.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
میثاقبان چگونه سرمربی تیم بابلی شد ؟
اکبرآقا آمده تا مازندران را لیگ برتری کند !
شمال نیوز: اکبر میثاقیان از ماجرای جالب سرمربی شدنش در خونه به خونه بابل در جریان سفر خانوادگی‌اش به سمت یک عروسی در شمال می‌گوید که یک ماجرای شنیدنی است....
اکبرآقا آمده تا مازندران را لیگ برتری کند !

به گزارش شمال نیوز، اکبر اوتی فوتبال ایران که پس از ناکامی در واپسین ثانیه‌ها با مس کرمان در راهیابی به لیگ‌برتر هنوز سکه‌اش در بازار لیگ یک از رونق نیفتاده، سرمربی بابلی‌ها شد تا به گفته خودش پس از 13سال به مازندران بازگردد. گفتگوی "ورزش سه" با سرمربی جدید خونه به خونه بابل را در ذیل می‌خوانید؛

*اکبر آقا! مس کرمان کجا و خونه به خونه بابل کجا؛ مارکوپولو شده‌اید...
(با خنده) به هر حال مربیگری همین‌طور است و قسمت است دیگر علی‌الخصوص که این بار واقعا قسمت بود که من به خونه به خونه بابل بیایم.
*چطور؟
تصور کنید که به همراه خانواده‌ام همراه با پسرها و عروس هایم عازم نوشهر از سمت جاده کندوان بودیم تا به عروسی یکی از اقوام برویم که گفتند سیل آمده و برگردید. قرار شد تهران بخوابیم و فردای آن روز از جاده آمل به سمت نوشهر برویم. آقای حسن‌زاده مدیرعامل باشگاه قبل از حرکت با من تماس گرفت که به بابل بروم و بعدا مشخص شد جاده‌ای که می‌خواستم برای عروسی بروم جاده مسیر سرمربیگری من بوده.
*شما هم شک نکردید که خدا خواسته امسال شمال باشید...
دقیقا. آقای حسن‌زاده گفت نیم ساعت نیست که امتیاز تیم لیگ یک را خریده و گفت برایتان بلیط بگیرم بیایید برای مذاکره که گفتم بابل در مسیر سفرم است و فردا ظهر انشاالله با خانواده آنجا هستیم! خلاصه اینکه خانوادگی رفتیم و دو دقیقه هم مذاکراتمان بیشتر طول نکشید که توافق کردیم و قرار شد فردای آن روز از نوشهر برگردم و قرارداد ببندیم و شروع کنیم که همین هم شد. این اتفاق مثل یک کتاب داستان است. (با خنده)
*بعد از چند سال اکبر میثاقیان به مازندران برمی‌گردد؟
از همان سال شموشک نوشهر که فکر کنم 12، 13سالی می‌شود که از مازندران دور بودم اما خدا خواست که دوباره برگردم. این تیم خونه به خونه که یک آدم عاشق از جیب شخصی‌اش خرج می‌کند برای من بوی همان شموشک را می‌دهد که همه چیزش نو و تازه است از ساختمان اداری بگیر تا تفکرات لیگ دویی بازیکنان و ... به همین خاطر کار خیلی سختی در پیش دارم تا از صفر همه چیز را شروع کنم.
*با توجه به اینکه بچه شمال هستید، به نظر بهترین موقعیت نصیبتان شد.
(با خنده) البته من مشهدی هستم چون خانمم بچه مشهد است اما گذشته از شوخی من همیشه دوست داشته‌ام که در شمال مربیگری کنم چون اینجا سرشار از استعداد است. کار ندارم به اینکه از وقتی پول به این فوتبال آمده سرعت استعدادیابی شمال به نزدیک صفر رسیده اما هنوز بازیکنانی دارد که لیگ ایران روی کاکل آنها می چرخد. پیدا کردن بازیکن مثل آن وقت ها که شموشک بودم دیگر آسان نیست.
*اما تجربه نشان داده که شما استاد لیگ یک هستید و به قول خودتان از چوب خشک شمال هم فوتبالیست درست کرده‌اید.
