.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تهیه پیش‌نویس برقرای امنیت در دریای خزر
فرماندهان نیروی دریایی ارتش‌های کشورهای ساحلی دریای خزر در سن پترزبورگ گردهم آمدند و در خصوص تامین امنیت دریای خزر تبادل نظر کردند.

شمال نیوز: فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت:‌ بر اساس پیش‌نویس توافق‌نامه‌ای برقراری امنیت در دریای خزر بدون حضور نیروهای بیگانه و فقط بدست پنج کشور ساحلی خواهد بود.

به گزارش روبط عمومی نیروی دریایی ارتش، فرماندهان نیروی دریایی ارتش‌های کشورهای ساحلی دریای خزر در سن پترزبورگ گردهم آمدند و در خصوص تامین امنیت دریای خزر تبادل نظر کردند.

دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این نشست که به پیشنهاد ایران برگزار شد، مواضع اصولی کشورمان را در خصوص تامین امنیت دریای خزر اعلام کرد.

وی گفت: در این جلسه پیش‌نویس توافقنامه‌ای برای همکاری در زمینه‌های مختلف بین کشورهای ساحلی این دریا تهیه شده است که بر اساس آن، برقراری امنیت در دریای خزر بدون حضور نیروهای بیگانه و فقط به دست پنج کشور ساحلی خواهد بود.

در این نشست فرمانده نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه، جمهوری قزاقستان و جمهوری آذربایجان حضور داشتند و برای ایجاد همکاری‌های چند‌جانبه نظامی – امنیتی هماهنگ در دریای خزر اعلام آمادگی کردند.

ویکتور چیرکف فرمانده نیروی دریایی روسیه هم در نخستین نشست فرماندهان نیروی دریایی کشورهای ساحلی دریای خزر گفت: روابط ما با ایران در زمینه همکاری‌های امنیتی دریایی روز به روز بهتر و مستحکم‌تر می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: این روند همچنان رو به گسترش باشد و دیدارهای بیشتری با همکاران ایرانی‌مان داشته باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.586 seconds.