.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از 29 سال دوری ؛
دیدار مادر شهید بهشهری با فرزند خط شکن و غواصش /تصاویر
شمال نیوز : شهید بالویی متولد 1349 از شهرستان بهشهر، نخستین فرزند خانواده بود که به‌عنوان غواص در عملیات کربلای 4 مفقودالاثر شد و پیکر او در میان 175 شهید غواص و خط‌شکن، با دستان بسته در یک گور دسته‌جمعی کشف شد.....

شمال نیوز : خانواده شهید حسینعلی بالویی، از غواصان لشکر ویژه 25 کربلا در عملیات کربلای 4 که یکی از 175 شهید غواص و خط شکن این عملیات است، پس از 29 سال با پیکر شهید خود در معراج شهدای تهران دیدار کردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خط امید بهشهر ، شهید بالویی متولد 1349 از شهرستان بهشهر، نخستین فرزند خانواده بود که به‌عنوان غواص در عملیات کربلای 4 مفقودالاثر شد و پیکر او در میان 175 شهید غواص و خط‌شکن، با دستان بسته در یک گور دسته‌جمعی کشف شد.

دیدار خانواده شهید بالوئی پس از 29 سال انتظار با فرزند شهید خود

 

دیدار خانواده شهید بالوئی پس از 29 سال انتظار با فرزند شهید خود

 

دیدار خانواده شهید بالوئی پس از 29 سال انتظار با فرزند شهید خود

 

دیدار خانواده شهید بالوئی پس از 29 سال انتظار با فرزند شهید خود

 

دیدار خانواده شهید بالوئی پس از 29 سال انتظار با فرزند شهید خود

 

دیدار خانواده شهید بالوئی پس از 29 سال انتظار با فرزند شهید خود

 

دیدار خانواده شهید بالوئی پس از 29 سال انتظار با فرزند شهید خود

 

دیدار خانواده شهید بالوئی پس از 29 سال انتظار با فرزند شهید خود

 

دیدار خانواده شهید بالوئی پس از 29 سال انتظار با فرزند شهید خود

 

دیدار خانواده شهید بالوئی پس از 29 سال انتظار با فرزند شهید خود

 

دیدار خانواده شهید بالوئی پس از 29 سال انتظار با فرزند شهید خود

 

