.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همزمان با فصل تابستان و لزوم پر نمودن اوقات فراغت ؛
« خانه ژیمناستیک قائم شهر » پلمپ شد !+ عکس
شمال نیوز: در شرایطی این محل پر رفت و آمد ورزشی پلمپ شده است که چند عضو ورزشی در شورای اسلامی قائم شهر حضور دارند و در هنگام تبلیغات انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر همواره از حمایت خود از ورزش و ورزشکاران قائم شهر سخن می گفتند !!!

شمال نیوز : خانه ژیمناستیک قائم شهر پلمپ شد .

تنها دو روز پس از سخنان رئیس اداره ورزش و جوانان قائم شهر در شورای ورزش این شهرستان و گلایه بابت تهدیدات شهرداری قائم شهر، سالن ژیمناستیک این شهرستان  پلمپ شد.

 8 سالن دولتی این شهر بابت عوارض و مسائل کاربری به شهرداری بدهکار بوده و همین عامل سبب شد شهردار قائم شهر طی ماه های اخیر بارها اداره ورزش و جوانان این شهرستان را به پلمپ سالن های یادشده تهدید کند.

 به دنبال این تهدیدات  رئیس اداره ورزش و جوانان قائم شهر، در جلسه شورای ورزش این شهرستان با گلایه از شهردار قائم شهر، از این مقام خواست با درنظر گرفتن شرایط به این اداره تخفیف بدهد اما در کمال تعجب حوالی ظهر دوشنبه ماموران شهرداری قائم شهر با حضور در سالن شهدای گمنام این شهر که خانه ژیمناستیک قائم شهر محسوب می شود، طی اتفاقی بی سابقه این محل را پلمپ کرده و مانع تمرین ده ها نوجوان علاقمند به این ورزش شدند.

گفتنی است در شرایطی این محل پر رفت و آمد ورزشی پلمپ شده است که چند عضو ورزشی در شورای اسلامی قائم شهر حضور دارند و در هنگام تبلیغات انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر همواره از حمایت خود از ورزش و ورزشکاران قائم شهر سخن می گفتند !!!

