.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور دبیرکل حزب مردم سالاری ؛
همایش یاران دولت تدبیر و امید در غرب مازندران برگزار شد
همایش یاران دولت تدبیر و امید در غرب مازندران با حضور دبیرکل حزب مردم سالاری و دیگر مسئولین در رستوران پارک جنگلی شهرستان نور برگزار شد.

سایت قاصدک نوشت: این همایش با حضور مصطفی کواکبیان نماینده ادوار مجلس و دبیرکل حزب مردم سالاری،علی قومی دبير كل حزب مردم سالاري مازندران،هادی خنجری فرماندار شهرستان نور،سعید یزدانی معاون فرماندار،علی اسماعیلی،افشین اعلا شاعر نام آور و عضو علی البدل شورای شهر تهران،مهندس تورج نائیج پور رئیس سازمان نظام مهندسی استان مازندران،حق الله كثيري معاون فرماندار تنكابن، رضانائیج نوری بخشدار مرکزی و دیگر مسئولین شهرستانی و استانی بود.

در ابتدای مراسم افشین اعلا ضمن تشکر از حاضرین جلسه گفت:همه ما باید به دور از مسایل مختلف و در این شرایط دست به دست هم دهیم تا بتوانیم موجبات پیشرفت ایران اسلامی را فراهم کنیم و رهنمودهای مقام معظم رهبری همیشه چراغ راه مسئولین بوده و هست،در ادامه ابیاتی چند نیز پیرامون وفاق ملی خواندند.

در ادمه جلسه هادی خنجری فرماندار شهرستان نور ضمن تشکر از دکتر کواکبیان به خاطر پذیرش دعوت از حضور پرشور مردم نیز در این همایش تشکر و قدردانی کردند.

مهرداد اسماعیلی نیز به عنوان یکی از اعضای یاران دولت تدبیر و امید شهرستان نور ضمن تشکر از برپایی چنین همایشی گزارش عملکرد مختصری از وضعیت این تشکیلات در شهرستان نور دادند.

دبیر کل حزب مردم سالاری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه مبارک گفت:همه ما باید پشتیبان تیم مذاکره کننده هسته ای باشیم و امیدواریم که توافق نهایی در چند روز اینده امضا شود.

کواکبیان در ادامه افزود: البته ما نمی گوییم تمام مشکلات با امضای توافق حل می شود اما مشکلات فراوانی که در ۸سال دولت قبل بوجود آمد باید حل شود و توافق هسته ای می تواند مقداری از این مشکلات را از پیش روی ملت بزرگ ایران بردارد.

در ادامه وی خاطره ای از دوران نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی بیان کردند و گفتند:ما بارها در جلسات و کمیسیون های مختلف به دوستان دولتی می گفتیم مدیریت کشور در خطر است و تورم و رکود روزانه و بعضا ساعتی بیشتر می شود اما این بزرگواران اعتقاد داشتند که ما باید مدیریت جهانی کنیم و جهان را اداره کنیم غافل از اینکه در مملکت چه خبر است.

ضیافت افطار پایان بخش این مراسم بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.624 seconds.