.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقوی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه:
نباید برای وزیر خارجه فرانسه فرش قرمز پهن کرد / هنوز وضعیت توافق مشخص نیست عده ای علاقه دارند مک‌دولاند آمریکایی در ایران شعبه باز کند
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه رهبری در انقلاب محور بوده است، گفت: تضعیف مقام معظم رهبری، تضعیف امنیت، اقتدار و وحدت ملی است.
نباید برای وزیر خارجه فرانسه فرش قرمز پهن کرد / هنوز وضعیت توافق مشخص نیست عده ای علاقه دارند مک‌دولاند آمریکایی در ایران شعبه باز کند

شمال نیوز: رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه رهبری در انقلاب محور بوده است، گفت: تضعیف مقام معظم رهبری، تضعیف امنیت، اقتدار و وحدت ملی است.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته در دانشگاه تهران با اشاره به سالروز اولین اقامه نماز جمعه در تهران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در پنجم مردادماه سال 58، افزود: امروز بر ولایت فقیه به شدت تاکید داریم و هرگز و هرگز اجازه نمی دهیم و نخواهیم داد که کسی بخواهد به این حریم مقدس ولایت نزدیک شود و به شکلی آن را تضعیف کند.

وی افزود: ما می‌گوییم آمریکا دشمن شماره یک مستضعفان است حالا عده‌ای هنوز توافق مشخص نیست علاقه دارند مک‌دولاند آمریکایی بیاید در ایران و شعبه باز کند.

تقوی اضافه کرد: ما می‌گوییم این وزیرخارجه صهیونیست فرانسه که بیشترین اذیت را به تیم دیپلماسی ما صورت داد حالا می‌خواهد به ایران بیاید چرا فرش قرمز پیش رویش باز کنیم؟ ما طرفدار شاخ و شانه کشیدن با دنیا نیستیم که عده‌ای مدام ما را محکوم به این امر می‌کنند.

به گزارش فارس، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خاطرنشان کرد: حرف ما به آقایان مسئول این است که ائمه جمعه معتقدند آنهایی که در زمان تحریم بیشترین فشار را به ایران آوردند باید در صف آخر قرار بگیرد نه اینکه برای آنان فرش قرمز پهن کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.254 seconds.