.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراضات در مراکز درمانی استان ادامه دارد ....
تجمع اعتراضی کارکنان کادر درمانی و غیردرمانی بیمارستان شهید بهشتی نوشهر
شمال نیوز : معترض دیگری نیز بیان کرد: متاسفانه برخی از مسئولان بیمارستان به جای حمایت و دل جویی از پرسنل درمانی و غیردرمانی معترض با آنان با زبان توهین، تحقیر همراه تهدید صحبت کردند....
شمال نیوز : کارکنان درمانی و غیر درمانی بیمارستان شهید بهشتی نوشهر نسبت به ناعادلانه‌بودن طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد اعتراض کردند.   به گزارش شمال نیوز به نقل از نوشهرآنلاین ،  کارکنان کادر درمانی و غیر درمانی بیمارستان شهید بهشتی نوشهر همزمان با ده‌ها شهر کشور، نسبت به بی‌عدالتی در نحوه پرداخت معوقات و کارانه مبتنی بر عملکرد در سالن اجتماعات این بیمارستان تجمع کردند.

یکی از پرسنل این بیمارستان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: متاسفانه در این طرح غیرکارشناسی‌شده بی‌عدالتی مشهود است، چون اجرای نادرست و غیر منصفانه سبب نارضایتی گسترده کارکنان درمانی و غیر درمانی شده است.

وی تصریح کرد: امروز شاهد هستیم کسانی که زیر کولر در اتاق‌های‌شان نشستند و فقط در ساعت اداری حضور دارند، حقوق چند ده برابری بالای 5 میلیون تومان گرفتند و پرسنل درمانی و غیردرمانی که همیشه بالای 12 ساعت شیفت هم در روز و هم در شب انجام می دهد و چه در روز عادی سال باشد و چه روز تعطیل سر کار خود حاضر است و انجام وظیفه می‌کند حقوق بسیار کمتری نسبت به پرسنل اداری می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: آیا با این حقوق کمتر از یک‌میلیون و 500 هزار تومان در این شرایط نامساعد اقتصادی و تورم می‌تواند امورات زندگی خودش را بگذراند و آیا این تحقق برقراری عدالت شعار وزارت بهداشت است؟

معترض دیگری نیز بیان کرد: متاسفانه برخی از مسئولان بیمارستان به جای حمایت و دل جویی از پرسنل درمانی و غیردرمانی معترض با آنان با زبان توهین، تحقیر همراه تهدید صحبت کردند.

یکی دیگر از پرسنل بیمارستان شهید بهشتی نوشهر هم گفت: برخی به جای آنکه به صورت شفاف و روشن پاسخگوی ابهامات به وجود آمده درباره طرح مبتنی بر عملکرد باشند و توجهی به خواسته‌های به حق معترضین داشته باشند، با بی‌توجهی از کنار خواسته‌هایشان رد می‌شوند که این وضیعت را بحرانی‌تر می‌کند.

وی بیان کرد: دکتر سیدرحیم سیدپور رئیس شبکه بهداشت و درمان نوشهر و دکتر مصطفی درخشش سرپرست بیمارستان شهید بهشتی نوشهر در جمع معترضین حضور یافتند و قول مساعد دادند مشکلات پیش‌آمده در اجرای این طرح را در اسرع وقت به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران و نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی اطلاع رسانی کنند.

در پایان بیانیه اعتراضی تجمع‌کنندگان که به امضای حاضرین رسید تحویل رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شد.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محفوظ 16 تير 1394
دربهشهر هم به پرستاران ظلم میشود در پرداختها همیشه قیف سرته
اداریهاچون از دید ریس که متاسفانه مدیریت نمیدانند ظاهرا فقط پزشک هستند کارانه اضافه کار و.....برای خودشان حتی اضافه کار نکرده وحق کشیک در منزل لمیده را میگیرند ولی به پرستارکه بیشترین نقش سلامت ارباب رجوع که همانبیمار است ظلم میکنند حتی اضافه کار انجام داده پرداخت نمیشود
فنی و حرفه ای 16 تير 1394
سلام این بی عدالتی ها در این دوره در حال فراگیر شدن می باشد و هیچ دستگاه نظارتی و امنیتی هم نیست که به بی عدالتی در دستگاه های اداری توجه کند که نمونه بارز آن در اداره کل.... در حال وقوع می باشد چون بعد از سالها این دستگاه سهمیه استخدامی برای مربیان حق التدریس گرفت و مدیر کل ... از این فرصت استفاده کرد و اعضای باند خود را که در این اداره کل به عنوان نیروی قراردای کار میکنند جزوه .... معرفی کردند حتی بی عدالتی را به جایی رساند که برادر معاون اداره آقای ... را که تازه خدمت سربازی را تمام کرد نیز در لیست ... قرار داد تا به راحتی استخدام شود در حالی که دیگر نیروهای قراردادی که سالها سابقه کار دارند وقتی خواستند در این آزمون شرکت کنند همین مدیر کل ... مانع از شرکت در آزمون این افراد شد .
امیر 16 تير 1394
دولت برای مهار تورم فقط زورش به کارمندان میرسه.
الان اکثر کارمندان ادارات دولتی هم بطور متوسط بکمتر از 1.5 میلیون تومان در ماه حقوق می گیرن...واقعاً این رقم چقدر از هزینه های زندگی رو میتونه پوشش بده؟؟؟
بخدا قسم با حذف خیلی آیتم ها از فیش حقوق، امسال داریم کمتر از سال پیش حقوق می گیریم.
نا شناس 15 تير 1394
عجب اینکه نشد راه حل هر کسی اعتراض کرد دولت کوتاه بیاید و حقوقش را چند برابر کند.هیچکس از کادر درمانی بیمارستان راضی نیست اینان انتظار دارند حقوقشان چند برابر شود؟حراست بیمارستان باید تک تک آنها را احضار و از طرف رئیس بیمارستان همه تجمع کنندگان توبیخ شوند .اگر کادر درمانی بیمارستان راست می گوید اول بروند کارشان را خوب انجام دهند بعد تقاضای اضافه حقوق بکنند.
شهروند 15 تير 1394
مسولین باید یک فکر کلی در مورد این فسادها و بی عدالتی های که در دستگاهای مختلف اداری وجود دارد فکر جدی کنند الان مخابرات استان گلستان حقوق نیروهای خدماتی و بیمه پنج شنبه و جمعه نیروها رو نمیده و به نیروهای قراردادی به همین منوال ظلم میشه واقعا خجالت اوره . امیدواریم دولت دکتر روحانی جلوی این فساد و تبعیض ها رو بگیرند
ابی 17 تير 1394
این طرح برای کادر درمانی بسیار خوب شد نه اداری
پرستار 20 تير 1394
خیلی ها نمیدانند که با این طرح وزارت بهداشت طرح یا کارانه پزشکان تا 30 برابر شده و حتی در یکی از بیمارستانهای مرکز استان طرح پزشکانی تا بیش از یک میلیارد تومان میرسد . داد و ناله پرستار این است که چرا کارانه پرستار را با افزایش 200 هزار تومانی پرداخت میکنند در حالیکه کارانه پزشکان را در این طدح جدید تا 500 میلیون اضافه کرده اند . ایا این انصاف است ؟؟؟؟؟؟؟ ما نمیگوییم چرا پزشکان اینقدر میگیرند بلکه حرف پرستار این است که نباید اختلاف پرذاخت تا 500 برابر باشد . لازم به ذکر است که بیشترین اختلاف دریافتی بین پرستار با پزشک در کشور ترکیه است که پرستار یک برابر و پزشک 4 برابر دریافتی دارد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.334 seconds.