.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برانکو: متاسفم که با پیروزی شروع نکردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: متاسفم که پرسپولیس با برد لیگ برتر فوتبال ایران را شروع نکرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی 2 بر 2 مقابل پدیده در نشست خبری گفت: به همه دوستان سلام می‌گویم و لیگ شروع شده و قبل از بازی هم گفتم بازی اول همیشه سخت است. در این دیدار همه انتظارش را داشتیم که پیروز شویم و 3 امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد: من هم به بازیکنانم تذکر داده بودم که باید منتظر غافلگیری هم باشیم و متاسفم که نتوانستیم لیگ را با برد شروع کنیم و برای هواداران متاسفم.

به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ در ادامه نشست خبری گفت: نمی توانم از بازیکنانم هیچ گلایه ای کنم زیرا عالی کار کردند و موقعیت های گل خلق کردند و طبیعی است که هر بازی شرایط خوب و بد خودش را دارد و دو اشتباه کردیم و دو گل خوردیم و این اشتباه‌ها گران بود برای پرسپولیس ولی برای بهتر کردن نحوه بازی تمرین بیشتری خواهیم کرد.

وی در مورد عملکرد بازیکنان جوان مثل کمندانی، گفت: معمولا در مورد بازیکنان نظر خاصی نمی دهم مخصوصا بعد از مسابقه اما واقعا آنها تمام توان خود را گذاشتند و در بازی هم شاهد آن بودیم. به طور کلی می‌گویم از همه بازیکنان راضی هستم.

سرمربی پرسپولیس در مورد نبود هافبک خلاق و بازی‌ساز در پرسپولیس گفت: با این نظر شما موافق نیستم و آن هم در چنین بازی داغی وقتی دو گل به حریف می‌زنید و حداقل 3-4 فرصت گلزنی صد درصد می‌سازیدو فرصت‌های گلزنی هم از دست می‌دهید طبیعی است که ما برای به ثمر رسیدن گل شانس کمی داشتیم و این هم به خاطر بازی اول است که شرایط خاص خودش را دارد.

برانکو افزود: باید از بازیکنانم تشکر کنم، با تمام توان بازی کردند و 90 دقیقه حمله کردند و کمندانی هم می‌توانست گل دوم را در ابتدای بازی بزند و بازی را با گل او تمام کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چرا 2 توپ روی دروازه آمد و گل شد، گفت: موافقم، آنچه ما را خوشحال می‌کند شانس گلزنی زیادی بود که به دست آوردیم اما در مسابقه فوتبال پیش می آید که در بازی‌هایی گل‌هایی اینگونه زده می‌شود و دو توپ آمد و گل شد و به همین دلیل فوتبال جذاب است.

برانکو در مورد اینکه چقدر به این تیم امیدوار هستید تا در بالای جدول قرار بگیرید و از نقل و انتقالات راضی هستید،گفت: کاملا به بازیکنان جوانم اعتقاد و ایمان دارم و بدانید سوشا، طارمی و عالیشاه هم از بازی بعدی به ما ملخق می شوند و بنگستون هم به ما اضافه می شود و طبیعی است با حضور آنها کیفیت بهتری به تیم اضافه می شود و کاملا به بازیکنانم اعتقاد دارم و فقط یک مقدار شانس کم داشتیم. این ها بازیکنان پرسپولیس هستند و نه بازیکن مدیرعامل هستند نه بازیکن من همه بازیکنان پرسپولیس هستند و استحقاق حضور در این تیم را هم دارند و طبیعی است که نوسان‌هایی ایجاد شود. این خاصیت فوتبال است اما تلاش و انگیزه به کار در آنها وجود دارد و این به من خوش بینی لازم را می‌دهد.

وی ادامه داد: این نفرات بازیکنان پرسپولیس هستند و من آنها را تمرین می‌دهم و به پرسپولیس آمده اند تا به این تیم کمک کنند.

برانکو در مورد اینکه پرسپولیس را برای قهرمانی بسته‌اید و با شروع مسابقات چقدر به این حرف اعتقاد دارید، گفت: هرگز یک کلمه نگفتم که از هدف‌مان منصرف شده‌ایم اما چه کسی می‌تواند قول بدهد و چه قولی بدهد و من مدام تکرار می‌کنم پرسپولیس یک تیم است و هر تیم دیگری هم برای قهرمانی می‌جنگد و برای قهرمانی هدف دارد و ما هم از این هدف کنار نمی‌کشیم. اگر دوست داشته باشید می‌توانم مدام قول بدهم اما قول دادن کار آدم های جدی نیست و هدف ما رسیدن به قهرمانی و نبرد برای قهرمانی و برتر بودن است و از این هدف انصراف هم نمی دهیم و این تازه هفته اول است و تیم ما بهتر بود و باید می‌بردیم اما فوتبال است و غافلگیری هم دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.462 seconds.