.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قدردانی هاشمی از اعضای تیم ملی والیبال
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان از مبارزات جانانه و دیدنی تیم ملی والیبال در رقابت‌های لیگ جهانی تشکر و برای نمایندگان کشورمان در مسابقات کسب سهمیه المپیک آرزوی موفقیت کرد.

 رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان از مبارزات جانانه و دیدنی تیم ملی والیبال در رقابت‌های لیگ جهانی تشکر و برای نمایندگان کشورمان در مسابقات کسب سهمیه المپیک آرزوی موفقیت کرد.

 به گزارش شمال نیوز به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، در متن پیام تقدیر و تشکر کیومرث هاشمی به تیم ملی والیبال آمده است: مبارزات دیدنی و جانانه غیورمردان تیم ملی والیبال کشورمان برابر رقبای قدرتمند جهانی که  از سابقه دیرینه‌ای در این عرصه برخوردارند، مایه مباهات و غرور ملی هر ایرانی در جای جای جهان شد تا امروز جهانیان حتی به رغم عدم صعود این تیم به دور نهایی لیگ جهانی به والیبال ایران احترام گذاشته و نگاه متمایزی داشته باشند.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه پیام خود خاطر نشان کرده است: بدون تردید تلاش‌های اعضای تیم ملی والیبال در رقابت‌های لیگ جهانی و مبارزه تا آخرین نفس و رمق برای پیروزی کشورمان برابر حریفان قدرتمند، نشان از غیرتمندی و توانمندی فرزندان این رمز و بوم دارد. مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نیز قدرشناس زحمات و تلاش‌های این عزیزان هستند و مطمئناً عدم راهیابی این تیم پر امید به دور نهایی لیگ چیزی از ارزش‌های فنی آنان کم نخواهد کرد.

هاشمی در بخش پایانی پیام خود آورده است: لذا بر خود وظیفه دانستم مراتب حق‌شناسی و سپاس خود را از تیم ملی والیبال به‌جا آورده و این اطمینان را بدهم که  از این پس مردم و مسئولان میهن عزیزمان و از جمله کمیته ملی المپیک حمایت همه جانبه‌ای از تیم ملی والیبال جهت کسب سهمیه المپیک ریو 2106 که مهمترین میدان و هدف اصلی مجموعه والیبال است، خواهد داشت تا باز هم همچون گذشته شاهد افتخارآفرینی شما عزیزان در میادین دیگر باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.078 seconds.