.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در مراسم تجلیل از فعالان اقتصادی مازندران مطرح شد :
استاندار:بانکهای مازندران با فعالان اقتصادی همکاری کنند/رئیس دادگستری:نگاه بانکها به صنعت بایدتغییر کند/محمدپور:ایجاد13هزارشغل درمازندران
شمال نیوز: استاندار مازندران خواستار همکاری بانک‌های استان با فعالان اقتصادی استان شد و گفت: باید ضوابط حمایت از تولید در استان حاکم شود و ستاد تسهیل برای رفع مشکلات تولید اقدام کنند.

شمال نیوز: استاندار مازندران خواستار همکاری بانک‌های استان با فعالان اقتصادی استان شد و گفت: باید ضوابط حمایت از تولید در استان حاکم شود و ستاد تسهیل برای رفع مشکلات تولید اقدام کنند.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح‌جلودار عصر شنبه در مراسم تجلیل از فعالان اقتصادی مازندران در اتاق بازرگانی اظهار کرد: تلاش برای رفع مشکلات و نیازهای مردم از مصادیق کار جهادی است که فعالان اقتصادی استان در صف اول جهادگران قرار دارند.

وی با اعلام اینکه شرایط استان به لحاظ امنیت و آرامش بسیار مطلوب است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم که رونق اقتصادی در استان شکل بگیرد و ارگان‌های مرتبط در حوزه کار به وظیفه خودشان به خوبی عمل کنند.

استاندار مازندران خواستار همکاری بانک‌ها با فعالان اقتصادی استان شد و گفت: باید ضوابط حمایت از تولید در استان حاکم شود و ستاد تسهیل برای رفع مشکلات تولید اقدام کنند.

وی به اقدامات انجام شده برای رفع مشکل واحدهای صنعتی در شهرک‌های استان اشاره کرد و افزود: پیگیری‌های بسیار خوبی برای رفع مشکلات صنایع و ایجاد رونق در شهرک صنعتی انجام شد.

فلاح خاطرنشان کرد: باید زمینه‌ای ایجاد شود که مشکلات شهرک‌های صنعتی با حضور ارگان‌های اثرگذار رفع شود و برای رفع مشکلات شهرک‌های اقدام موثری انجام شود.

وی خواستار تلاش بیشتر ستاد تسهیل در رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان شد و تاکید کرد: از همه ظرفیت‌ها باید برای رفع مشکلات صنایع استفاده کرد.

استاندار مازندران یادآور شد: برای رفع مشکلات صنایع استان باید فضای همدلی و همزبانی ایجاد شود و از اختیاراتی که مسئولان دارند باید برای رفع مشکلات اقدام کرد.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود تا منویات رهبر انقلاب در حوزه تولید مورد توجه قرار گیرد، افزود: با توجه به اقتصاد مقاومتی بستر برای رفع مشکل تحریم در مازندران نیز فراهم می‌شود.

فلاح با اعلام اینکه در حوزه محیط‌زیست نیز رویکرد مثبت در مازندران وجود دارد، بیان کرد: حداقل‌ها در این حوزه رعایت می‌شود و باید تلاش کنیم که مشکلات جدی در این حوزه برای استان ایجاد نشود.


نگاه بانک‌ها به صنعت باید تغییر کند

در ادامه رئیس کل دادگستری استان مازندران نیز گفت: نگاه بانک‌ها به صنعت باید تغییر کند، اگر چرخ اقتصاد خوب بچرخد شرایط مالی بانک‌ها نیز تغییر خواهد کرد.

حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد با بیان اینکه بسیاری از صنایع به بانک‌ها وابسته هستند، اظهار کرد: وابستگی به بانک‌ها بلای مزمنی است که در جامعه فراگیر شده است.

وی اضافه کرد: بسته شدن درب صنعت باعث کاهش رونق اقتصادی در کشور می‌شود و پیشرفت کشور منوط به توسعه و رونق صنعت است.

