.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیا حضور یک مدل در ماه عسل گاف بود؟
فکر نمی کنم این دخترخانمی که به عنوان یک پوزر به برنامه ماه عسل رفته به اشتباه به این برنامه دعوت شده باشد یا مسئولان برنامه نمی دانستند چه کسی را دعوت کرده اند.
هفته نامه تماشاگران امروز - تژا میرفخرایی: فکر نمی کنم این دخترخانمی که به عنوان یک پوزر به برنامه ماه عسل رفته به اشتباه به این برنامه دعوت شده باشد یا مسئولان برنامه نمی دانستند چه کسی را دعوت کرده اند.

او بی شک برای اینکه به چنین برنامه ای برود ریا نکرده و تصویری غیرواقعی از خود نساخته و عملا وقتی به برنامه رفته سعی کرده خود را در چارچوب برنامه های رایج صداوسیما عرضه کند. اصلا به نظر نمی رسید او شخصیتی غیر از آنچه هست را تعریف کرده باشد. مدام در گفتن از شغلش همان هایی را می گفت که امکان توضیح دادن درباره اش را داشت. اگر تصاویرش را از اینستاگرامش پاک کرده هم حتما تلاشی بوده برای کم کردن فار از روی میزبانش.

آیا حضور یک مدل در ماه عسل گاف بود؟

اما آنچه سبب می شود تا چنین چالشی ایجاد شود تضادی است که میان دو نسل افتاده. نسل سنتی و فرزندان شان. نسل خانواده های مذهبی و فرزندان شان. نسلی که هنوز پایبند به اصول و ارزش ها هستندن و چنین اتفاقاتی را در تضاد با اصولی می بینند که سال ها برایش جنگیده اند، از زندگی شان گذشته اند و سختی کشیده اند ولی فرزندان شان که در ناز و نعمت بزرگ شده اند و همیشه هر چه خواسته اند برای شان فراهم بوده.

 فرزندانی که اگرچه غیرممکن است باورهای مذهبی قوی داشته باشند اما مثلا اعتقاد دارند به مهمانی های اشرافی. آنها که ماشین های میلیاردی سوار می شوند و لباس عروس چند ده میلیونی یا کت و شلوارهای گرانقیمت به تن می کنند. پس برای مهمانی های آنچنانی شان هم نیاز به مشاورانی از جنس این خانم دارند، مهمانی هایی که اساسا ممکن است کاملا زنانه باشند یا حتی نه.

احسان علیخانی یکی از این طبقه است. او که احتمالا با خیلی از این بچه های نسل دوم که هم سن و سال هایش هستند، می نشیند، حرف می زند و ایده می گیرد، پس فکر می کند اگر این آقازاده ها چنین رفتار می کنند و از اینها می گویند، چه ایرادی دارد که در تلویزیون هم برای برنامه اش به سراغ چنین سوژه هایی برود. پس دل را به دریا می زند و چنین مهمانی را انتخاب می کند. آنها می آیند و جلوی دوربین می روند و تازه از آنجاست که نسل پدران و مادران صدای شان درمی آید. آنها که باور نمی کنند اینچنین میان باورها و اصول شان با گروهی از فرزندانشان فاصله افتاده است.

شاید یک نمونه کامل از این نوع شکاف را در رفتار همسر خانم مهناز افشار که پسر محمد علی رامین است با عقاید پدرش بتوان دید؛ اتفاقی که حسابی هم رسانه ای شد و بازتاب های فراوانی داشت. پس آنچه در ماه عسل رخ داده را نباید در قصد یک دختر با شغل مدلینگ جستجو کرد که باید ریشه اش را در شکاف میان عقاید دو نسل دید؛ نسلی که یک گروهش منتقدان دعوت از چنین مهمانی هستند و گروه دیگر احسان علیخانی و دوستانش که احتمالا باور دارند چنین مشاغلی در اجتماع داریم و چرا نباید درباره شان سخن بگوییم.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.433 seconds.