.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جاده های شمالی رخ داد ؛
تجاوز به 2 دختر دانشجو توسط راننده اتوبوس
شمال نیوز : با پیاده شدن سایر مسافرین راننده اتوبوس که افکار شیطانی در ذهنش تنیده بود به این دو دختر قول می دهد که آنها را به کردکوی می رساند . این راننده برای اینکه نقشه خود را عملی کند از جاده قدیم گرگان کردکوی یا همان جاده شاه عباسی می رود که خلوت بود ....

شمال نیوز : دو دختر دانشجو اهل کردکوی که با اتوبوس از تهران عازم گرگان بودند ، اسیر نیت شوم دو راننده اتوبوس شده و مورد تجاوز قرار می گیرند.

دو دختر دانشجو که اهل کردکوی بودند از تهران سوار اتوبوس گرگان می شوند . با توجه به اینکه حرکت اتوبوس ها از تهران به گرگان شب صورت می گیرد این دو نفر خوابشان می برد و وقتی بیدار شدند که اتوبوس به گرگان رسیده بود .

با پیاده شدن سایر مسافرین راننده اتوبوس که افکار شیطانی در ذهنش تنیده بود به این دو دختر قول می دهد که آنها را به کردکوی می رساند . این راننده برای اینکه نقشه خود را عملی کند از جاده قدیم گرگان کردکوی یا همان جاده شاه عباسی می رود که خلوت بود .

نزدیکی های خط روستای بالاجاده که در چند کیلومتری کردکوی قرار دارد اتوبوس به کناری می رود و راننده اتوبوس و همدستانش به زور به این دو دختر در حالی که آنها ممانعت می کردند ، تجاوز کردند .

عاملان این هتک حرمت دو نفر بودند که یک نفر آنها دستگیر شده و یک نفر هم متواری شده و گفته می شود قصد دارد از مرز ترکیه به خارج از کشور فرار کند .

همچنین منابع خبری از صدور حکم اعدام برای این مجرمان تجاوز به عنف خبر می دهند .

البته نقل هایی هم حاکی از زد و بند و وعده های راننده ها به این دو دختر و اغفال آنها بوده که اتوبوس بعد از رسیدن به کردکوی مسافرینش همه پیاده شدند و اتوبوس از داخل شهر به سمت روستای بالاحاده رفت و این اتفاق روی داد .

در حال حاضر با شکایت این دو دختر مراجع قضایی به دنبال واقعیت موضوع هستند هر چند که فرد فراری همچنان تحت تعقیب قرار دارد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 15 تير 1394
دستگاه قضا خواهشا اعدام.سریع بدون اینکه مشمول زمان کنید.همه مثل بچه های خیلیها ماشین ندارن.لطفا امنیت رو برقرار کنید با اشد مجازات برای همچین مسائلی.
علی 15 تير 1394
جای تاسف داره ولی از هر کی که میخواد راننده شه که نمیشه تست شخصیت گرفت تنها چاره ش این بود که این دو خانوم یا خوابشون نمیبرد! یا تو اتوبوس خالی در برگشت سوار نمیشدن
behrooz 15 تير 1394
خدایا بدادمون برس از خواهرامونو نمیتونیم محافظت کنیم فقط بلدیم وقت میخوان برن تو استودیوم تهدید کنیم ولی وقتی این مثائل میششه همه دهنها بستست ای خدا
سلام بر عشق 15 تير 1394
خدا لعنتشون کنه...
نا شناس 15 تير 1394
هنوز قاتل خانم رمضانی رو اعدام نکردن؟؟؟بازم میخوان با آشنا بازی فیصله بدن قضیه رو و خون بیگناه پایمال بشه...حالا چه انتظاری هست که متجاوز و اعدام کنن؟؟؟؟مگه طرف خیلی بی کس و کار بوده باشه....وگرنه تا زمانی که بزرگان خودشون دچار مشکل مشابه نشن به مشکل مردم اهمیت نمیدن و ساده از کنارش میگذرن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.242 seconds.