.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آب 31 روستا قطع است ....
بحران آب شرب در لاله‌آباد بابل و تعلل مسئولان !
شمال نیوز : در حال حاضر بخش لاله‌آباد از نظر تامین آب شرب و آب کشاورزی در وضعیت بحرانی به‌سر می‌برد و با توجه به مکاتبات و مراجعات مکرر ما آب و فاضلاب روستایی هم اقدامی برای رفع این مشکل انجام نمی‌دهد.....

شمال نیوز : بخشدار لاله‌آباد با اشاره به اینکه آب شرب 31 روستا در این بخش قطع است، گفت: بخش لاله‌آباد از نظر تامین آب شرب و آب کشاورزی در وضعیت بحرانی به سر می‌برد.

به گزارش شمال نیوز ، در پی تماس تعدادی از اهالی بخش لاله‌آباد مبنی بر اینکه آب شرب هشت روستا لاله‌آباد از عصر روز گذشته قطع شده و مردم با مشکل آب مواجه هستند، خبرنگار  فارس در تماس با بخشدار و رئیس شورای بخش لاله‌آباد پیگیر این مشکل شد.

بخشدار لاله‌آباد گفت: در حال حاضر بیش از 5 هزار و 800 مشترک از 31 روستای بخش لاله‌آباد با قطعی مکرر آب مواجه هستند و آبرسانی به اهالی این روستاها از طریق تانکر انجام می‌شود.

ولی‌الله جعفری افزود: در حال حاضر بخش لاله‌آباد از نظر تامین آب شرب و آب کشاورزی در وضعیت بحرانی به‌سر می‌برد و با توجه به مکاتبات و مراجعات مکرر ما آب و فاضلاب روستایی هم اقدامی برای رفع این مشکل انجام نمی‌دهد.

رئیس شورای بخش لاله‌آباد نیز گفت: از عصر روز گذشته آب شرب هشت روستای لاله‌آباد قطع شده و مردم روزه‌دار این روستا در زمینه تامین آب شرب با مشکل مواجه هستند.

سید شریف موسوی اظهار کرد: در تماس تلفنی با مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بابل مشکل قطعی آب شرب هشت روستا اعلام شد و مسئولان آب و فاضلاب شکستگی شیرفلکه آب را دلیل قطعی آب شرب عنوان کردند.

وی بیان کرد: مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بابل قول مساعد داد در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام می‌کند اما در ادامه پیگیری ما با وی تلفن همراه این مسئول خاموش بوده است.

