.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هويت‌7شهيد غواص مازندران شناسايي شد+اسامي و تصاویر
شمال نیوز: پیکر مطهر هفت شهید غواص و خط‌شکن استان مازندران از جمع 30 شهیدی که قرار است در این استان تشییع شوند، احراز هویت شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از بنیاد حفظ و نشر ارزش‌‎های دفاع مقدس مازندران، پیکر مطهر هفت شهید غواص و خط‌شکن استان مازندران از جمع 30 شهیدی که قرار است در این استان تشییع شوند احراز هویت شدند.

شهیدان «محمدصادق معلمی»، «منصور مهدوی نیاکی»، «سیدحسن فاطمی»، «مسلم رسولی کناری»، «غلامرضا اسدی»، «سیدرضا میرفاضلی» و «حسینعلی بالویی» هفت شهید غواص و خط‌شکن لشکر ۲۵ کربلا استان مازندران هستند که مورد احراز هویت قرار گرفته‌اند.

 

/photo/8944.jpg


طلبه شهید «محمدصادق معلمی» محمدصادق معلمی فرزند کریم متولد ۱۳۴۷/۶/۲۵ در ساری است. او عضو لشکر ۲۵ کربلا بود و در جریان عملیات کربلای‌۴ در منطقه ام‌الرصاص، در تاریخ چهارم دی‌ماه ۶۵ به شهادت رسید.
 

/photo/9143.jpg


شهید «منصور مهدوی نیاکی» متولد سومین روز فروردین 1346 است در آمل است. وی از غواصان لشکر ۲۵ کربلا بود و در جریان عملیات کربلای‌۴ در منطقه ام‌الرصاص، در تاریخ چهارم دی‌ماه ۶۵  براثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.
 

/photo/6831.jpg


شهید «سیدحسن فاطمی» متولد یکم دی‌ماه در شهرستان آمل است. وی از رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا بود و در جریان عملیات کربلای‌۴ در منطقه ام‌الرصاص، در تاریخ چهارم دی‌ماه ۶۵ براثر اصابت گلوله مستقیم آر.‌پی‌.جی۷ به شهادت رسید.
 

/photo/4151.jpg


شهید «مسلم رسولی کناری» فرزند حسین 12 مردادماه 46 در فریدونکار است. او از رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا بود و در جریان عملیات کربلای‌۴ در منطقه ام‌الرصاص، در تاریخ چهارم دی‌ماه ۶۵ به شهادت رسید.
 

/photo/357.jpg


شهید «غلام‌رضا اسدی ولی آبادی» فرزند حیدر متولد اول مهرماه 49 در نوشهر است. وی نیز از رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا بود.     شهید « سیدرضا میرفاضلی هچیرودی» فرزند سیدعلی متولد 1343/05/06در چالوس است. او از رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا بود و در جریان عملیات کربلای‌۴ در منطقه ام‌الرصاص، در تاریخ چهارم دی‌ماه ۶۵ به شهادت رسید.
    /photo/1475.jpg  


