.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نوبخت: احمدی‌نژاد باید پاسخگو باشد
سخنگوی دولت گفت: دولت به دنبال ایجاد کشمکش در مورد تخلفات گسترده دولت قبل نیست، ولی تا جایی که امکان داشته باشد آنها را از طریق قانونی پیگیری خواهد کرد و رئیس جمهور سابق باید در مورد تخلفات صورت گرفته مانند پرونده بابک زنجانی پاسخگو باشد.

سخنگوی دولت گفت: دولت به دنبال ایجاد کشمکش در مورد تخلفات گسترده دولت قبل نیست، ولی تا جایی که امکان داشته باشد آنها را از طریق قانونی پیگیری خواهد کرد و رئیس جمهور سابق باید در مورد تخلفات صورت گرفته مانند پرونده بابک زنجانی پاسخگو باشد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران که در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: ۲۱۳۷ میلیارد تومان از معوقات دولت تا پنجم مردادماه سال جاری پرداخت شده که نسبت به مشابه سال گذشته ۴ برابر افزایش یافته است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: تبدیل تمام دستاوردهای روند مذاکرات به چند میلیارد دلار ارز بلوکه شده ظلم بزرگی به کشور است.

وی اضافه کرد: در شرایط تحریم بعضی از شرکت‎های دولتی طرف قرارداد و مذاکره شرایط خود را به کشورمان تحمیل و از موضع بالا برخورد می‎کردند.

نوبخت بیان داشت: ما از پذیرش شرکت‎ها سه هدف را دنبال می‌کنیم که استفاده از منابع مالی، سطح تکنولوژی که به کشور انتقال می‎دهند و ایجاد بازراهای جدید برای صادرات محصولات تولیدی در کشور.

سخنگوی دولت تصریح کرد: دولت به دنبال مدیریت سرمایه‎گذاری‎های خارجی و اولویت بندی آنها در داخل کشور است.

وی اضافه کرد: دولت به دنبال ایجاد کشمکش در مورد تخلفات گسترده دولت قبل نیست، ولی تا جایی که امکان داشته باشد آنها را از طریق قانونی پیگیری خواهد کرد و رئیس جمهور سابق باید در مورد تخلفات صورت گرفته مانند پرونده بابک زنجانی پاسخگو باشد.

نوبخت تاکید کرد: معاون اول دولت یازدهم به عنوان مسئول کمیته مبارزه با فساد از طرف دولت ملزم به پیگیری و به نتیجه رساندن و گزارش تخلفات صورت گرفته در دولت قبل است.

سخنگوی دولت بیان داشت: سیاست ما واردات محور نیست و ما در تعامل با شرکای خارجی خود در پی افزایش صادرات محصولات داخلی هستیم.

وی افزود: دولت وزارت کشور را موظف به پیگیری مقصران حادثه سیل اخیر کرده است.

نوبخت گفت: نمی‎توان هر کشوری مانند فرانسه و آمریکا را بنا به دلایلی از لیست شرکای تجاری خود کنار بگذاریم. صنایع هوایی دنیا در دست این دو کشور است.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: بحث استیضاح وزرا در مجلس تاثیری در روابط دولت و مجلس نخواهد داشت ولی دولت انتظار همکاری بیشتری از مجلس را دارد.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: جمع بندی و تصویب نتیجه مذاکرات و توافق را صرفا برعهده شورای عالی امنیت ملی دانست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 مرداد 1394
به این میگند تبلیغات انتخاباتی روش جدید
غلام 6 مرداد 1394
آقای نوبخت انتظار ماهم همین است تاریال آخر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.295 seconds.