دیدار خانواده شهید بالوئی پس از 29 سال انتظار با فرزند شهید خود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 8 مرداد 1394
فقط میتونم بگم شهدا " خیلی شرمنده ایم "
ن.ع.ا. روشن 8 مرداد 1394
بوی بهشت را با ورود بهشتیان احساس خواهیم کرد. وعده ما 15 لغایت 20مرداد ماه. شادی و سرور همه شهدا بویژه این 30شهیدحاضر صلوات
همكاران 8 مرداد 1394
روحش شاد ويادش گرامي بادانشاء الله حافظ خون پاك اين عزيزان باشيم ماهم كاركنان اداره پست سورك به خانواده محترم وملت شهيد پرور تسليت وتهنيت عرض مي نمائيم.
مهرداد 8 مرداد 1394
سلام بر روح بلند و ملکوتی شهدا
سعید لقمانپور 8 مرداد 1394
خوشا به حال شهید.قلبا میگم
علی 8 مرداد 1394
با سلام. روحشان شاد ما شرمنده این شهدا هستیم
اشرف البلاد 8 مرداد 1394
دلاور وطن ، فخر میهن خوش آمدی . . . افتخار دادی دلاور
تروجنی 8 مرداد 1394
تبریک به پدر و مادرش ، روحش شاد یادش گرامی ، آقایان مسولیین دریابید 29 سال انتظار برای اون پدر و مادر کم نیست
کتابدار 8 مرداد 1394
ببینید دنیای مادیات را که زندانی بیش نیست نگاه کنید دنیای معنویت را دنیای صداقت را ازادی آرامش واقعا همین که دارم مینویسم برای شهدا یه ارامش خاصی گرفتم درود بر شما
نا شناس 8 مرداد 1394
ای خدا ما چه داریم دربرابر شما شهدا عزیز به فرمایش مرحوم حضرت آیت الله سید رضا سعادت ساروی دراین دنیای کثیف ولجن که آلوده شدیم وغرق درگناه
ناشناس 8 مرداد 1394
استاندار و مسئولین استان شرمنده باشید..
نا شناس 8 مرداد 1394
سلام و درود ورحمت خدا بر شهدا بخصوص این پرندگان دست بسته، من متحیر این قضیه هستم که چطور بعضی ها با وجود برکاتی چون این شهدای گرانقدر، باز هم خدا را فراموش کرده و اختلاسهای میلیاردی میکنن خدایا عاقبت مارا ختم به خیر کن
محمدرضا جعفری 8 مرداد 1394
شهدای عزیز
فقط عاجزانه میگم ، نپرسید بعد از ما چه کردید؟
چگونه روی شما را در آن دنیا زیارت کنیم؟
زیرا بعداز شما ...
نا شناس 8 مرداد 1394
خدایا تا به حق مادر پهلو شکسته به ما کمک حافظ خون شهداباشیم تا فردای قیامت شرمنده شهدا نباشیم واز جمله وظایف مهم خانمها وادای دین به شهدا حفظ حجاب است خداوندا یاریگر همه باش.
یک بسیجی جا مانده 8 مرداد 1394
دعاکنیم رهرو شان باشیم .نه رهرو شیطان.
مجید 8 مرداد 1394
خدایا کمکمان کن بتوانیم ادامه دهنده راهشان باشیم. بیاد لحظه شهادتشان. یا حسین (ع)- خداوند با اولیا و صلحا محشورشان کنه و ما نیز گدای نگاهشان هستیم.
دوست 8 مرداد 1394
برادرشهیدم روحت شادباشد.شفاعت بنده حقیرراداشته باش، ماکه لیاقت نداشتیم.!
نا شناس 8 مرداد 1394
سلام و درود بر همه شهيدان از صدر اسلام تا اين عزيزان
الهم عج ا.. ظهور يا صاحب الزمان
دختر فاطمی 8 مرداد 1394
کجایند مردان بی ادعا؟
کمال 8 مرداد 1394
شهدا ما را شفاعت کنید . نوشتار مرثیه ای جدید از عملیات کریلای چهار
مسیح 7 مرداد 1394
درود خداوند بر مادران شهدا
سید حسین شجاعی 7 مرداد 1394
سلام بر شهیدان ولا مقام. ما اهالی امت خزب الله و شهید پرور روستای سنگ بن و سلیم شیخ به خانواده های محترم این شهیدان راتسلیت و تهنیت عرض می نمائیم.
یحیی زاده 7 مرداد 1394
شرمنده شماییم به مولا
مهدی ک 7 مرداد 1394
راهشان پر رهرو باد
نا شناس 7 مرداد 1394
قدم مبارک شما به روی چشمانمان، خوش آمدی، باری دیگر بهشهر بهشتی شد
فعال مجازی 7 مرداد 1394
تبریک و تسلیت به خانواده شهید و هم میهنان
مراسم وداع با شهید حسینعلی با لویی
22 مرداد ماه در یادواره شهدا لایی و یادمان ایت الله محمدی لائینی در منطقه لایی شهرستان نکا برگزار می گردد.
شهید بزرگوار اصالتا نکایی و اهل روستای لایی سوته خیل منطقه لایی از هزار جریب نکا می باشد.
روحش شاد و یادش گرامی
بالویی هاشم هزارجریب سوته خیل 8 مرداد 1394
خدا رحمت کند روحشان شاد شهیدان همیشه زنده اند خانوادهای محترم 175 آلاله غواص دسته بسته شهید و خانواده محترم شهید بالویی آفریدگار عالم بر دفتر زندگیتان سرمشق عاشقی را نگاشت شما چه زیبا مشق كردید.عاشورا... عاشورا...

خانواده محترم شهدا طلائیه داران نهضت حسینی ، آفرین بر شما كه به حق امانت دار خدائید، زیباتر از شما چه كسی امانت داری كرده است! بدانید! پرورش یافتگان شما نزد حضرت باریتعالی هستند واز بركتشان فیض می برند.به پاس دل دریایی و قامت استوار، عزم راسخ ونگاه منتظرتان، به پاس آنكه شما آبروی ملتید در برابرتان به احترام سر خم می كنیم و بر دستان توانای شما بوسه می زنیم و از خدای باریتعالی مسالت داریم شما خانواده عزیز را مشمول تفضلات خویش ومنظور نظر حضرت بقیه الله (عج) قرار دهد.
مهندس 9 مرداد 1394
درود بر قهرمانان واقعی وطن.
این شهیدان در حالی در آب حرکت می کردند که حتی صدای آب هم درنیاد و به قولی آب از آب تکون نخوره و مردم ایران آسوده سرشون رو به بالش بگذارند و تا الان هم این آرامش رو مدیون این سربازان بی هیاهو و والامقام هستند.
چقدر تفاوت هست بین این شهیدان و کسانی که تصاویر و بنرهایشان شهر ما رو پرکرده. کسانی که با رانت حضور در مناصب انتخابی مردم پولهای هنگفتی به جیب زدند و الان معلوم نیست به دنبال چه پستی هستند که هر روز چهره جدیدی از شورا رو با ژست های مختلف کوچه و خیابان شهر رو نا زیبا کردند.
ای کاش بجای این همه تصویر دو خط از وصیت نامه این مردان بزرگ بی ادعا بر بیلبوردها درج می شد.
ای خدا ...
سورک 8 مرداد 1394
ازوقتی شنیدم شهرسورک 20مردادمیزبان دوشهید گمنام میباشدحس عجیبی به من دست داده خدایا ما را از رهروان شهداقرار ده خدایا بعد ازشهدا ماچه کرده ایم شهدا ما راشفاعت کنید امنیت واسایش خودمان را امروز مدیون شما هستیم////باتشکرفرزند ازاده
امیر مهدی 9 مرداد 1394
یادشان گرامی .هموطنم برادرم مبادا غیرت را فراموش کنی وخواهرم عفت داشتن یعنی پاسداری از خون این عزیزان تا شفاعت مان کنند.
رضا 9 مرداد 1394
شهدا شرمنده ایم
نا شناس 9 مرداد 1394
سلام برمردان بی ادعا .
دوستی که بانام مهندس پیام گذاشتی برای شهدا ،میتونستی کمی غرورت بشکونی حداقل ناشناس پیام بدی. اونا ژست به رخ مردم میکشن شماو بعضیها ی دیگه مدرک شونو.همه تون و همه ما مدیون خون شهدا هستیم. شهدا نه مدرک برای شون مهم بود نه پست مقام .به برکت خون اونا بود که من وشما تونستیم باآسایش مدرک بگیرم و پست.
خدایابه برکت خون شهدا تکبر راازهمه ما دور فرما
مصطفی 9 مرداد 1394
خوش به حالت حسینعلی جان رفتنت چون ماندن دایمی شد
کمال زارعی 9 مرداد 1394
شهدا ما را شفاعت کنید . نوشتار مرثیه ای جدید از عملیات کریلای چهار


