.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دانشگاه علمی کاربردی و اتاق اصناف مرکز استان تفاهمنامه امضا کردند

 شمال نیوز: دانشگاه علمی کاربردی و اتاق اصناف مرکز استان با هم تفاهم کردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان مازندران،تفاهم نامه همکاری فی مابین اتاق اصناف مرکز استان مازندران و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مازندران با هدف مهارت محور نمودن فعالیت های آموزشی پژوهشی دانشگاه متناسب با مأموریت ها و وظایف کاری اتاق اصناف مرکز استان مازندران  به امضاء رسید .

در این ملاقات که با حضور حسینعلی آقاجانی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی و عباس رمدانی رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران انجام گرفت، طرفین در خصوص برنامه ریزی ، طراحی و راه اندازی مشاغل و کسب و کارهای پایین دستی و بالادستی مهارتی و دانش بنیان با مأموریت های کاری اتاق اصناف و سازمان های تحت پوشش به تفاهم رسیدند .

بنا بر این گزارش ، این تفاهم که از تاریخ امضای آن به مدت پنج سال معتبر خواهد این امکان را می دهد که نیازمندی های آموزشی ، پژوهشی،مشاوره ای ،فن آورانه ومهارتهای شغلی اتاق اصناف توسط دانشگاه ومراکز آموزشی علمی کاربردی تامین شود .

عباس رمدانی رئیس اتاق اصناف مرکز استان مازندران ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه گفت: این یک اتفاق نادر ودر شان بازاریان وعموم مردم شریف مازندران است به نحوی که امکان ادامه تحصیل افرادی را فراهم می کند که به هر دلیل ممکن و به دلایل صنفی وشغلی قادر به ادامه تحصیل نبوده اند .

رمدانی درادامه افزود : مراحل بعد از انعقاد این تفاهم نامه و رفتن به سوی تاسیس کلاس های آموزشی طی هفته های آینده انجام خواهد گرفت که مراتب از طریق روابط عمومی اتاق اصناف و رسانه ها به استحضار مردم شریف مرکز استان خواهد رسید .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.4 seconds.