.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در آستانه روز خبرنگار اتفاق افتاد ؛
شکایت شهردار و رئیس شورای شهر ازخبرنگار مازنی!
شمال نیوز : این در حالی است که همگان اذعان دارند رسانه های مازندران همواره با نقدهای سازنده یاری رسان مسئولان در راستای خدمات رسانی به مردم استان بوده اند و روند شکایت هایی اینچنینی هیچگاه مورد پسند افکار عمومی نخواهد بود ....

شمال نیوز : رئیس شورای اسلامی و شهردار قائم شهر به دلیل برخی مطالب انتقادی و تشکیل یک گروه در شبکه های اجتماعی ، با انگیزه کمک به بهبود وضعیت این شهر، از مدیرمسئول یکی از پایگاه های خبری مازندران شکایت کردند .

این در حالی است که همگان اذعان دارند رسانه های مازندران همواره با نقدهای سازنده یاری رسان مسئولان در راستای خدمات رسانی به مردم استان بوده اند و روند شکایت هایی اینچنینی هیچگاه مورد پسند افکار عمومی نخواهد بود .

یکی از نکات با اهمیت در شکایت این دو مسئول قرار گرفتن در آستانه روز خبرنگار است که بدون تردید با بی تدبیری صورت پذیرفته است  .

از سویی این دو شاکی می توانستند به جای ظرح شکایت جوابیه خود را برای انتشار به این سایت خبری ارسال و مردم را از چند و چون عملکرد خود مطلع می ساختند و از آن دفاع می نمودند .

به شهردار و رئیس شورای اسلامی قائم شهر توصیه می شود به جای طرح شکایت از خبرنگاران ، تدابیر لازم را برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان این شهر داشته و از نقدهای سازنده ای که رسانه ها مطرح می شود استفاده لاازم را ببرند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

خبرنگار 10 مرداد 1394
عجب ! هدیه خوبی به خبرنگاران دادی اقای رئیس شورا !!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 10 مرداد 1394
حجازی اونجارو هم داره سیاسی میکنه
شهرتون دیگه روی آرامش رو نمیبینه همیشه تشنج
قائم شهری 10 مرداد 1394
ضعیف ترین شورای ادوار مختلف قائم شهر این دوره بود . و ضعیف ترین رئیس شورا هم و ضعیف ترین شهردار
- 10 مرداد 1394
اقاي حجازي ورييس شوراي شهر قايم شهر خبرنگار وظيفه دارد كارهاي شما را كه انجام ميدهيد باطلاع مردم برساند اگر كاريكه شما انجام ميدهيد به نفع مردم نيست گناه خبر نگار جه ميتواند باشد؟
نا شناس 10 مرداد 1394
شهردار و شورای شهر جواب بدهند که چرا مسئولیت ایمنی شهر را به یه دیپلمه در آتش نشانی سپردن و چرا 3 باب مغازه تجاری در آتش نشانی قایمشهر به ارزش 800 میلیون تومان که بیت المال بود را تخریب کردند و چرا سرپرست دیپلمه آتش نشانی برای سومین دوره 3 ماهه انتخاب شد که این نقض قانون است چون بعداز 2 دوره باید مدیرعامل با مدرک کارشناسی انتخاب شود.باز هم بگم........ جواب بدهید؟
نا شناس 10 مرداد 1394
شمال نیوز : میترسی کامنت راجب سرپرست آتش نشانی را بذاری. نترس.
نا شناس 10 مرداد 1394
شمال نیوز همی ینده بن داشتی.بترسی.امه کامنت بیل.
خبربین 10 مرداد 1394
این نوع بد اخلاقی ها چند وقتیه در سطح مدیران استان دیده می شود مثل شکایت مدیر کل فنی و حرفه ای از یک سایت شاید این دست از مدیران اقدامات خاصی دارند که این همه از سایت های خبری در هراسند یا ارتباط یکی از اعضای شورای شهر قایم شهر با مدیرکل فنی و حرفه ای باعث این اقدام شده است
مهدی 10 مرداد 1394
حجازی و ابراهیمی یادشان باشند که مستقیم و غیرمستقیم با رای مردمی انتخاب می شوند که خبرنگاران هم جز همان مردم هستند. انها به جای انکه مدافع خبرنگاران باشند از انها شکایت می کنند. چقدر جالب شده . فرماندار قائم شهر که همیشه ادعای حمایت از خبرنگاران را می کند این بار در عمل نشون داد که وعده هایش فقط در شعار بود نه در عمل .
سانسورچی 10 مرداد 1394
مدیریت محترم سایت شمال نیوز اگر می خوای ما همچنان خواننده سایت شما باشیم کامنت های مارو سانسور نکن یااصلا کامنتو نذار
نا شناس 10 مرداد 1394
چرا کامنتها را نیذارید؟
هم شهری 9 مرداد 1394
این سایت ومدیریت خیلی ضعیفه و فقط دنبال جیب مسؤلین هست..حتمأرفت از شهردارپرتلاش وشورای اسلامی شهر قایم شهر چیزی درخواست کرد بهش ندادن...این مطالب رو نوشت.خیلی جا هم زیراب همکاراشو زد.
معتدل 9 مرداد 1394
کار خوبی کردند این که نمی شود هر کسی در فضای مجازی کمپین درست کند و همه خدمات شهردار و شورا را زیر سئوال ببرد .اگر کارشناسی شده انتقاد کنند درست اما وقتی روی حساب شنیده ها و تهمت ها و کینه ها نقد می کنند دیگر نمی توان اجازه داد تا هر چیزی دلشان می خواهد بگویند .به هر حال تشویش اذهان عمومی باید جلویش گرفته شود
نا شناس 9 مرداد 1394
این حجازی چه گلی به سر ساری زد حالا نوبت قائمشهر شد
پدر شهر ساری رو این اقا در اورد چطور اقای عبوری امدند شهر متحول شد
خبرنگار قائم شهری 10 مرداد 1394
این آقای محمد که کامنت نوشته جوری تخریب کرده که خودش هم نفهمیده چی نوشته
سر تا پای نظرت حسادت و غلو میباره
حرف هایی نوشته که ما تا الان نشنیدیم
مومن یکم صداقت هم خوب چیزیه
مسئول این سایت رو همه خبرنگارا میشناسن و جز یک رنگی چیزی ازش ندیدن
نا شناس 10 مرداد 1394
حجازی قائمشهرو نابود میکنه و تمام قائمشهری هارو به جان هم میندازه میگید نه ببنید اینجور میشه یا نه!
الان ساروی ها دارن نفس میکشن این آقا اومد قائمشهر ساری شد بدون حاشیه
حامد ح 11 مرداد 1394
کار بسیار خوبی کردند-در مملکت ما تنها چیزی که رعایت نمی شود حریم هست-باید یاد بگیریم وارد حریم همدیگه نشیم-کار خبرنگارها هم اطلاع رسانی هست که خبرنگاران ما بیشتر دخالت میکنن تا اطلاع رسانی
خانم 10 مرداد 1394
روزي چند بار خدا رو شكر ميكنيم كه حجازي رفت وعبوري امد كه خالصانه براي شهر ما كار ميكن خدا قوت جناب عبوريخدا قوت شمال نيوز .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.671 seconds.