.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نوید سفری بی خطر برای مسافران دریا ؛
احداث 9 دور برگردان در محور ساری - خزر آباد
شمال نیوز : وی به نقش تعيين كننده اين دور برگردانها در حل مشكلات ترافيك عبوری منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: با ايجاد اين دور برگردانها رويكردهای ترافيك منطقه و تسهيل در رفت و آمد حل شده است.....
احداث 9 دور برگردان در محور ساری - خزر آباد

شمال نیوز : مديرساخت و توسعه راهها راه و شهرسازی مازندران گفت: احداث ۹ دور برگردان در محور ساری - خزر آباد در دست اجراست.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، علي اكبر ييلاقی ضمن اعلام اين خبر افرود: محور ساری ـ خزرآباد به دليل ارتباط با دريا، استقرار مراكز دانشگاهی و مراكز صنعتی و وجود روستاهای متعدد در اين محور جزو يكی از پرتردد ترين محورهای استان به شمار می رود، از اين رو ايمن سازی محور مذكور در قالب احداث دور برگردان توسط اين اداره كل در دست اجراست.

ييلاقی ضمن اشاره به اين مطلب كه بهترين و اقتصادی ترين گزينه در پارامترهای سازه ای ايمن سازی بريدگی ها روش اجرای دور برگردان است اظهار داشت : پس از بررسی و مطالعه عمليات اجرايی احداث ۹ دور برگردان در محور ساری - خزر آباد در دستور كار قرار گرفت كه تا به امروز اجرای عمليات چهار دوربرگردان در سطح اين محور به اتمام رسيد.

وی به نقش تعيين كننده اين دور برگردانها در حل مشكلات ترافيك عبوری منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: با ايجاد اين دور برگردانها رويكردهای ترافيك منطقه و تسهيل در رفت و آمد حل شده است.

مدير ساخت و توسعه راهها راه و شهرسازي مازندران يادآور شد: خوشبختانه با توجه به بررسي های به عمل آمده و ارائه راهكارهای لازم براي پيشگيری از تصادفات و تلفات جاده ای قدم هايی مثبت در راه ارتقاي سطح ايمنی در زمينه حمل و نقل جاده ای در استان برداشت شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

