.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با شکایت احمدی نژاد از جهانگیری ؛
معاون اول دولت یازدهم به دستگاه قضایی فراخوانده می‎شود/ استقبال دفتر جهانگیری از شکایت احمدی‌نژاد‎
شمال نيوز: یک سایت نزدیک به جریان محمود احمدی نژاد اعلام کرده است که رییس جمهور سابق از اسحاق جهانگیری معاون اول دولت یازدهم به قوه قضائیه شکایت کرده است.

شمال نیوز: یک سایت نزدیک به جریان محمود احمدی نژاد اعلام کرده است که رییس جمهور سابق از اسحاق جهانگیری معاون اول دولت یازدهم به قوه قضائیه شکایت کرده است.

سیدعادل حیدری، وکیل احمدی نژاد گفت: آقای اسحاق جهانگیری در سال های اخیر با هدف تخریب باورهای مردم و تشویش در اذهان عمومی، اقدام به طرح اتهامات بی اساس علیه دولت قبل کرده که در سطح وسیعی در رسانه های مکتوب و شبکه های مجازی و صوتی و تصویری منتشر شده است.

حیدری گفته است "دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق به دلیل ادامه سکوت وحدت بخش خود، از پاسخگویی به افتراها و اکاذیب مطروحه علیه دولت قبل در سطوح رسانه ای پرهیز دارند اما برای پیشگیری از تداوم رفتار ناهنجار برخی مقامات مسئول در دولت کنونی و در موافقت با درخواست های مکرر مردم، تصمیم گرفته شد تا علیه اتهام زنندگان در دستگاه قضایی اقامه دعوی شود."

وی تصریح کرد که به همین منظور شکایتی مبنی بر افترا و نشر اکاذیب علیه آقای اسحاق جهانگیری که بیشترین اتهامات را به دولت های نهم و دهم وارد کرده است تنظیم و تسلیم دستگاه قضایی گردید که امیدواریم در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

با وجود این توضیحات هنوز مشخص نیست که رییس دولت دهم از کدام سخنان معاون اول دولت یازدهم شکایت کرده است.

استقبال دفتر جهانگیری از شکایت احمدی‌نژاد

در پی اظهارات وکیل رییس‌جمهور سابق مبنی بر شکایت محمود احمدی‌نژاد از اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور، دفتر معاون اول اعلام کرد:

«از طرح شکایت آقای احمدی‌نژاد در دستگاه قضایی استقبال نموده و مستندات تخلفات و سوءمدیریت‌های آقای احمدی‌نژاد را به مرجع قضایی تسلیم خواهیم کرد.»