موسوی با اشاره به اینکه قطعی آب شرب مردم را با مشکل مواجه کرده است از مسئولان خواست در اسرع وقت نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 16 تير 1394
آب کشاورزی منطقه لاله آباد انشعاب از رود هراز می باشد علی رغم دبی مناسب آب هراز متاسفانه رودخانه های منطقه خشک وزمینهای شالیزاری که درحال خوشه گیری هستند دچار کمبود شدید آب بوده لذا ازدست اندرکاران تقاضا می شود به داد مردم منطقه وزمینهای آنان برسند
لاله ابادی 16 تير 1394
حل این مشکل فقط به دست نماینده ای قوی امکان پذیر است مدیر اب وفاضلاب که منصوب اقای نیازه کارش شده استخدام ا طرافیان اقای نماینده انشااله باامدن نمایندگان قوی مثل کریمی وموسوی مشکل عزیزان لاله ابادی برطرف بشه
علی 15 تير 1394
دشت هراز مریضه دکتر های آمل و بابل یه کاری کنن
کاری پی 15 تير 1394
بخش لاله آباد با حمعیت بیش 40هزار نفر قابلیت های تبدیل به شهرستان مستقل را دارد. از نمایدگان آتی خواستاریم این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.
ظلم بر ما تاکی
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 15 تير 1394
شهرستان!!!!!!!!!!!!!
شروین 16 تير 1394
اصلا هم معلوم نیست که شما بابلی نیستی!!!
بابل نامه 15 تير 1394
نمایندگان قوی مثل کریمی که در دوره قبلی در لیست کمک دوستان معاون اول اوینی و اعتبار 3000 هزاری بوده و موسوی ام خوبببه بعدا بوقتش.
بابلی 15 تير 1394
با این خشکسالی و کمبود آب*فرسودگی امور زیرساختی لوله و اتصالات در 15سال گذشته*دریافت بودجه 200ملیاردتومانی از صندوق توسعه ملی توسط نمایندگان آینده نگر و پرتلاش(مدیر آب و فاضلاب استان تهران) جهت تسریع در امور آبرسانی از سد البرز به شهرهای گروه الف(بابل وتوابع کشاورزی) و بی کفایتی مدیران اجرایی آب استان چه باید گفت&
دهیار 15 تير 1394
ضمن ابراز همدری با مردم فهیم لاله آباد و تاسف از کمبود و مشکلات آب شرب در منطقه ،درهفته پیش با پیگیری حاج حسین نیازاذری نماینده توانمند بابل ده میلیون مترمکعب از سد لار برای اراضی کشاورزی لاله آباد تامین آب شد و با همکاری دهیاران و شوراها توزیع شد. به کوری چشم کینه توزان ، امام جمعه ، شوراها ، دهیاران ، کشاورزان و میرآب های بخش لاله آباد از تلاش نماینده دلسوز خود تشکرنمودند. کینه توزان چون چشم دیدن خدمتگزاران را ندارند با جنگ روانی دنبال شانتاژهستند. ضمنا مدیر آب وفاضلاب نمونه ملی شده و با قدرت مشغول کار هست.
امیرکلا 15 تير 1394
از شیخ ناصری خواهشمندیم توجه ویژه خود را معطوف به بخش لاله اباد کنند تا مورد رحمت واسعه قرارگیریمآآآآآآمین
رضاردذ 15 تير 1394
ساری اب نداريم به کی بگيم،مگه داريم،مگه ميشه
نا شناس 15 تير 1394
لاله اباد چیزی از میاندرود کمتر ندارد چطور انها میتوانند شهرستان شوند ولی بابلیها مانع ما میشوند.....
f 16 تير 1394
جواب این مشکلات رو اقای نیاز نماینده بابل بده که بین نماینده ها بده بستون شده بود و به نفع منافع شخصی و فامیلی امضا میزدند
لاله آبادی 16 تير 1394
به نظر من کسی نیومد مثل دکتر کریمی به داد مردم لاله آباد و بابل برسه انشاء الله این مشکل هم با دست های پر توان آقای کریمی حل خواهد شد
نا شناس 17 تير 1394
آب شرب روستا بنگرکلا از روستاهای بابل وحشتناکه. اکثر اوقات قطعی حتی تو زمستون. رنگش هم زرد. چندین بار اعتراض به آب و فاضلاب روستایی تاثیر نداشت. اصلا کسی به روستا توجه نمی کنه. تابستان اینقدر برق ضعیفه که نمیشه کولر روشن کرد.
بابلی 17 تير 1394
حسین نیازآذری به مردم بگویدب رای آب شرب که نیاز اولیه هست چه کرد ؟ مردم بابل که در هیچ بخشی کار قابل توجه این وی ندیدند به جز دخالت در انتصابات حتی مدیر یک مدرسه و آیدارچی ادارت
تيام 17 تير 1394
اب وفاضلاب مگه وجود داره؟
رفیق ساروی 18 تير 1394
این مدیرعامل آب روستایی که معلوم نیست کجاست ؟ بارها رفتم سازمانش تا دردل کنم اما در دسترس نیست . انگار با همراه اول و ایرانسل قرارداد بسته تا کار اونها رو انجام بده . پس جواب مردم رو کی باید بده ؟ هر دفعه رفتم گفتن جلسه داره ! استاداری هست ! بازدید است ! و و و .... آخه مرد حسابی اگه اینطوره پس چرا ما چهار قدمی مرکز استان آب نداریم ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.