.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر استعفای ارجمند را پذیرفت

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام پذیرش استعفای پیروز ارجمند از مدیریت دفتر موسیقی توسط وزیر ارشاد، حکم سرپرست جدید این نهاد دولتی را صادر کرد.

به گزارش مهر، علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از پذیرش استعفای پیروز ارجمند از مدیریت دفتر موسیقی توسط وزیر ارشاد، حکم سرپرست جدید این نهاد دولتی را صادر کرد.

در متن حکم علی مرادخانی خطاب به فرزاد طالبی آمده است:

«نظر به استعفای جناب آقای ارجمند از مدیریت دفتر موسیقی و پذیرش آن از سوی مقام عالی وزارت، جنابعالی تا تعیین مدیرکل به عنوان سرپرست دفتر موسیقی نسبت به اداره امور اقدام فرمایید. از خداوند متعال توفیق جناب عالی را در انجام شایسته وظایف محوله خواستارم.»

فرزاد طالبی دانش آموخته کارشناسی مدیریت از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد روابط بین الملل از دانشگاه علامه طباطبایی است. از سوابق حرفه ای وی می توان به معاون اجرایی اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون تبلیغات سازمان زیباسازی شهر تهران و معاون فرهنگی شرکت نوسازی عباس آباد اشاره کرد.

سرپرست جدید دفتر موسیقی وزارت ارشاد از فروردین ماه سال جاری به عنوان معاون هماهنگی و برنامه ریزی دفتر موسیقی مشغول به فعالیت بوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.