رئیس کل دادگستری مازندران در پایان گفت: اجازه نمی‌دهیم صنعت، معدن و تولیدات استان دچار چالش شود.


13 هزار شغل در مازندران ایجاد می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: 500 طرح‌ با 60 درصد پیشرفت فیزیکی صنایع نیاز به تسهیل در نقدینگی دارد، که با رفع مشکل این واحدها 13 هزار شغل ایجاد می‌شود.

محمد محمدپورعمران نیز در این مراسم اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام شده کشور از رکود خارج شد ولی مشکلات اقتصادی سرجای خودش است که باید نسبت به رفع آن تلاش شود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته طرح‌های مناسبی در استان مازندران به بهره‌برداری رسید که در مقایسه با سنوات گذشته شاهد رشد مناسب سرمایه‌گذاری در استان هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در ادامه با اعلام اینکه در حوزه معدن استان شاهد اتفاقات بسیار مناسبی هستیم، خاطرنشان کرد: با توافقی که با شرکت سرمایه‌گذار در استان انجام شد شاهد تحول بسیاری خوبی در این حوزه هستیم.

وی ایجاد سامانه التکرونیکی و ساماندهی معادن در رودخانه‌های استان از جمله اتفاقات بسیار خوب در حوزه معدن عنوان کرد و گفت: با کمک‌های مسئولان استانی زمینه تولید کک در استان نیز به جایی خوبی رسید و به‌زودی زغال‌سنگ مازندران به ارزش افزوده یعنی کک تبدیل می‌شود.

محمدپورعمران از تشکیل کارگروه تسهیل صنعت در مازندران با ابتکار استاندار در سطح استان خبر داد و گفت: ستاد تسهیل در سطح فرمانداری‌های مازندران با بیشترین اختیارات تشکیل می‌شود.

وی با اعلام اینکه 500 طرح بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی در استان نیاز به تسهیل در نقدینگی دارد، خاطرنشان کرد: با تامین سرمایه گردش این واحدها بیش از 13 هزار شغل در مازندران ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه افزود: برای توسعه تولید نیاز به همدلی و همزبانی در این بخش داریم.

به گزارش فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان با اعلام اینکه صنایع بالای 50 نفر استان با 55 درصد ظرفیت تولید فعالیت می‌کنند و همچنین صنایع ریز 50 نفر نیز با 30 درصد ظرفیت مشغول کار هستند، گفت: باید زمینه ایجاد شود که ظرفیت تولیدی استان افزایش یابد و این موضوع نیاز به همدلی و وحدت دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 14 تير 1394
آقیان دیگه ما خسته شدیم ................ چند میگیری ول کنی چقدر خالی بندی چقدر دروغ در این ماه عزیزدر پیشگاه خدا یقه شما رو پل صراط جمع می کنم.
مهدي 14 تير 1394
اين ستاد تسهيل كه اقايان اين قدر رنگ وروغنش مي زنند از زمان مهندس طاهايي يعني پنج سال پيش شروع به فعاليت داشته ودر همان زمان چند صد مصوبه براي رفع مشكل صنعت صادر شده بود كه متاسفانه خبري از اجرا ئ نبود حالا دوباره گنده اش كردن تا مانور انا رجل بدهند خود متوليان صنعت استان از وضعييت بد حوزه توليد مي نالند حالا زماني كه حرف مي زنيم انگار كه فضاي توليد را گل و بلبل كرده ايم. اقاي استاندار بيا تفكر بابلي را بزار كنار و براي رشد مركز استان گامي بردار
هادی 14 تير 1394
سیزده هزار شغل؟
طرح بالای 60 درصد معلوم نیست تا کی به 100 درصد برسه
مشخص نیست این تسهیل صورت بگیره یا نه

آخه انگیزت چی بود از گفتن ای متن؟
- 15 تير 1394
وقتي كشوري فرمولهاي اقتصادي راناديده بگيرد ومملكت را دولت محور نمايد نتيجه 36سال همين است كه ميبينيم وهرروز از روز قبل بدتر ميشود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.