.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سپرئه گذاران چشم انتظار تدبیر مسئولان ؛
از ادغام قرض‌الحسنه اعتماد مهرآریا با بانک رسالت تا امیدهایی که ناامید می‌شود!
شمال نیوز : پس از مراجعات مکرر مردم به صندوق اعتماد مهر آریا به مردم گفته شد که پس از ماه مبارک رمضان می‌توانند سپرده‌های خود را برداشت کنند؛ در حالی‌ که هنوز تابلوی سر درب این صندوق تغییری نکرده و هیچ‌کدام از این قول‌ها عملیاتی نشده‌ است.....

 شمال نیوز : مدت 10 ماه است که از امید و آرزوهای مردمی که با وجود تمامی مشکلات در صندوق قرض‌الحسنه اعتماد مهر آریا سپرده‌گذاری کردند می‌گذرد؛ اما تاکنون گره‌ای از مشکلات آنان باز نشده است البته مشخص شده که این صندوق از مدت‌ها قبل با مشکل روبرو بوده ولی به مردم اطلاع‌رسانی نشده تا همچنان سپرده‌گذاری کنند.

از دلایلی که مردم در این صندوق سپرده‌گذاری کردند ارائه تسهیلات با نرخ چهار درصد و همچنین مدیر این مؤسسه بوده که بازنشسته سیستم بانکی است.

بهمن‌ماه سال گذشته خبری مبنی بر ادغام صندوق مهر اعتماد آریا با بانک رسالت منتشر شد و مردم فکر کردند مشکلات آنان رفع شده است، ولی هنوز این موضوع عملیاتی نشده قرار بود مدیر صندوق وثیقه‌ای ارائه دهد که نتوانست و طی پیگیری‌های به‌ عمل آمده در تیرماه امسال اعلام شد تمامی مشکلات این صندوق حل شده و سپرده‌گذاران می‌توانند 70 درصد سپرده‌های خود را برداشت کنند.

پس از مراجعات مکرر مردم به صندوق اعتماد مهر آریا به مردم گفته شد که پس از ماه مبارک رمضان می‌توانند سپرده‌های خود را برداشت کنند؛ در حالی‌ که هنوز تابلوی سر درب این صندوق تغییری نکرده و هیچ‌کدام از این قول‌ها عملیاتی نشده‌ است.

براساس پیگیری‌ها مشخص شد هنوز کارهای ادغام به صورت کامل انجام نشده است و در راستای ادغام صندوق قرض‌الحسنه اعتماد مهر آریا با بانک رسالت وثیقه آماده شده اما از آنجا که نام این صندوق از قبل صندوق 72 تن بوده و اقدامات تغییر نام این صندوق به اعتماد مهر آریا به صورت کامل صورت نگرفته کارهای استعلام انجام نشده است.

در حال حاضر در راستای ادغام این صندوق متنی مورد توافق قرار گرفته است که در صورت ارائه متن و همکاری مسئولان گره از مشکلات مردم باز می‌شود.

