.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردارساری: فرهنگ شهری نیازمند آراستگی بیشتر با کتابخانه های عمومی است
شمال نیوز: شهردار ساری در دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران بر حمایت حداکثری از کتابخانه های عمومی تاکید کرد.
شهردارساری: فرهنگ شهری نیازمند آراستگی بیشتر با کتابخانه های عمومی است

 شمال نیوز: شهردار ساری در دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران بر حمایت حداکثری از کتابخانه های عمومی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، مرتضی عمرانی صبح شنبه 10 مرداد ماه 94 با مهدی عبوری شهردار ساری در دفتر وی دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در این دیدار با قدردانی از مدیریت جهادی شهردار جوان مرکز استان، ساری را شهر فرهیختگان نامید و اظهار داشت: امروز اتفاقات بزرگی با مدیریت جوانان در حال رقم خوردن است و با این روندآن چیزی که شایسته این شهر و مردم است به وقوع خواهد پیوست.

عمرانی افزود: در کنار همه پروژه های بزرگی که در شهرداری ساری صورت می گیرد، توجه ویژه به مقوله فرهنگ ستودنی است که نشانگر عمق باورها و اعتقادات مدیران ارشد شهری می باشد.

وی حمایت شهردار مرکز استان از کتابخانه های عمومی را به عنوان یک نمونه ملی معرفی نمود و گفت: سال گذشته در کشور تنها شهرداران 4 مرکز استان بدهی نیم درصد سهم کتابخانه های عمومی از درآمد شهرداری نداشته اند که یکی از آنها شهردار ساری بوده است که مورد قدردانی هم قرار گرفت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی همچنین ساری را پیشانی استان نامید و گفت: باید با استاندارد سازی کتابخانه های عمومی ساری، چهره واقعی فرهنگ را در این مراکز فرهنگی ترسیم نمود.

مهدی عبوری شهردار ساری نیز در این دیدار اظهار داشت: فرهنگ شهری نیازمند آراستگی بیشتر با کتابخانه های عمومی است و برای این کار باید کتابخانه های بیشتری بسازیم و فرهنگ کتابخوانی را بیشتر ترویج کنیم.

وی از پیگیری های خود مبنی بر احداث کتابخانه عمومی در هر یک از پارک های شهری سخن گفت و اذعان نمود: از هیچ تلاشی برای توسعه و گسترش این مراکز مهم فرهنگی دریغ نخواهیم کرد.

شهردار مرکز استان افزود: بازده فعالیت های فرهنگی چندین برابر فعالیت های سازندگی موثر است و این در حالی است که بودجه فرهنگی معمولا چندین برابر کمتر از بودجه های عمرانی می باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 مرداد 1394
شهدار مهربان همه مردم از شما تشكر مي كنند يك خواهش از شما دارند چرا گذاشتين منبع آب ساري ساختمان درست كنند و اين آثار ملي از ديد بيفتد . همين كتابخانه كه فرموديد چه مي شد اينجا زده مي شد در ارتفاع پايين تر و يك فضاي زيبا درست مي شد تا مردم راه اهن ازش استفاده مي كرديم . راه آهن در ايجا دوباره ساختمانش را خراب كرده وجاده پهن شده ...اين مال چه كسي هست اين قسمت از شهر را به هم زده تورا خدا اينجا را بگير يك پرك كوچاو و يك كتابخانه عمومي راه آهن بزن تمام مردم ساري از شما تشكر مي كنند . انشالله هميشه سالم باشيد . برادر بزرگوار جناب آقاي رمداني از شما تشكر مي كنيم .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.