.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هدررفت 23 درصد ي برق در مازندران

 شمال نیوز: مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه 20 درصد مربوط به هدر رفت غیر فنی از جمله سرقت انرژی و 3 درصد هدر رفت روشنایی معابر بین شهری است گفت : اگر بخواهیم به کاهش 12 درصدی برسیم باید 288 میلیون کیلووات ساعت انرژی ذخیره کنیم که نیازمند تعویض 50 هزار کنتور راکت است.

شهابی تعداد کنتورهای کنترل شده را 21 هزار و420 عدد و انرژی سرقت شده وغیر مجاز که به شبکه برق مازندران برگشته را 36 میلیون کیلو وات ساعت بیان کرد .

وی تصریح کرد : در این مدت 60 کیلومتر کابل خود نگه دار در شبکه فشار متوسط و ضعیف جایگزین سیم های مسی شده و دو هزارو400 چراغ معابر در نقاط مختلف استان نصب شده است.

وی با اشاره به 24 مهر امسال که روز ازمون کاهش تلفات برق است گفت: 100 گروه برای نصب ترانس ها در مرکز ثقل بار ، انشعابات مقابله با برق های غیر مجاز، توسعه شبکه های ضعیف، رسیدگی به در خواست شماره برق داران ، سنجش انرژی مصرفی ، تابلوهای تبلیغاتی، چراغ علائم راهنمایی و رانندگی فعال شده اند که حدود 6 تا8 درصد کاهش را دارد .

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران ، تحول مهندسی، کاهش یا نصب شعاع تغذیه، ارتقاء کیفیت شبکه های توزیع استاندارد سازی، لوازم و تجهیزات و نظارت دقیق برای بکارگیری انها و هوشمند سازی شبکه را از جمله راه کار های کاهش هدر رفت انرزی برشمرد.

بیش از یک میلیون و 200  هزار مشترک برق در مازندران وجود دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.