امیدواریم هرچه سریع‌تر مشکلات مردمی که تمام اندوخته زندگی خود را در این صندوق قرض‌الحسنه سپرده‌گذاری کردند، رفع شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسینی 6 مرداد 1394
جناب آقای استاندار که به سفر قزاقستان می روی لطف کن اگر از دستت برمی آید مشکل 10هزار شهروند ساروی بخت برگشته که در این صندوق سپرده گذاری کردند را حل کن.تا کار به جای باریک نکشیده.این همه بی تدبیری هم نوبره والله!
مالباخته صندوق مهر اعتمادآريا 6 مرداد 1394
یک نکته درماجرای این صندوق و مشکل سپرده گذاران آن برایم جالب است و آن اینکه چرا این مشکل که تعداد زیادی از شهروندان مرکزاستان را شامل میشود حتی یکبارهم در خطبه های نمازجمعه ساری انعکاس نیافت؟!
نا شناس 6 مرداد 1394
آقای دکتر شجاعی که قول حل 10روزه مشکل را داده بودید بفرمایید چی شد؟ لطفا این قدر با احساسات مردم بازی نکنید!ا
فلاح 6 مرداد 1394
10 هزارشهروند یعنی 10هزار رای.آقای دامادی که حتی حالی از سپرده گذاران مالباخته نپرسید بابد بداند 10 هزار رای شهروندان ساری را از دست داد.
رضا 6 مرداد 1394
شجاعی این قول شما هم مثل کارخانه سایپا و پالایشگاه نفت پشت کوه کیاسر و تیم لیگ برتر شد برادر
نا شناس 6 مرداد 1394
شجاعي تو همين سايت چه گردو خاكي كرده بود براي راي جمع كردن
نا شناس 6 مرداد 1394
پس کجا هستند این نماینده های دلسوز که در همین سایت اعلام شده بود هفته دیگه میتونید هفتاد درصد از سپرده های خود را دریافت کنید و یا منتظر این هستن که به انتخابات نزدیکتر بشه تا ابزار تبلیغاتی اونا بشه یک بار بیایید فقط برای رضای خدا این مشکل را مرتفع کنین
نا شناس 6 مرداد 1394
مسئولین محترم چرا این معضل بزرگ اقتصادی را حل نمیکنید و فقط وعه وعید میدهید بخدا این سپرده گذارها از قشر آسیب پذیر هستن بیایید دل این مردم را شاد کنید و پیگیری جدی کنید بخداوندی خدا قسم حق الناس گریبانگیر شما میشود
رها 6 مرداد 1394
جناب مهندس شجاعي فقط دنبال اين بودي سر در واست بنر بزنن و ازت تشكر كن كنن پس كو وعده هايي كه گفتي 10 روزه 70 درصد پول را پس ميدن . ما تا كي بايد منتظر باشيم و ميخواين با وعده وعيد دل مردم خوش كنين .حداقل خود موسسه باز بود يه سري از روي بازپرداخت اقساط پولشون پس ميگرفتن كه اونم تخته كردين واقعا نميفهمين تو اين اوضاع مردم به ريال به ريال اون پول نياز دارن
یکی از مالباختگان 6 مرداد 1394
هیچ پولی قرار نیست به مالباختگان داده شود.چون بخش زیادی از این پول اختلاس شده و سوخت شده است. حتی آن عده معدودی هم که برای پرداخت اقساط خود به این صندوق مراجعه می کنند با در بسته مواجه می شوند. این حرفها همه شعار و تدبیر مسئولین استان برای آرام کردن مالباختگان است.11ماه گذشت.11ماه دیگرهم بگذرد خبری از پول نخواهد بود.امروز و فردا کردن ترفند مسئولین استان است.
نا شناس 6 مرداد 1394
این مشکلات را دولتی ها درست می کنند و الا همه چیز خوب پیش رفت و وثیقه هم آماده شد و ما کاملا در جریان هستیم که از همین جا از زحمات آقای دکتر شجاعی و فرماندار محبوبمان تشکر می کنیم و اگر دولتی ها به پاس حرمت مردم کمی تسریع کنند همه مشکلات حل می شود
شهروند 6 مرداد 1394
به چه قيمتي اينقدر طرفدار شجاعي هستين كه مشكل فقط اسم اون آقا بود كه برداشتين؟؟ به چه قيمتي حاضر شدين ؟ به فكر مردم نيستين...
نا شناس 6 مرداد 1394
ظاهرا اقای شجاعی نمایده محترم ساری فرمودند کار تموم شد والان که 2ماه از ان میگذرد باز همچنان پا بر جاست
آرمان 6 مرداد 1394
آقای شجاعی چی شده ؟ پس فقط حرف بوده وعملی درکارنبوده بازهم جنبه تبلیغاتی داشته

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.