.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرگ‌خیزترین جاده‌ها در کدام استان است

 شمال نیوز: در ۳ ماه نخست سال جاری آمار تلفات حوادث رانندگی در کشور ۵.۸ درصد و آمار مصدومان حوادث که به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند، ۱.۱ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش یافت.

به گزارش فارس، پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: در حوادث رانندگی سه ماهه اول امسال ۴ هزار و ۱۲۹ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند این در حالی است که تعداد افراد فوت شده بر اثر حوادث رانندگی در مدت مشابه سال قبل ۴ هزار و ۳۸۲ نفر بود.

بر اساس این گزارش از کل تلفات حوادث رانندگی در بهار امسال ۳ هزار و ۱۴۴ نفر مرد و ۹۸۵ نفر زن بودند. همچنین ۲ هزار و ۷۷۳ نفر از متوفیات حوادث رانندگی در محورهای برون شهری، یکهزار و ۶۹ نفر در مسیرهای درون شهری، ۲۷۴ نفر در جاده‌های روستایی و ۱۳ نفر در مسیرهایی نامعلوم جان خود را از دست داده‌اند.

در این مدت استان‌های فارس با ۳۶۰، خراسان رضوی با ۳۳۰ و تهران با ۲۹۲ بیشترین و استان‌های اردبیل با ۳۷، خراسان جنوبی با ۳۹ و ایلام با ۴۱ کمترین آمار تلفات حوادث رانندگی را داشتند.

بر اساس این گزارش در سه ماهه اول امسال ۷۸ هزار و ۶۰ نفر در حواث رانندگی مصدوم و به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد ۵۵ هزار و ۱۴ نفر مرد و ۲۳ هزار و ۴۶ نفر زدن بودند، آمار مصدومان حوادث رانندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که میزان مصدومان ۷۸ هزار و ۹۵۳ نفر بود، ۱.۱ درصد کاهش یافته است.

کاهش ۲.۵ درصدی تلفات در خرداد

در خرداد ماه امسال نیز یک‌هزار و ۵۱۵ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که از این تعداد یک‌هزار و ۱۷۱ نفر مرد و ۳۴۴ نفر دیگر زن بودند. آمار تلفات حوادث رانندگی در مقایسه با خرداد ماه سال گذشته ۲.۵ درصد کاهش یافت.

در این مدت آمار مصدومان حوادث رانندگی ۴.۷ درصد افزایش یافت و از ۲۶ هزار و ۳۲۲ نفر در خرداد سال گذشته به ۲۷ هزار و ۵۶۱ نفر در خرداد امسال رسید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.217 seconds.