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 3 مرداد 1394
این وکیله حوب موکلی به تور زده،فکر کنم تا 500سال آینده کار سرش ریخته،نوش جونش کی بخیله؟؟
نا شناس 4 مرداد 1394
امیدوارم قوه قضاییه اینبار عدالت را اجرا کند
123 4 مرداد 1394
حالا محمودخان بفرمایند اون هشت سال معروف ایشان چکاره بودند!!!؟؟؟
علی کوچک زاده چه اسم با مسمایی 4 مرداد 1394
از قدیم گفته اند دزد پر زور یقه صاحب خانه را می گیرد
پاسخ ها به این نظر
من احمدی نژادی نیستم 4 مرداد 1394
مثل فامیلیت هستی اقای کوچک زاده
دزد پرو فعلا همین ها هستن
اقای احمدی نژاد نمیگم خیلی خوب بود ولی از اینایی که الان هستن خیلی خیلی بهتر بود
نا شناس 4 مرداد 1394
خوبه این شکایت باعث میشه تا همه مستندات تخلفات احمدی نژاد رو به دادگاه بده
نا شناس 4 مرداد 1394
انها از ترس بازگشت احمدی نژاد دست پاچه شدن من نمیخوام بگم دولت احمدی نژاد پاک بوده نه نبوده ولی این دولت یازدهم هم سالمتر نیست احمدی نژاد از دولت خاتمی تحویل گرفت اینهمه اتهام نزد با اینکه وضع دولت مردان خاتمی روشنه ولی احمدی نژاد بداخلاقی نکرد البته در دولت دهم مجبورا حرف هایی زد که دیدیم پسر هاشمی چه غلطی کرد این تفاهم وین اگه این ممارست نبود چه چیزی برای تفاهم داستیم ما روی داشتهامون تفاهم کردیم حرف اوباما یادتون گفت دست من بود پیچ مهره های هستی رو نابود میکردن عوام باور میکنه ما با دست خالی تفاهم کردیم تفاهم یعنی چیزی داشته باشی تا بتونی امتیاز بگیری
نا شناس 4 مرداد 1394
حالاجهانگیری بیاد60000میلیارد دوره اصلاحات روجواب بده
نا شناس 4 مرداد 1394
اقای احمدی نژاد به جای شکایت یه نگاه به گذشته بندازه ببینه چه گندی زده.مردم به نون شب محتاجن به خاک سیاه نشستن
دیگه چی میخواد ول کن دیگه اقا...
نا شناس 4 مرداد 1394
لطفا متقابلا پرونده ای هم از افترائات این آقا که در طی مناظرات تلویزیونی و جلوی چشم 70 میلیون نفر ایراد شد و کسی بعدا اثبات نکرد تهیه و پیگیری شود. تا سیه روی شود هرکه در او هم نظری باشد.
ایمان 4 مرداد 1394
دسته پیش و گرفته پس نیوفته واقعا چقدر رو دارن بعضی ها بشین سرجات بابا چه خبر از کاغذ پاره چه خبر از بیشترین فروش نفت چه خبر از آقای رحیمی و بقایی و اختلاس گران همین که مردم کاری ندارنت خدا رو شکر کن
نا شناس 4 مرداد 1394
امیدوارم برای اولین بار عدالت رعایت بشه
البته من که چشمم اب نمیخوره
اطاقسرایی ش 4 مرداد 1394
اینها نشان دهنده ضعف دستگاه قضا میباشد چه اولش که جرم صورت می گیرد چه الان ادامه دارشده دستگاه قضاکه حزبی یاجنایی نیست خوشبختانه حالا تواین قضییه عقب مونده جای بحث که باید توزیع بدن بزرگواران ؟
نا شناس 5 مرداد 1394
وقتی رهبری فرمودند هیچکس نباید به دولتهای گذشته توهین کند حرکت این آقا یعنی
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 5 مرداد 1394
آقای ناشناس دوره احمدی نژاد مگه رعایت کردین رییس جمهور محترم دولت اصلاحات که این همه زحمت کشید با نفت7دلار کشور و اداره کرد و تورم نداشتیم اما این آقا با نفت100دلار کشور و نابود کرد و کافر و ضدانقلاب و منافق میخوندن کجا بودی. دزدی کردن باید جواب پس بدن رهبر معظم انقلاب در خیلی جا ها فرمودند هیچ کس در برابر قانون مصونیت ندارد.
عبداله 4 مرداد 1394
دم خروس را قبول کنیم یا قسم حضرت عباس را ، بابک زنجانی ، رحیمی معاون اول ، بقایی ، مرتضوی و ....... را بچسب
شهروند ساروی 4 مرداد 1394
خداوند ما را از شر ابو موسی اشعری های زمانه ( احمدی نژاد و دار و دسته ) و اندک مردم کودن و احمق نجات بده که جامعه ما را 50 سال به عقب راندند ..
حق طلب 5 مرداد 1394
آقایی که گفته احمدی نزاد در تلویزیون جلوی هفتاد نفر تهمت زد هنوز اثبات نشد: اولاپض یک مورد اثبات شد در دادگاه رای هم صادر شد و تجدید نظر هم تائید کرد دوماً بقیه هم نوبتشان می شود عجله نکن- سوماً الاً مناظره آنشب را ندیدی دلیلش هم اینست که اصلاً احمدی نزاد کسی را متهم نکرد گفت فرزندان هاشمی و ناطق تو این مملکت چه کار می کنند؟ سئوالی مطرح کرد حالا با هر نیتی؟! شما اگر نیت خوانی بلدهستی جای خودش ما بلد نیستیم؟ دوماً اینها بهتر بود با اینهمه رسانه و تبلیغات و... در اختیار دارند بیایند بگویند ما داریم در این کشور فلان کار را می کنیم فلان خدمت را می کنیم و از محان خودشان بگویند کسی نگفت اینها دارند دزدی می کنند یا می خورند و می برند؟ سئوال این بود اینها تو مملکت چه می کنند ؟ یکبار اینمناظره را لطفا ببینید / می خواهید آدرس بدهید سی اش را برایتان بفرستیم.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 6 مرداد 1394
جناب حق طلب اگر یادت نباشد و فراموش نکرده باشید آیت اله هاشمی رفسنجانی از آقای ضرغامی ریاست سازمان صدا وسیما وقت خواسته بودند برای پاسخگویی به شبهات ایجاد شده در آن مناظره اما صدا و سیما به آقای هاشمی وقت نداده بودند تا از خودشان دفاع کنند یکطرفه قضاوت نفرمایید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.997 seconds.