لازم میتوان خدمت رئیس محترم جمهور یا وزیر محترم ارشاد ارائه نمود). اما در زمان آقای دکتر محمدزاده نگاه منصفانه ایشان در زمان تنگناهای مالی کشور توانسته بود نشریات را سرپا نگه دارد. همچنین درسال 83 درخواست مجوز روزنامه و ماهنامه دادم ایشان قول دادند برای دریافت پیگری کنند اما دوران معاونتشان تمام شد و زمانی که آقای انتظامی سرکار آمد خیلی از تقاضا ها را علیرغم گذشت 10 سال از درخواست بدون صورتجلسه به بهانه آمایش سرزمین! از دور خارج کرد و فقط به هم مسلکان خودش که کمتر از یکسال تقاضا داده بودند ارائه کرد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.