تدبير و اميد 15 تير 1394
نوشدارو پس از مرگ نخبه دانشگاه مازندران ....ارژنگ رشيدي هاي سرمايه انساني اين نظام كه با سختي و تلاش شبانه روزي شان بايد تو اين جاده ها بميرند تا مسئولان از خواب غفلت و خيانت انساني بيدار شوند..برويد منزل مرحوم مهندس بيست ساله ارژنگ ارشيدي ببينيد داغي كه آقايان مسئول به دلشان گذاشتند ويكي هم براي همددي پيش اين خانواده نرفتند كه تنها پسرش را از دست داد... سرعت گير و متوليان امر بايد محاكمه شوند هرچند كه گوش شنوا..از سايت وزينتان سپاسگذارم...
علی 15 تير 1394
با سلام
لطفا برای احداث دوربرگردان در منطقه میاندرود برای رسیدن به فرودگاه و دانشکده منابع طبیعی نیز اقدام شود.بسیا خطرناک و حادثه ساز است.
نا شناس 15 تير 1394
آقای ییلاقی چرا شما راه عبور یک دهستان را در پلیس راه سوادکوه بستید ، و دور برگردان را به مسیری نامطلوب بردید؟ این کجا با اصول مهندسی سازگاری دارد ،تازه این اقدام شما توهین به مردم ولوپی با یک شهر و35 روستا می باشد، لطفا سریعا آنرا بهسازی نمائید.
نا شناس 15 تير 1394
واقعا جاده وحشتناکیه
علی الخصوص برای مسافران ناآشنا
و کسانی که شب تردد دارن
ali 15 تير 1394
سلام
من ساکن روستای دریک هستم
برای رفت و آمد با این دوربرگردان جدید باید ۷ کیلومتر اضافه برم تا به مقصد برسم
آبا ابن انصافه؟؟؟؟
علی 15 تير 1394
جناب اقای دکتر رمدانی عزیز سلام این اقدام وزارت مسکن وشهر سازی بسیار بجاست ولی چند نکته اساسی :1-پرواضح است دراحداث این دور برگردون ها عده زیادی از مردم متضرر می شوند که محدودیتی که با ایجاد این دور برگردون ها برای ساختمان های دلخل محدوده برگردون ها برای صاحبان ان ایجاد می نماید واز حیز انتفاع می اندازد ؟2-شما در نظر بگیرید تالاری که با هزینه بالا ساخته شد والان در داخل این محدوده است وبدیهی است دیگر نمی تواند خدمات بدهد وعملا ازدور خارج می گردد یا ساختمان هایی که مدخل ورودی ان درداخل این محدوده دور برگردون هاست بامشکل اساسی مواجهه می شوند که شدند و.... یا تاشعاع 150متر در عمق زمین هایی که دراین محدوده دور برگردون قرار می گیرد حق ساخت و....ندارند وعملا نمی توانند ازان استفاده بهینه نمایند و..... خوب سوال اساسی چه کسی باید تاوان این اقدامات وبرنامه های اقایان را بپردازد مردم چه گناهی کردند که از خیلی زمان های قبل در این زمین ها تاسیساتی بنا کرده اند ووبا استعلام از اداره راه شهرستان نسبت به خریداری زمین یا ایجاد بنا اقدام نمده اند 3- اگر اقایان از قبل چنین برنامه ای داشتند چرا دراستعلام ها بطور شفاف پاسخ نداده اند حال چه کنند ؟؟؟؟؟ ما تا کی باید تاوان ندام کاری های اقایان را بپردازیم لطفا راهنمایی فرمایید این خسارت را باید چه کسانی جبران کنند 4- درشهرها اگر قرار تعریضی صورت بگیرد یا خیبانی ایجاد شود در طرح تفصیلی شهرها از قبل به شهروندان اطلاع می دهند ودرموقع اقدام نیز خسارت انرا به قیمت روز می پردازند ایا اداره مسکن وشهرسازی در جاده ها می تواند هرچه اقایان خواستند یا طراحی کردنداقدام نماین ومردم حق اعتراض ندارند ؟؟؟ باتشکر از سایت وزین شمال نیوز
نا شناس 15 تير 1394
به تمام نکایی ها بابت اخراج صادقی از اداره شون تبریک میگم خدا به ساروی ها رحم بکنه
نا شناس 15 تير 1394
ممنون از زحمات شما. جاده خزر آباد خیلی بهتر شده منتها همه بریدگی ها باید تبدیل به دور برگردان بشه و جاده هم باید سه بانده بشه تا ترافیک و تصادفات کاهش پیدا کنه.
ساروي 15 تير 1394
دست مهندس سيد علي صادقي رييس جديد راه و شهرسازي ساري درد نكنه
بهروز یاسمی 15 تير 1394
با سلام لازم به ذکر میباشد که احداث این 4 دوربرگردان در محور ساری خزراباد توسط شرکت چکل سوادکوه اجرا شده است.
ناشناس 15 تير 1394
واقعا چه دوربرگردانی زدن فوق مهندسی بود مهندسان راه سازی اروپا باید حیرت کنند.
خزرآبادی 16 تير 1394
سلام . ای کاش این کار زودتر انجام می شد و ساحل زیبای خزرآباد پیش از این با دسترسی راحت تر و ایمن تر میزبان گردشگران می شد . واقعا منطقه خزرآبد دارای پتانسیل های گردشگری زیادی است که اولین آن زیرساخت هایی مثل جاده است . من از طرف همه مردم خزرآباد تشکر دارم از اداره راه استان
نا شناس 16 تير 1394
بسیار سپاسگزاریم از مسیولین اداره راه خصوصا مدیر کل محترم در اجرای دور برگردانها

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.156 seconds.