.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه موقت ساری:
دولت جلوی واردات برنج خارجی را بگیرد

امام جمعه موقت ساری با تاکید بر تقویت حمایت دولت از تولیدات داخلی، گفت: با توجه به رسیدن فصل برداشت محصولات برنج کشاورزان شمال کشور، دولت جلوی واردات برنج خارجی را بگیرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم، حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری، اظهار داشت: نعمت موعظه و نصیحت را همواره از خداوند طلب کنیم تا زندگانی سعادتمندانه و آخرت توام با معنویت داشته باشیم.

وی افزود: انسان باید همواره خود و دیگران را به انجام کارهای نیک و خداپسندانه دعوت تا جامعه از عدل و داد سیراب شود.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه خداوند نعمت بزرگ تقوا را به همگان ارزانی داشته باشد، تصریح کرد: مازندران در روزهای آینده میزبان شهدای غواص استان است.

قاسمی با بیان اینکه یقینا معدود گزینه‌هایی که پس از جنگ جامعه را به طور پیوسته به دفاع مقدس پیوند زده، یادواره‌های شهدا، مراسم تشییع جنازه شهدای با نام و گمنام انقلاب و دفاع مقدس است، افزود: مازندران در ایام شهادت رئیس مذهب جعفری، پذیرای میهمانان ویژه ای هستند که 23 شهید از 30 شهید بی‌نام و نشان هستند.

وی با اعلام اینکه غرب تا شرق استان در این ایام، میزبان تشییع پیکرهای شهدای غواص است، گفت: در شب شهادت رئیس مذهب جعفری، مردم مازندران تجدید بیعت با امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای غواص در پارک موزه دفاع مقدس استان در شب وداع خواهند داشت.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه مراسم تشییع پیکرهای شهدای غواص از 9 صبح روز سه شنبه 20 مرداد در میدان شهدا به سمت میدان امام خمینی (ره) ساری برگزار می‌شود، افزود: امیدواریم مردم مازندران در این ایام حضوری پرشور داشته باشند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با تذکر به مسئولان استانی و مرتبط با کشاورزی، گفت: کشاورزان در فصل برداشت محصول از مسئولان انتظار حمایت بیشتر دارند، چرا که در زمان خرید محصولات برنج باید از واردات برنج خارجی جلوگیری شود.

قاسمی به سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در 12 مرداد اشاره کرد و افزود: نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در معرفی اهداف و برنامه‌های انقلاب اسلامی بسیار اثرگذار بوده است.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به 14 مرداد روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی، تصریح کرد: متاسفانه استکبار نامگذاری این روز را در حد شعار دانسته و حق آزادگی مذهب از سوی آنان به عنوان ابزاری برای فشارآوردن به کشورهای اسلامی بوده است.

قاسمی با اعلام اینکه آنهایی که ادعا می‌کنند به دنبال حقوق بشر اسلامی هستند متاسفانه به کشتار افراد بی‌گناه در کشورهای اسلامی می‌پردازند، افزود: در کشور اسلامی ایران که 36 سال از آن می‌گذرد، 35 انتخابات در آن صورت گرفته است.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه یکی از مصوبات حقوق بشر اسلامی دادن حق حیات به بشریت است، گفت: متاسفانه این مصوبه آنان در حد شعار بوده ولی همواره به دنبال کشتار مردم و زنان بی‌گناه در جهان می‌پردازد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.