گفتنی است، پیش از این احراز هویت شهید «حسینعلی بالویی» اعلام شده بود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 11 مرداد 1394
روح تمامی این شهدا با مولا امیر المومنین محشور باد .
ح 11 مرداد 1394
روح همه شهدا شاد اولین شهید در روستای نیرس در سال 59به خاک سپرده وغلام آخرین شهید درکنار 14شهید دیگر این روستا
دبیر 11 مرداد 1394
چهرهشان آسمانی بودوخوشا به سعادت شان .به یاد ما باشید ما خیلی نیازمند شماییم .شما ره یافتگان به وصالیید به ما نیاز ندارید.
نا شناس 11 مرداد 1394
عزیزان خوش آمدید به وطن
نا شناس 11 مرداد 1394
كشته شدن در راه خدا عزت ابدي است.روحشان شاد.
نا شناس 11 مرداد 1394
چرا قبل از اوردن پیکر شهدا اسامی رو اعلام کردین خانواده ها چی؟
کار خوبی نکردین؟
علی 11 مرداد 1394
با سلام . روح همه شهدای عزیزمان شاد . بخصوص شهدای غواص و خط شکن استان مازندران . ( برای شادی روح این شهدای گرانقدر صلوات )
نا شناس 11 مرداد 1394
یاد باد یاد یاران یاد باد
سید 11 مرداد 1394
روحشان شاد و یادشان گرامی و هدفشان سرلوحه ی کارهای ما///////////
زليكاني 11 مرداد 1394
روحشان شاد انشاله مسولين ماازخون اين شهدادرس بگيرندودنبال باندبازي وكسب ثروت نباشند
سوادکوهی 10 مرداد 1394
کجایید ای شهیدان خدایی بلاجو یان دشت کربایید
شهدا شمع محفل بشریت هستند . با نگاهی به صورت این عزیزان معصومیت در چهره هایشان موج می زند . چه فرهنگی در آن زمان حاکم بود که افراد از عزیز ترین چیز زندگی که همانا جان شیرین بود گذشتند از خانواده از زن وبچه از شهر و دیار رخت بربستند وراهی جبهه های نبرد شدند .آنها در آن زمان به رسالتشان عمل کردند وامروز ما در این کشور پهناور باآرامش در حال زندگی هستیم ،آرامشی که ازخون همین جوانان برای کشور به ارمغان آمده عزیزان منظورم از آرامش این است که هنگامیکه بهمراه خانواده و زن وبچه به بازار ویا فروشگاه برای خرید مراجعه ویا برای تفریح به اقصی نقاط کشور سفر می کنید. باخیالی آسوده بدون دغدغه که هر آن خودرویی بمب گذاری شده ویا مکانی بمب گذاری شده آسایش و آرامش شما را بهم نمیزند .ویا دشمن به بهانه مسلمان بودن بمب روی سرتان نمیریزد اینها همه دستاورد خون همین معصومین می باشد . عزیزان ، ملت بزرگ ایران ، شاید در اقتصاد واشتغال مشکلاتی در کشور ایجاد شده که قابل حل وپیگیری میباشد .ودولتمردان مشغول حل این معضلات هستند .ولی ما نباید شیرینی وحلاوت امنیت کشور را دست خوش سوء مدیریت ها کنیم چه اینکه این سوء مدیریتها به زودی وبا تلاش مردم و مسئولین قابل حل است . پس بیایید یکبار دیگر با این شهدا تجدید میثاق کنیم و بگوییم با همه کمی ها وکاستی های سوء مدیریتی که انصافا در بعضی ها انگیزه را از بین برده ،ولی ما به احترام شما وبه احترام کشور عزیزمان دست در دست هم می دهیم به مهر میهن خویش را آباد می کنیم.ودشمنان را که چشم به تضعیف شدن ما بسته اند ، ناامید خواهیم کرد . به امید سرافرازی ایران عزیز
نا شناس 10 مرداد 1394
باسلام خدا رحمت کند تمامی شهیدان اسلام رو
عکس فتوشاپی خوب نیست میذارید ارزش شهدای ما بالاتر از این حرفاست
Mighat 11 مرداد 1394
روحشون شاد
ان شاالله با پیغمبر محشور بشن
دکتر پروریج آبادی 11 مرداد 1394
عزیزان شمال نیوز فکر کنم اشتباهی در تصویر و نام یکی از شهدا به وقوع پیوسته...
شهید سید حسن فاطمی از جوانان نیک و بسیجی یکی از روستاهای دابودشت آمل و از پاسداران سلحشور نیروی دریایی سپاه بود که حدود سال 84یا85 در سانحه هواپیما سپاه به درجه رفیع شهادت رسید و الان به دلیل تشابه نام ، عکس این شهید والامقام به جای شهیدی با این نام درج شده است...