photo_2015-07-27_16-40-21


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

يك شهروند ساروي 6 مرداد 1394
اگر قرار باشد هر نهاد دولتي يا غير دولتي به بهانه خدمتگذاري از زير بار عوارض يا پرداختي هاي مشابه فرار كند كه سنگ روي سنگ بند نميشود !! مطمئناً يه نهادي مثل شهرداري وقت كافي به اون رئيس داده . رئيس اون اداره بهتر بود بجاي اين مظلوم بازي و خرج كردن از جايگاه اون طفله معصوم ها مي رفت يقه روساي خودش و ميگرفت و انقدر سهل انگاري نمي كرد. از فردا تمامي ادارات و موسسات پول آب و برق و گاز و عوارض و ماليات و ... به بهانه خدمت رساني به مردم شريف ندهند. مگه داريم ؟ مگه ميشه ؟!!!!!!!!
پاسخ ها به این نظر
ساری 6 مرداد 1394
باز سر و کله آدم های دامادی پیدا شد
مجید 6 مرداد 1394
قانون برای همه یکی است. وقتی پول شهریه رو سه ماه یکدفعه میگیرن و برای بیمه ورزشی باید هزینه پرداخت بشه. اینها همه قانون هستن و باید اجرا بشه حالا یه ارگان دولتی برای خدمات دهی بهتر و با توجه به تذکرات پیشین و تعلل اداره ورزش و جوانان جای گلایه داره. نه آقا همه به یک چشم دیده شدن و این عالیه.
ناصر گدا 6 مرداد 1394
اشکال نداره - میرن معتاد میشن . بعد مجانی می برشون تو کمپ پشتک بارو ، افتاب بالانس بزنند .
....... 6 مرداد 1394
تاسف براي مجموعه مديريت شهرستان كه نه تنها گاهاً گِره اي از كار باز نمي كنند برخی کارهایشان هم يك مشکل براي امور شهري درست می کند . اگر شهردار خيلي توانمند هست تشريف ببرند همان منطقه پشت راه آهن روكه همه چيزش رها شده است واصلا توجه اي به اونجاها نمي شه نوسازي كنند. ترافيك سرسام آور پل هوايي تا گلستان سيد نظام و ايجاد راههاي دسترسي بيشتر ، احداث ميدان در سه راهي پل سه تير ، چاله هاي خيابانها ، تعفن كشنده كانها و فرسودگي و غيره و مشكلات ديگه اي مثل شبكه انتقال برق و قطع مكرر آن با وزش هر نسيم و همچنين فرسوگي خطوط آبرساني
- 6 مرداد 1394
شهرداري قايمشهر كه رياستش بعهده فردي است كه مديريت شهري را با اين قبيل فشارها خودي نشان ميدهد بهتر بود ازطريق مجامع قانوني عمل ميكرد ومطالبات مالي شهرداري را وصول ميكرد.با اين قبيل اقدام وبرخورد مردم چه بكنند ؟اوقات فراقت بچه هايشان رادرفصل تابستان چگونه پركنند؟با اين قبيل اقدام فقط بر افزايش جرم وجنايت شهر ميافزايند
سید 6 مرداد 1394
یک رئیس هیئت فوتبال - یک رئیس هیئت کشتی - یک رئیس هیئت ورزش های همگانی و ..... همه و همه شعار حمایت از ورزش را در شورا می دهند و وقتی موقع دفاع جانانه می شود کنار می کشند . چرا ؟ بچه های ما توی این گرما دیروز با در بسته سالن ژیمناستیک روبرو شدند .
نا شناس 6 مرداد 1394
تا مدیران واحدهای شهرداری دیپلمه هستن ما این مشکل را داریم
افراکتی ریکا 5 مرداد 1394
به قول استاندار محترم سیل ، انفلانزا ، تعطیلی مراکز فرهنگی ورزشی نشانه وجود مدیریت قوی در استانه
نا شناس 6 مرداد 1394
بنده به دلیل شکایت مدیر کل ..................................................... مبنی بر عدم درج کامنت از اظهار نظر معذورم.
سعید 6 مرداد 1394
چه فایده که اگر هر نظری در مورد شهردار قائمشهر بنویسم به مزاج مسئول سایت خوش نمی یاد و رد میکنه و فقط در مدح این شهردار که همه منتقدش هستن خبر ها را انعکاس میده . اینم از مطبوعات بی طرف ما وای به حال ما .آقای مسئول سایت آیا تو این دنیا 5 نفر میشناسی بغیر از خودت این شهردار بی درایت و ............... را تائید کنه ؟
سرباز گمنام 6 مرداد 1394
وقتی جهت افتتاح یه نماد کوچیک افتتاحیه میگرن و تمام اعضا شورا هم حمایت میکنن بلاخره یه جوری باید هزینه بریز و بپاش شهرداری در بیاد . حالا بماند چند روز بیشتر از افتتاح کانال اب مهمانسرا نگذشته بود که ریزش کرد حالا بعد از تعمیر اون دوباره مراسم افتتاحیه میگیرن و هزینه اونچنانی میکنن .
احمدی 7 مرداد 1394
رئیس اداره ورزش به جای لابی بازی تو زمین ورزشی .... بیاد پول عوارض شهرداری رو بده و بجا هزینه بی خود تو مسابقات خارجی و سفرای تکی ترکیه کمی بیشتر وقت بزاره بهتره تا اینکه بخواد در سالن هاش پلمپ بشه!!!!!!!!!!

قانونمند 6 مرداد 1394
با سلام شهرداری برابر قانون نمی تواند راسا نسبت به پلمپ اقدام کنه و این کار سو استفاده شهردار از مقام خودش هست و برابرقانون مجازات اسلامی اعمال قانون دارد . آقای شهردار می بایست را ی ماده 100 برای پلمپ را داشته و ابلاغ قانونی هم کرده باشه و اگر هم اداره ورزش بدهی عوارض داشته باشد جناب شهردار می بایست رای کمیسیون ماده 77 را از طریق اجرای ثبت اجرایی نماید و ایشان متاسفانه خیلی ...........هست و خودش میگه من..................... هستم . ..................................................
مجید 7 مرداد 1394
کار شهرداری قانونی بود. چون باتوجه به تذکرات قبلی و بی توجهی ریاست ورزش هیچ توجیهی باقی نمی ماند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.