شما لطف دارید اما واقعیت این است که الان با 12سال پیش که شموشک بودم کلی فرق کرده و شمال فوتبالیستی پایه‌ای ششدانگ کم دارد. زمان شموشک شمال سرشار از استعداد بود و مثل بائو، بنگر، گردان، گرائیلی داشتیم و جوانان و امید ما یوسفی ، خلعتبری و خیری و ... بودند. مازندران پر از بازیکن بود اما الان مثل آن موقع‌ها نیست و باید با ذره بین دنبال استعداد جدید گشت. بعدش هم این تیم تازه از لیگ2 به لیگ یک آمده و خیلی از بازیکنانش هم کوچ کرده‌اند.
*پس عمده‌ترین مشکل شما تفکرات لیگ دسته دومی خونه به خونه و کمبود بازیکن است، اینطور نیست؟
طبیعتا، قبل از اینها مدیران باشگاه بیشتر دنبال کشتی بوده و علاقه بیشتری به این رشته داشته‌اند اما در لیگ دو هم تلاش کرده‌اند که واقعا کار سختی برای بالا آمدن داشته‌اند. اما برای من که به جز صعود به چیز دیگری فکر نمی‌کنم اینجا یک چالش جدید است. اینجا بازیکن مثل سابق نیست اما همه بیرون هستند و همه تیم‌های لیگ یک و برتر دست کم 6 بازیکن شمالی دارند چراکه شمال مثل خوزستان قطب فوتبال است. ما باید از این ظرفیت شمالی‌های لیگ استفاده کنیم که به استانشان تعصب دارند.
*هواداران مازندرانی سال آینده منتظر لیگ‌برتری شدن شما باشند یا نساجی؟
خونه به خونه عین نساجی متعلق به تمام مازندران از کردکوی تا رامسر است و هر دو تیم متعلق به استان مازندران است، انشالله هر دو تیم به لیگ‌برتر بیایند. مردم اینجا آرزوی صعود دارند و این چیزی است که برای ما یک نقطه قوت است. همه با جان و دل می خواهند تیم صعود کند و من هم آمده‌ام تا با آخرین قدرت بجنگم.
*جذب بازیکن را شروع کرده‌اید؟
هنوز تیمم را نبسته‌ایم اما می گویم که ما خیلی باجرات می‌توانیم با نساجی به لیگ برتر بیایم. مخصوصا که هر دو تیم جزو بخش خصوصی هستند و باید کمک کنیم تا خدای نکرده مسئولان آنها دلسرد نشوند.
*کادر فنی چطور؟
تاکنون فقط حضور آقای محمدرضا مولایی و شاپور رجب‌زادگان در کادرفنی ما قطعی است.
*و صحبت آخر...
بنویسید اکبرآقا آمده تا تیم خونه به خونه را لیگ برتری کند و برای این کار جانش را هم می‌دهد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مازنی ساوه 6 مرداد 1394
مسولین ونماینده ها مازندران باید به این تیم ها کمک کنند بلاخره مازندرانی که بالای 50بازیکن درلیگ برتر داره حقش در لیگ برتر نماینده داشته باشه واین خواسته بحق مردم مازندرانه انشااله امسال نساجی وخونه به خونه لیگ برتری میشن مگه ما چی از اصفهان وتبریز کم داریم ؟
آشناس 6 مرداد 1394
بیا خونه به خونه ساری اکبرآقا !!
عشق بابل 6 مرداد 1394
خونه به خونه امیدمونه...دم اکبراقا وحسن زاده گرم ..انشاا...هردو تیم ما موفق باشند.
ایمان 6 مرداد 1394
اکبر آقا! کردکوی مال گلستانه نه مازندران! باید می گفتی از گلوگاه تا رامسر! به هر حال خوش اومدی به خونه به خونه ی بابل! اگه تیم رو لیگ برتری نکنی برج میلاد در انتظارته ها؟؟
حسین بابلی 5 مرداد 1394
بابل ته پرچم بالا
نا شناس 5 مرداد 1394
موفق باشی اکبرآقای دوست داشتنی

حرف پشت سرش زیاده ولی خداییش دوست داشتنیه
میلاد 6 مرداد 1394
روح اله عرب و مازنی های لیگ برتری یادت نره
نا شناس 6 مرداد 1394
زمين هفت تير اصلا در شأن شهرستان بابل نيست، كاش يه زمين جديد ساخته بشه آخه هفت تير جاي سكوي جديد هم نداره، به اميد موفقيت خونه به خونه،

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.