.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام شرایط آزمون استخدامی آموزش و پرورش

 شمال نیوز: وزارت آموزش و پرورش به منظور تأمين نيروی انسانی متعهد و كارآمد مورد نياز، براساس مجوز معاونت توسعه مديريت و سرمايه انسانی رئيس جمهور از افراد واجد شرايط به صورت پيمانی در مشاغل آموزشی استخدام می نمايد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت آموزش و پرورش به منظور تأمين نيروي انساني متعهد و كارآمد مورد نياز، براساس مجوز معاونت توسعه مديريت و سرمايه انسانی رئيس جمهور و در چارچوب قانون مديريت خدمات كشوری از افراد واجد شرايط به صورت پيمانی در مشاغل آموزشی استخدام می نمايد.

داوطلبان واجد شرايط لازم است پس از مطالعه اطلاعيه اوليه (كه در ساعت 18:00 عصر امروز) و اطلاعيه تكميلی (كه همزمان با آغاز ثبت‌نام در روز پنجشنبه مورخ 94/5/15) بر روی پايگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  قرار ميیگيرد، درصورت داشتن شرايط و ضوابط اعلام شده نسبت‌ به ثبت‌نام در اين آزمون از روز پنجشنبه مورخ 94/5/15 تا روز چهارشنبه مورخ 94/5/21 اقدام نمايند.

لازم به تاكيد است كليه اطلاعات مربوط به شرايط و ضوابط استخدامی، رشته‌های شغلی، رشته‌های تحصيلی و مقاطع مورد پذيرش در رشته‌ها، شهرهای پذيرنده و دامنه پذيرش در اين شهرها و مواد آزمون عمومی و تخصصی در اطلاعيه اصلی همزمان با شروع ثبت‌نام در تاريخ 94/5/15 بر روی پايگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

ضمناً آزمون در روز جمعه مورخ 94/6/27 برگزار خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.517 seconds.