.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دلیل اختلالات تلگرام مشخص شد
تلگرام، کلیه مشکلات و اختلالات این برنامه در ایران را گردن گرفت و خبر از رفع تمامی کندی‌ها داد.

شمال نیوز: برنامه پیام‌رسان موبایلی تلگرام از اواخر سال گذشته تا اوایل سال جاری مورد استقبال شمار زیادی از کاربران ایرانی قرار گرفت اما همزمان با این استقبال، رفته رفته کند شد تا جاییکه در برخی نقاط کشور کاملا از کار افتاد.

در چنین شرایطی که کاربران احساس می‌کردند این شبکه اجتماعی به دلیل سیاست‌های داخلی در حال مسدودسازی است اما وزیر ارتباطات و سخنگوی وی صراحتا این موضوع را تکذیب کردند و گفتند که هیچ برنامه‌ای برای فیلتر کردن تلگرام ندارند.

دقیقا همزمان با این اظهارات، تلگرام هم توئیتی رسمی کرد و اختلالات و کندی‌های این برنامه در ایران را به گردن شرکت‌های تأمین کننده اینترنت انداخت و صراحتا گفت که ما مشکلی نداریم.

بعد از این ماجرا و ادامه‌دار شدن اختلالات، معاون وزیر ارتباطات از نامه‌نگاری رسمی با تلگرام برای دعوت از آنها جهت رفع مشکلات این برنامه در ایران خبر داد.

مسئولان شرکت‌های اینترنتی و حتی مدیر مخابرات تهران نیز با فراگیر شدن دامنه اختلالات این شبکه پیام‌رسان اعلام کردند که هیچ نقشی در کندسازی تلگرام ندارند و عملا این کار سودی برای آنها ندارد؛ آنها معتقدند برخلاف اینکه عده‌ای گمان می‌کنند تلگرام مانع کسب ما شده اما بالعکس هر چقدر مردم از تلگرام استفاده کنند ما حجم بیشتری اینترنت می‌فروشیم و به سود ماست.

حال با گذشت چند ماه از اختلالات این شبکه پیام‌رسان و البته برخلاف اظهارات پیشین تلگرام که می‌گفت اختلالات آن در ایران مربوط به شرکت‌های اینترنتی است، این بار اختلالات را گردن گرفت.

تلگرام این بار هم در اکانت رسمی توئیتر خود نوشته است:

"ما اشکالات فنی مسیردهی ترافیک در ایران را طی روزهای گذشته برطرف کرده‌ایم؛ بنابراین سرعت تلگرام در این کشور به حالت اولیه بازگشت و اجرای آن سریع شد."
/تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.