.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
+ سند
بیانیه شورای عالی استانها در زمینه بازداشت شهردار و اعضای شورای شهر زیرآب
شمال نیوز: اعضای شورای عالی استانها ضمن اعتراض به این اقدام غیرقانونی خواستار عذرخواهی و تفقد از نمایندگان شریف مردم زیرآب و رعایت شان و منزلت شورای اسلامی شدند....

شورای عالی استانها در زمینه بازداشت برخی اعضای این شورا در زیرآب و سوادکوه بیانیه ای صادر کرده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای عالی استانها، در پی بارشهای شدید و سیل آسای هفته گذشته در مازندران و بروز خسارت ۱۴۹ میلیارد تومانی به بخش های مختلف، شهردار و پنج عضو شورای شهر زیراب از سوی مقام قضایی منطقه به مدت چند ساعت بازداشت شدند.

در بیانیه شورای عالی استانها آمده است، شورای اسلامی تبلور حضور و مشارکت مردم شریف ایران اسلامی در صحنه مدیریت جامعه و نهاد مردمسالاری دینی است که نقش تعیین کننده ای در حفظ و حراست از آرمانهای والای انقلاب اسلامی و تحکیم پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

نمایندگانی که با تلاشهای بی منت و صادقانه خود در راه تحقق مطالبات بر حق مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی گام بر می دارند.

در این بیانیه آورده شده است: متاسفانه اطلاع یافتیم در جریان سیل اخیر در شهرستان سوادکوه، اعضای شورای شهر زیرآب بی آنکه جرمی مرتکب شده باشند به دستور مقام قضایی بازداشت شده اند که آن اقدام برخلاف قانون و فاقد هرگونه وجاهت قانونی است چراکه در قانون اساسی و آیین نامه های مقرر پیش بینی شده در صورت تخلف در شورا مراتب در شورای حل و اختلاف رسیدگی شود.

لذا توقیف و بازداشت اعضای شورای اسلامی زیرآب مخالفت با مردم و دقیقا در راستای تضعیف شورای اسلامی و مخالفت صریح با جایگاه شورا است و اعضای شورای عالی استانها ضمن اعتراض به این اقدام غیرقانونی خواستار عذرخواهی و تفقد از نمایندگان شریف مردم زیرآب و رعایت شان و منزلت شورای اسلامی شدند.

به گزارش مهر، این بیانیه به امضای جمعی از اعضای شورای عالی استانها رسیده است.

 

بیانیه

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 7 مرداد 1394
همه اعضای شورای شهر استان و شهرداران استان اگه چنین بلائی بر سرشان می آمد چه اقدامی انجام می دادند . کافیه یک دست انداز داخل خیابان باعث مرگ یکی از بستگانشان بشه در عرض 24 ساعت او ن دست انداز رو بر میدارند نکنه باعث مرگ خودشون بشه جان ومال مردم هیچ ارزشی نداره
ناشناس 7 مرداد 1394
برای چی تفقد بشن پس کی از خانوناده های داغدار که عزیزانشون رو از دست دادن تفقد کنه بزار برن تو این حلفدونی تا بفهمنن یه من ماست چقدر کره داره ؟ من اگه جای این زیرابی ها بودم خونه هاشون رو آتیش می زدم
جواد 7 مرداد 1394
باسلام.آقایان امضا کننده و دیگر شوراهای شهر دست پیش گرفتن که یه وقت پس نیفتند.کدام منزلت .کدام احترام به رای مردم .80درصد آقایان شوراها فقط دنبال منافع شخصی خودشان ورفقای سفارش شده هستند.آیابغیر از دلالی کار دیگری میکنید.باید متذکر شوم که چوب خدا صدا ندارد.
شهروند 7 مرداد 1394
عذرخواهي همان كسي كه دستور بازداشت دادبايدهم عذرخواهي كندوهم بايدازايشان شوراي عالي بحمايت ومتولي امرشاكي شود اگرنميترسن ابروي بود به تاراج رفت .....
علی 7 مرداد 1394
معنی شورای اسلامی:شهر مال شورا بقیه هیچ
معنی شورای :5نفر آقایان ویا خانمهایی که درشورا برای رضای خودشان کار میکنند
رضا 7 مرداد 1394
شوراها چه فایده ای دارند؟ اصلا توی شهرهای کم جمعیت هیچ بازده ای ندارند . باید شورا جمع بشه. فقط طایفه گرایی شده و افراد برجسته رای نمیارند. همش نامه نگاری و اتلاف وقت مردم . نامه نگاری پوچ از شهرداری به شورا و بالکس. در کل شورا فقط بار مالی و هزینه بر مردم ایجاد کرده از پول بیت المال.
زیرابی 7 مرداد 1394
این اعضای شورا و شهردار چوب غرور خودشان را دارن می خورند اینان زمانی که به مسند قدرت رسیدن چنان بر دیگران و گذشتگان تاختندکه انگار خدایی وجود ندارد چوب خدا صدا ندارد و ولی درد داره . بنده به شخصا مخالف با بازداشت و دستگیری این افراد می باشم ولی خود کرده را تدبیر نیست چاه کن همیشه ته چاه
زیرابی 7 مرداد 1394
دوستان شوراهای اسلامی استانها مگرز اون خانواده های خسارت دیده سیل هم جزء مردم نیستند پس شما از کدوم مردم صحبت می کنید و آنها را از هم جدا می کنید. شاکی خصوصی داشتند و مدارک مستدل ارائه کردند و فقاضی یا دادستان به وظیفه اش عمل کرد و امیدوارن به دور از فشارهای سیاسی و دخالت های بی مورد برخی علما آنچه حق است عمل گردد.
نا شناس 7 مرداد 1394
تعجب ميكنم مگر دادگاه در جايگاه بازداشت كردن مسئولين است. حالا كاري به اين نداريم كه اونها نماينده مردم هستند و شان خاصي دارند حداقل اونها جايگاه حقوقي دارند. لذا بايد بصورت سلسله مراتب اداري و با در نظر گرفتن جايگاهشان اقدام مي شد.
اصلا هم كاري نداريم كه در دادگاه ها و قوه قضاييه همه چي آرومه و هيچ تخلفي صورت نميگيره. اصلا كاري نداريم
مهرداد 7 مرداد 1394
کار دادستان محترم شهرستان سوادکوه کاملا" قانونی بوده و برمبنای رعایت جوانب حقوق شهروندی . بهترین کاری بود که یک مسئول در این شهرستان انجام داد..
مرتضوی 7 مرداد 1394
ایکاش شورانبود تا دکان دلالی وجود نداشت شورابرای مردم نیستند برای منافع خود وبستگان خودشان هستند نمونه شورای قائمشهر شهردار قبلی را استیضاح کردند به هر دلیلی شهردار جدید را اوردند در همان ابتدا هر نفر سه نفر برای اشتغال بستگانشان سهمیه ووارد شهرداری کردند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.