.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مديرعامل جمعيت هلال احمر مازندران خبرداد؛
امدادرسانی به 2هزار حادثه در مازندران

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان مازندران گفت: امدادگران و نجاتگران اين جمعيت در 4ماهه نخست سال جاری با اجراي 2220 عمليات امداد و نجات خدمات مورد نياز را به  14604نفر از مصدومان و متاثرين از حوادث مختلف ارائه نمودند.

به گزارش شمال نیوز؛ «مهدي ولي پور »گفت: از اين تعداد 673 مورد مربوط به عمليات امداد و نجات جاده اي، 243 فقره مربوط به امداد و نجات شهري، 74 مورد مربوط به عمليات امداد و نجات ساحلي و دريايي ، 4 مورد مربوط به حوادث برف و كولاك،17 فقره مربوط به سيل و آبگرفتگي،7 مورد مربوط به حوادث صنعتي و كارگاهي و 48 مورد مربوط عمليات امدادونجات كوهستان است.

ولي پور تصريح كرد: همچنين اجراي 14 فقره عمليات اطفاي حريق در اراضي جنگلي و مراتع،یک فقره عمليات امداد در رانش زمين، یک فقره عمليات مربوط به ريزش آوار، 2 مورد نيز مربوط به ارائه خدمات مناسبتي وهمچنين1133 مورد نيز ارائه خدمات لازم به مراجعين پايگاههاي امداد و نجات از ديگر خدمات جمعيت هلال احمراستان در4ماهه نخست سال جاری بوده است.

وي افزود: در يك مورد هم ازظرفيت بالگرد امدادي جمعيت هلال احمر براي اجراي عمليات امدادونجات استفاده گرديد.

مديرعامل جمعيت هلال احمر مازندران خاطرنشان كرد؛انتقال 1028نفر از مصدومان به مراكز درماني،ارائه خدمات اسكان اضطراري به 1154نفرو ارائه خدمات درمان سرپايي و كمكهاي اوليه به 13144نفر از جمله خدمات جمعيت هلال احمراستان در4ماهه نخست سال گذشته بوده است.

وي گفت:در اين عمليات ها بيش از 10765نفر روز امدادگر و نجاتگر در قالب 3086تيم مجهز امدادي با بكارگيري 1392دستگاه روز آمبولانس و خودروي امدادي مشاركت داشتند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.186 seconds.