.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شب گذشته رخ داد ؛
تصادف در جاده هراز 2 کشته و 4 مصدوم برجای داشت
شمال نیوز: براثر تصادف شدید و خونین یک دستگاه کامیون با خودروی پژو در جاده هراز دو کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش شمال نیوز، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران به خبرنگار ایرنا گفت : این حادثه که ساعت 18 امروز (شنبه) در منطقه هردو رود جاده هراز رخ داد که متاسفانه راننده خودرو پژو در دم جان سپرد .

فرهاد مصدری ادامه داد : زن 50 ساله سرنشین خودروی پژو نیز بعد از انتقال به بیمارستان 17 شهریور آمل براثر شدت جراحات جان خود را از دست داد .

وی سه سرنشین خودرو پژو را از جمله مصدومان این سانحه رانندگی اعلام کرد و افزود : دو مرد 51 و 52 ساله و دختر 17 ساله سرنشینان این خودرو پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط ماموران اورژانس به بیمارستان 17 شهریور آمل انتقال یافتند .

به گفته رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران، مرد 33 ساله راننده کامیون دیگر مصدوم این سانحه رانندگی نیز به بیمارستان 17 شهریور آمل برای انجام اقدامات درمانی مورد نیاز انتقال داده شد .

در 24 ساعت اخیر وقوع دو سانجه رانندگی برخورد کامیون در جاده هراز مازندران رخ داد که در تصادف نخست پس از تصادف کامیون با یک دستگاه پژو و برخورد به پنج دستگاه خودروی دیگر رخ داد .

در این حادثه رانندگی پنج نفر مصدوم شدند. 

 

تصادف خونین در جاده هراز +تصاویر

تصادف خونین در جاده هراز +تصاویر

تصادف خونین در جاده هراز +تصاویر    

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 11 مرداد 1394
بنازم به حق حساب رانندگان کامیون شن وماسه بر این جاده که حتی بدیهی ترین کار ایمنی که گذاشتن توری روی بارشون برا جلوگیری از صدمه به دیگر خودروها را با پول صبحانه وغیره حل میشه بنازم
بابلي 11 مرداد 1394
توروخدا اين جاده را ٤بانده كنيد، هر هفته با ترس و لرز ميريم تهران، ريزش كوه، سبقت، انحراف، جاده بديه، خيلي ها رو ميشناسم تو اين جاده فوت يا مصدوم شدند، اين جاده واسه تهرانيها تفريحيه، واسه ما شماليها جاده اي براي رسيدن به امور و خصوصا براي راننده هاي شمالي وسيله امرار معاش، بنابراين اهميتش براي ما خيلي بيشتر از تهرانيهاست، نماينده آمل هم جاي مترويي كه الآن تو خود تهران هم خوابيده بهتر است به فكر هراز باشه،

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.