.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دولت از سود اینترنت گذشت!

وزیر ارتباطات گفت: برای برداشته شدن فشار از دوش مردم، از سود دولت در حوزه اینترنت گذشتیم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم، محمود واعظی در قامت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داخلی دارد تا هم از این طریق ارتباط با کاربران فضای مجازی را حفظ و هم فرهنگ‌سازی استفاده از بسترهای داخلی را کرده باشد.

اما نکته‌ای که اخیرا در ارتباط با محتوا و بحث‌های این شبکه‌های منتسب به وزیر دیده می‌شود، این است که پیام کاربران فضای مجازی هیچ ارتباطی با بحث‌های وزیر ارتباطات که به شکل موضوعی اقدام به انتشار پست می‌کند، ندارد.

نمونه بارز این ناهماهنگی در شبکه کلوب، تبیان و اینستاگرام محمود واعظی به چشم می‌خورد. این ناهماهنگی حاوی پیامی از گلایه و دغدغه‌های مردمی در ارتباط با موضوعات حوزه ICT است.

اخیرا محمود واعظی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید وقتش رسیده با یک شرکت خوب در حوزه اینترنت مذاکره کنید تا بلکه دستی به سر این اینترنت داغون کشیده شود؟، گفت: یکی از مهمترین عوامل افزایش سرعت و کیفیت اینترنت، پهنای باند است که متاسفانه در سال‌های قبل به آن کمتر توجه شده بود.

وزیر ICT عنوان کرد: از طرفی اینترنت برای بهره‌مندی از فناوری‌های جدید به پهنای باند کافی نیاز دارد. هدف‌گذاری ما در ابتدا گسترش و توسعه زیرساخت‌ها بود.

واعظی با بیان اینکه افزایش پهنای باند یک کار زمانبر و بلند مدت است، ابراز کرد: این کار نیاز به افزایش زیرساخت‎ها دارد؛ ما طرح‎ها و پروژه‌های بلند مدت دیگری را تعریف کردیم که ان‌شاءالله تا پایان سال ۹۴ به استاندارد مطلوب مورد نظر خواهیم رسید.

او افزود: این نکته را هم باید متذکر شوم که چنین کاری نیاز به هزینه و زمان دارد که امیدوارم هموطنان عزیز صبر و تحمل بیشتری برای به نتیجه رسیدن آن داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای برداشته شدن فشار از دوش مردم، از سود دولت در حوزه اینترنت گذشتیم، اذعان کرد: در حال حاضر نرخ اینترنت در دو سال گذشته تغییری نکرده است؛ همچنین از شرکت‌ها و اپراتورها خواسته‌ایم تا با تعریف بسته‌ها و طرح‌ها زمینه را برای معقول شدن قیمت‌ها فراهم سازند و با وجود سراسری شدن نسل سوم و چهارم قیمت این بسته‌ها نیز تغییری نکرده است.

وزیر ارتباطات در پایان گفت: ان‌شاءالله بزودی شرایط از نظر سرعت و کیفیت تغییراتی خواهد کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.