به ارواح طیبه همه شهداء و ایثارگران صلواتی هدیه فرمایید.
نوری ریکا 11 مرداد 1394
روح همه شهدا شاد و قرین رحمت ابدی .
بویژه شهدای کربلای 4 که انصافا مظلومانه به شهادت رسیدند.
صباغی ازاسرم 11 مرداد 1394
باسلام وادادی احترام به پیشگاه ملت بزرگ وقدرشناس ایران. یادجبهه یادسنگر.یاد روزهای آتش وخون بخیر.مردان بی ادعا.گمنام.صادق.ایثارگر.غیور.شجاع.عاشق ملت ونظام ووفداربه امام راحل.یادهمه شون بخیر.درودوهزاران درودبه این مردم شریف وقدرشناس که همیشه ودرهمه حال قدردان شهدای فداکارشان هستندواجازه سوء استفاده به عده ای بانام شهید.شهادت نخواهندداد.
بیاییدفرصت عظیم معنوی که بواسطه حضوراین آلاله های سرافرازوطن پیش میآید دستمایه بهره برداری جناحی وگروهی خودنکنیم مخصوصاتریبون داران وصاحبان کلام وقلمو... وحرمت شهیدانمان رابیش ازپیش پاس بداریم.
نا شناس 11 مرداد 1394
روح همه شهدا شاد... شهدا ما شرمنده شما هستیم
راستا 11 مرداد 1394
سلام برپاره هاي دل ملت،خدامي داندراه و رسم شهداء كورشدني نيست بلكه ماندگاروابدي است/گرحنجره هاي شهداء خاموش است/امروزخروش ملتي درجوش است/تاهست ولي و رهبرم خامنه اي/اي پيرجماران علمت بردوش است(وعده ديدارتشييع پيكرهاي اين لاله هاي آسماني{اين دعوتي ازشهداست آيا اجابت مي كنيد؟}
قنبر مجیدی 11 مرداد 1394
شهدا امام زادگان عشقند و مزارشان زیادتگاه اهل یقین است ،
از غم بودن پریشان می شوم / بس که دلتنگ شهیدان می شوم / ابر هستم آه باران می کشم / انتظار روی یاران می کشم / سالها در سوگ یاران مانده ام / مثل گل در باد و باران مانده ام (شادی روح همه شهدای هشت سال دفاع مقدس بویژه شهدای غواص خط شکن لشکر 25 کربلا سه صلوات)
سرباز ولایت 11 مرداد 1394
خوشا به سعادت اونا و وای بر ما!!!!
رضا 11 مرداد 1394
بر آستان جانان گر سر توان نهادن
گلبانگ سربلندی بر آسمان توان زد.
خوشا به حالتان التماس دعا و شفاعت در قیامت.
احمدرضا 11 مرداد 1394
به نظرشما بعد از 29 سال که به کشورمان بازگشتند با دیدنمان جه قضاوتی در باره ما دارند ؟
نا شناس 12 مرداد 1394
فدای غیرت تان .شما ها رفتید عرصه از شیران خالی شد اصغری و روغنی با حمایت رمدانیها ترک تازی میکنند. نکاچوب و صنایع چوب شده خانه خلوت عده ای.
عکس اشتباه است 12 مرداد 1394
عکس سید حسن فاطمی اشتباهه..این عکس مربوط به یک شهید دیگه است که هم نام بودن
عاشق شهدا وحضرت آقا ونظام جمهوری اسلامی 12 مرداد 1394
باسلام امیدواریم بعضی از مسئولان مان ببیند که بعداز 29 سال مردم استان مازندران چگونه وبا چه روحیه ای از این پرستوهای آسمانی باجان دل استقبال میکنند چون این شهدا باردیگر انقلاب خمینی را زنده وپرنگتر کردنند ای مسئملانی که بنام شهدا دارید سوئ استفاده میکنید بتسرسید وببینید که هنوز وهمیشه این شهدا زنده اند وناظر عملکرد شما هستند بترسید ازآن روزی که خون پاک ریخته این شهدا دامن شمارا بگیرنند کمی به خود ببایید بدانیید این شهدا برای چه چیز رفتنند برای من وشماها رفتتند پس این امانت را به شما دادنند خوب ازاین امانت نگهداری کنیید چون درشب اول قبر اول بایید به این شهدا جواب پس بدهیدوبسرسید از عذاب سخت خدا ببینید بابعضی ازکارهای نادرستان وضعیت حجاب کشورمان چطور شده است نذارید کشورهای بیگانه ازاین وضعیت سوئ استفاده کنند ووای برآن روزی که حضرت آقا حکم جهاد به ما بدهد همانطوری که این شهدا در8سال دفاع مقدس ایننجوری امتحان خوب وکارنامه قبولی گرفتند مانسل جدید از شاگردان همین پرستوها هستیم وقسم میخوریم به خون شهدا اگرکسی بخواهی کشورمارا تهدید کند خونشان را برای همیشه ونسلشان را ازروی زمین پاک میکنیموماتاآخر جانمان ازرهبر مان سید علیخامنه اینماینده حضرت ولی عصر حمایت میکنیم یاحسین یا حسین
علی 13 مرداد 1394
غیور مردان بازگشتتان خیر مقدم.
هنوزم به لطف خون شما ها دین و مذهب در صراط مستقیمش قرار داره.
التماس شفاعت از شما داریم عزیزان.
ارادتمند شما 12 مرداد 1394
روح همه شهدای اسلام و شهدایی که از سرزمین و کیان خود در بابر هر متجاوزی تا آخرین قطره خون دفاع می نمایندشاد باد.
این شهیدان برای نشان دادن هویتی به جمع ما برگشتن که ما آن را فراموش کردیمآمدن تا به ما بفهمانند که همه چیز فقط در اینجا خلاصه نمی شود آمون اعلام نمایند در پس این دنیای فانی دنیای دیگر جهت حسابرسی و پاسخگویی وجود داشته پس ای هم وطن به فکر خودت باش و از خواب غفلت برخیز و تمام تلاشت رو برای رسیدن به آن هدف والا که مطلوب بشریت می باشد .انجام بدی.
هم وطن بیایید انسان باشیم و انسانیت را در خود بپرورانیم.بیایید نقاب بدبینی را بیندازم و جور دیگری به این دنیا بنگریم
میرقادر 13 مرداد 1394
یادشان گرامی روحشان شاد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.