کربلای چهار در دوران هشت ساله دفاع مقدس مرثیه کاملی است از شهادت جوانان حسینی این مرز و بوم که در راه تعهد به ارزشهای انقلابی و اسلامی و التزام به ولایت امام عشق ، جان خود را نثار کردند تا تخیلات دشمن در تجاوز و دسترسی به وطن عزیز را به کابوسی تلخ مبدل سازند . جوانانی که تحولات منطقه ای این روزها بخوبی نقش بی بدیل آنها در صیانت از سرزمین و دفاع از اصول را یادآوری می کند تا تلنگری باشد برای ما که امنیت امروز و سرافرازی کشور و بازیگری ایران در معادلات منطقه ای و بین المللی نیازمند حرکت در مسیر الی الله و تقدیم جان بوده است .

در یادآوری و بازبینی عملیات کربلای چهار باید گفت این عملیات با هدف تصرف ابوالخصیب و تهدید شرق بصره و با هدف بزرگتری در آینده همچون قطع ارتباط عراق به خلیج فارس و ایجاد مانع در صادرات نفت این کشور طراحی شده بود . عملیاتی که قرار بود با استعداد نیروی رزمی بیش از 1000 گردان صورت بگیرد و نهایتا با 300 گردان و هدایت چهار قرارگاه نوح، کربلا، قدس و نجف با رمز محمد رسول الله (ص) در تاریخ 3/10/1365 در محور ابوالخصیب آغاز شد. متاسفانه با آگاهی دشمن از عملیات و لو رفتن طرح عملیات ،دشمن با حجم انبوهی از آتش سازمان نیروهای خط شکن را از بین برد و عملا عملیات ما از کنترل و هدایت فرماندهی خارج شد. گرچه به نقل از کارشناسان جنگ برای نخستین بار خط دشمن در شلمچه شکسته شد و نیروها از جزایر ام الرصاص و ام البابی عبور کردند ولی تحمل خسارات به نیروهای پشتیبان و از بین رفتن قایقها و ..از یکسو و عدم توفیق در خط مقدم ، لزوم حفظ قوا و جلوگیری از تلفات بیشتر و و عملیاتهای آینده همچون کربلای 5 که یکی از افتخارات تاریخ جنگ است ، از ادامه نبرد صرفنظر شد .

در این عملیات تراژدی جانسوزی رقم خورد که با نام عملیات همخوانی داشت ،کربلایی بنام کربلای 4. کربلایی که شهادت سردارانش حکایت مجزایی است و مفقود الاثر شدنشان حکایت دیگر . پس از سالها هنوز پایانی بر مفقود الاثرهای کربلای معاصر نیست و شاید بخشی از 6000 هزار شهید مفقودالاثر باقی مانده مربوط به همین عملیات کربلای چهار است .

مرثیه جدید کربلای چهار اما با تفحص شهدای غواص دست بسته سروده شد . مرثیه ای جانسوزتر با سرداران به اسارت گرفته شده ای از یگانهای 41 ثارالله علیه‌السلام ، 14 امام حسین ، 25 کربلا و 7 ولی عصر که در عین مجروحیت و یا سلامت کامل در اقدامی جنایتکارانه زنده به گور شدند . شهدایی که با دست بسته نیز راهنما و هدایتگر جامعه شدند تا بار دیگر غفلت و خواب زدگی را بزدایند . 26 خرداد تشیع غواص های آسمانی است . شهدایی که آمدند تا مرثیه خوان دیگری برای کربلای چهار باشند و یادآور روزگاران عرصه جهاد و شهادت که یکرنگی ها و از خودگذشتگی ها در آن موج می زد . امید که از این کلیشه شرمندگی شهدا خارج شویم و به مرز آمادگی برسیم . شهدا آماده ایم .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.