.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حادثه چند ثانیه‌ای در «ماه عسل»
احسان علیخانی شب گذشته «ماه عسل» به روایت قصه ای تكراری اما مرتبط با مسائل روز جامعه پرداخت.

 شمال نیوز:  شب گذشته در نوزدهمین روز از ماه مبارك رمضان دریچه دیگری از «ماه عسل» به روی مشتاقان گشوده شد.

احسان علیخانی پس از سلام همیشگی برنامه خود را آغاز كرد.

پس از پخش تیتراژ ابتدایی، در آیتم روز گذشته بخشی از صحبتهای ناتمام محمد عرب مهمان شب قبل «ماه عسل» كه به دین مبین اسلام روی آورده بود پخش شد تا قصه ی او كامل برای مخاطب بازگو شود.

پس از پخش آیتم، علیخانی وارد صحنه‌ی ماه عسل شد تا به گفته‌ی خودش روایتگر موضوع مهمی باشد.

حسین ٢٦ساله مهمان اول «ماه عسل» حدود پنج سال پیش یعنی شب قبل از اعزام به خدمت سربازی اش، زمانی كه در محله‌ی خودشان در شهر مشهد زندگی می‌کرد و با یك فرد ناشناس درگیر می شود بعد از درگیری حسین به خانه می رود با خود یك چاقو برمی دارد و با چاقو آن فرد را مورد اصابت قرار می دهد و فرار می كند. این درگیری منجر به قتل آن فرد مقابل می شود، حسین زمانی كه متوجه می شود مرتكب قتل شده به حرم امام رضا (ع) می رود و بعد از آنجا خود را به نیروی انتظامی معرفی می كند و پس از پنج سال حبس هنگام اجرای حكم قصاص مورد عفو قرار می گیرد و هم اكنون در كیف فروشی مشغول كار است.

حسین در صحبتهایش مدام به این اشاره می كرد كه آن شب به دلیل مصرف مواد الكلی در حالت طبیعی نبوده ولی علیخانی چندان توجهی به این موضوع نمی كرد و از پرداختن به این مطلب ممانعت می كرد.

حسین به همراه خواهر، شوهرخواهر و فردی كه در عفو او نقش مهمی داشته، مهمان «ماه عسل» بودند.

مهمان بعدی خانمی بود كه برادرش در یك درگیری توسط دوست صمیمی اش به قتل می رسد و این خانم با تمام نیرو قصد قصاص داشته اما در روز قصاص یك پسر ١٨ ساله همراه قاتل برادرش حضور داشت و این خانم به دلیل گریه های بی امان مادر آن قاتل، دلش به حال او می سوزد و از خانواده مقتول می خواهد كه رضایت بدهند اما آنها راضی نمی شوند. بنابراین این خانم هم به خاطر آن فرد از خون برادرش می گذرد تا آنها هم از خون آن پسر ١٨ساله بگذرند به طوری كه  هر دوی آنها از قصاص نجات پیدا می كنند.

این خانم در پایان عنوان كرد: از اینكه خداوند لذت بخشش را به من چشاند بسیار خوشحالم و الان آرامش دارم.

رضا مهمان بعدی برنامه یك روز زمانی كه سوار خودروی خود بوده چند نفر به آینه بغل او می خورند و به جای عذرخواهی با لگد به چرخ ماشین او می زنند و ناسزا هم می گویند رضا از خودرو پیاده می شود و از آنها می پرسد چرا ناسزا می گویید؟ بنابراین با هم درگیر می شوند و پس از پایان درگیری یكی از آنها با چاقو از پشت به سر رضا می زند و به قدری این ضربه عمیق بوده كه رضا مورد عمل جراحی قرار می گیرد و از ناحیه ی حنجره دچار مشكل می شود.

علیخانی پس از خروج از قاب كهكشانی «ماه عسل» با اشاره به روایت بخشی از زندگی مهمانان كه تمام اتفاقات قصه ی آنها در عرض كمتر از چند ثانیه رخ داده بود، خاطرنشان كرد: بله، قصه ی امشب تكراری بود ولی مگر تمام می شود به خاطر ناسزا و عصانیت در چند ثانیه یك تصمیم می گیریم و فاجعه به بار می آوریم.


گزارش از سمیه مردانی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.422 seconds.