.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اوباما در حمایت از توافق هسته‌ای، 14 مرداد سخنرانی می‌کند

رئیس جمهور آمریکا 14 مرداد، درباره توافق هسته‌ای ایران در «دانشگاه آمریکا» در واشینگتن سخنرانی می‌کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ، کاخ سفید روز جمعه اعلام کرد باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، در تاریخ پنجم ماه اوت(14 مرداد)، درباره توافق هسته ای ایران سخنرانی خواهد کرد.

جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید، در کنفرانس مطبوعاتی خود که روز جمعه برگزار شد در این باره اعلام کرد اوباما این سخنرانی را به منظور حمایت از توافق هسته ای ایران، در «دانشگاه آمریکا» در واشینگتن دی سی صورت می‌دهد.

ارنست در این باره گفت: «رئیس جمهور چهارشنبه آینده به دانشگاه آمریکایی در واشنگتن دی سی سفر خواهد کرد تا درباره این توافق تاریخی که میان آمریکا و شرکا و متحدان ما با هدف جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای امضا شد، سخنرانی کند.»

سخنگوی کاخ سفید در اینباره اعلام کرد این سخنرانی اوباما در راستای ادامه تلاش های وی با هدف «پرداختن به این موضوع است که چرا توافق ایران به شکلی قابل راستی آزمایی مانع دستیابی این کشور به سلاح هسته ای می شود.»
بر اساس قوانین آمریکا، کنگره این کشور 60 روز مهلت دارد تا توافقتنامه هسته ای نهایی با ایران را مورد بررسی کامل قرار دهد و آن را تصویب یا رد کند. /باشگاه خبرنگاران جوان


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.076 seconds.