.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با محوریت انتخابات هفتم اسفند ؛
برگزاری نشست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان مازندران
شمال نیوز : در این جلسه درباره هماهنگی برای انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد با وفاق و همدلی و اتحاد همه نیروهای تاثیر گذار کشوری، استانی و شهرستانی اصلاح طلب و اعتدال‌گرا دربهترین شرایط برای انتخابات مجلس آتی فعالیت کرده و برای افزایش مشارکت عمومی تلاش شود....
برگزاری نشست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان مازندران

 شمال نیوز : نشست مشورتی و ضیافت افطار شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان مازندران با حضور دبیران و نمایندگان تشکلهای سیاسی عضو جبهه اصلاحات در ساری برگزار شد.

در این جلسه درباره هماهنگی برای انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد با وفاق و همدلی و اتحاد همه نیروهای تاثیر گذار کشوری، استانی و شهرستانی اصلاح طلب و اعتدال‌گرا دربهترین شرایط برای انتخابات مجلس آتی فعالیت کرده و برای افزایش مشارکت عمومی تلاش شود.

این نشست با حضور دبیران و نمایندگان احزاب و تشکل‌های خانه کارگر، انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها، مجمع نیروهای خط امام، حزب کارگزاران ایران اسلامی، حزب زنان مسلمان نو اندیش، حزب اعتماد ملی، انجمن اسلامی معلمان، انجمن اسلامی مهندسان، حزب همبستگی، حزب مردمسالاری، مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، مجمع دانش آموختگان و دانشگاهیان ایران اسلامی، انجمن اسلامی جامعه پزشکی و سازمان عدالت و آزادی برگزار شد.

این شورا در ادامه تلاش‌های شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای ایجاد انسجام و وحدت میان نیروهای اصلاح‌طلب کشور در مناطق مختلف تشکیل شده و درحال حاضر دبیری آن با مهندس محمد رحیمی (دبیر انجمن اسلامی مهندسان استان مازندران) است و جلسات آن به صورت منظم برگزار می‌شود./ ایلنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر 15 تير 1394
مبارک است انشاالله !!!!!!!!!!
دکتر روح اله صالحی( جویباری) 15 تير 1394
سلام. ار شورای مرکزی انجمن اسلامی استان چند نفر شرکت داشتند ؟ ظاهرا" آقای م-ا بر اساس رعایت اصولی چون دموکراسی ، مشارکت جمعی ، تصمیم گیری شورایی و ... بدون اطلاع اعضای شورای مرکزی خودش نامه میزند، در جلسات شرکت می کند، اعلام مواضع می کند و دهها کار دیگر........... این اقدامات با کدام یک از اصول ومبانی اصلاح طلبیی سازگاری و همخوانی دارد ؟؟؟!!!!!!!!!!! حتی اقتدار طلبان نیز از این گونه اقدامات بشدت پرهیز میکنند. این جانب یکی از اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان هستم بار ها خواهان تشکیل جلسه شورای مرکزی شدم اما خبری نشد ( از سال 1384 تاکنون ) !!!!!!!
دکتر روح اله صالحی( جویباری) 17 تير 1394
مدیر محترم سایت؛ آزادی اطلاع رسانی از جانب مخاطبانت را رعایت نمی کنی؟!!!!!!!!!!!!!! در مورد حضور انجمن اسلامی معلمان و تصمیم گیری یک نفره ، مطالبی را نوشتم چرا منتشر نکردی ؟!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.036 seconds.