.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فارس قهرمان مسابقات هندبال دانشگاه آزاد شد
شمال نیوز : مسابقات دسته یک سراسری هندبال دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد ‌واحد قائم‌شهر بعد از قرعه کشی و بر‌اساس جدول زمان بندی،‌ از سوم مرداد با دو گروه A تیم‌های ( البرز، کردستان، فارس و بوشهر) B تیم‌های ( لرستان ،کرمانشاه و مازندران) انجام شد.....
فارس قهرمان مسابقات هندبال دانشگاه آزاد شد

شمال نیوز : مسابقات دسته یک سراسری هندبال دانشجویان برادر دانشگاه آزاد با حضور ۹۸ ورزشکار از ۷ استان کشور با قهرمانی استان فارس به‌کار خود پایان داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از کمیته خبری مسابقات، مسابقات دسته یک سراسری هندبال دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد ‌واحد قائم‌شهر بعد از قرعه کشی و بر‌اساس جدول زمان بندی،‌ از سوم مرداد با دو گروه A تیم‌های ( البرز، کردستان، فارس و بوشهر) B تیم‌های ( لرستان ،کرمانشاه و مازندران)  انجام شد.

امروز در مرحله فینال مسابقات شاگردان یوسف میرشکاری موفق شدند در بازی دیدنی و نفس گیر شاگردان شیخی  را با نتیجه 32 بر 22 شکست داده و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.

تیم فارس با سرپرستی ایرج احمدی، مربیگری یوسف میرشکاری و با بازی بهرام رستمی، فرزاد رستمی، محمدصفری، علیرضا صفری، یحیی رازقی، مرتضی انصاری، جابر پیش بین‌، امیرحسین سلالت، سعید رضا اندام‌، محمدعلی قاسمی، علی رحیمی کازرونی در این دوره از مسابقات حضور یافتند.

تیم لرستان نیز با سرپرستی شاه کرمی، مربی‌گری محمد شیخی و با بازی سعید حیدری راد، مسلم کاظمی، مجتبی کرمیان، حسین دلفان، سلمان مرادی، آرش مرادی، روح الله بهاروند، علی صارمی، علی حداد، سجاد صادقی، مهدی حمیدیه، مهدی محمدی در این دوره از مسابقات حضور یافتند.

در بازی رده بندی و برای کسب مقام سوم و چهارم  صبح امروز دو تیم کرمانشاه و بوشهر به مصاف هم رفتند که بعد از یک بازی دیدنی تیم  بوشهر با نتیجه 38 بر 33 به برتری رسید و مقام سوم این دوره را از آن خود کرد و  از مربی این تیم به‌عنوان مربی بااخلاق دراین دوره از مسابقات تقدیر شد.

مجتبی کرمیان بازیکن دانشگاه آزاد اسلامی  لرستان و عضو تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان فنی ترین بازیکن این دوره از مسابقات معرفی شد و تیم البرز کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

این دوره از مسابقات در 3 دسته از سوم مرداد آغاز و تا بیست و پنجم مرداد به همت معاونت ورزش دانشگاه آزاد ‌به میزبانی واحد قائم‌شهر برگزار می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.