.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خطاب به استاندار در خصوص توزیع اعتبارات و ....
عبوری :مقام برادر بزرگی ساری را حفظ کنید
شهردار ساری با بیان اینکه من به ساری بزرگ فکر می‌کنم و تا ساری رشد نکند مازندران به جایی نمی‌رسد، خاطرنشان کرد: با توجه به محرومیت‌های زیاد و بی‌قوارگی شهر در گذشته، شاهد بودیم که ساری تجزیه شد و امروز هیچ بخشی نمی‌خواهد از ساری جدا شود و حتی زمزمه این کلام هم مقابله دارد....

شمال نیوز : شهردار ساری گفت: مردم مازندران امید دارند مسائل زمین مانده در این دولت رفع شود و از دولت دعوت می‌کنیم که به مازندران سفر کند.
مهدی عبوری در سخنرانی قبل از خطبه نماز جمعه  مرکز استان، اظهار کرد: مردم ساری، هم‌دلان و هم‌زبانان واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه رمضان ماه نشاط معنوی و تقرب الهی است،افزود: خداپسندترین عبادت که نشاط‌انگیز و مورد تقرب است، خدمت به خلق خدا است و مسیر کسب رضایت خالق، به دست آوردن رضایت مخلوقات است.

شهردار ساری با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان را آن‌طور که خدا می‌فرماید «بشناسیم و از نو تفسیر کنیم»، گفت: عادت کردیم رمضان را نخوردن و نیاشامیدن و نماز و دعا و نیایش تفسیر کنیم اما رمضان را می‌توان از منظر دیگری هم نگریست.

این مسئول با بیان اینکه رمضان ماه محروم‌نوازی، یتیم‌نوازی، نوسازی و پاکسازی است، تصریح کرد: رمضان ماه گذشته از خود و رسیدن به دیگران، ماه درک انسان از منظر انسانیت است نه از منظر مسئولیت و موقعیت.

عبوری با اشاره به اینکه رمضان ماه حرافی و ادعاهای توخالی نیست بلکه ماه همت و عمل است، ادامه داد: رمضان ماه درک و تمرین اخلاص در بندگی و زندگی و ماهی است که باید چشمان خود را بشوییم و دوباره تمرین بندگی و زندگی را آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه تردید نکنید که شهرداری در همه سطوح کاری یکی از بارزترین مصادیق خدمت است، خاطرنشان کرد: افرادی که مسئولیت شهرداری را می‌پذیرند نباید روحیه و منش اربابی داشته باشند.

شهرداری ساری با اشاره به اینکه سال‌هایی که مورد بی‌اعتنایی و بی‌مهری مدیران قرار گرفتیم تنها امیدوارکننده مردم بودیم، اظهار کرد: شهرداری مانند استانداری نهاد همه‌کاری نیست و امکانات و اختیارات محدود دارد اما با کمک مردم، امروز به تاثیرگذاترین نهاد تبدیل شده و از یادمان نرفته شهرداری از نهادهای دسته‌چندم شهر بوده است.

این مسئول با بیان اینکه امروز شهرداری دستگاه قدرتمندی شده و خدمت‌رسانی درستی به مردم انجام می‌دهد، افزود: پروژه‌هایی که به سرانجام رساندیم در حد بضاعت ما، کارهای بزرگی بودند اما ما کارهای بزرگ‌تری هم انجام دادیم.

عبوری با اشاره به اینکه اثبات عقب‌ماندگی ساری که امروز شاهد نگاه بزرگ به ساری هم نیستیم، گفت: بعد از اینکه پارک ملل را احداث کردیم تازه متوجه شدیم مردم ساری مکانی را برای تخلیه هیجانات درونی نداشتند.

وی با بیان اینکه معضل ترافیک مردم ساری را کلافه کرده بود و بعد از احداث زیرگذرها و پل‌ها، متوجه این مسئله شدیم، تصریح کرد: آب‌گرفتگی‌های پی در پی در ساری داشتیم و پروژه مهار آب‌های سطحی را آغاز کردیم و امروز 80 درصد این معضل حل شده است.

شهردار ساری با اشاره به اینکه شناسایی استعداد در شهر بسیار مهم است، ادامه داد: چند سال رودخانه تجن از درون شهرساری می‌گذشت و کسی به فکر این موهبت عظیم و خدادادی نبود اما امروز این استعداد شکوفا شد و به مجموعه بزرگ گردشگری تبدیل شد و فاز دوم این مجموعه را هم آغاز کردیم و فرصت اشتغالزایی برای جوانان این خطه هم فراهم می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه چند سال ساحل فرح‌آباد در ساری بود و قبل از اینکه پروژه‌های سالم‌سازی دریا شکل بگیرد مردم جایی به جزء پلاژ شهرداری نداشتند، خاطر نشان کرد: کسی فکر نمی‌کرد این ظرفیت را بتوان تبدیل به احسن کرد که این اقدام با کمک بسیج سازندگی صورت گرفته است.

عبوری با اشاره به اینکه امروز معترف هستم که مردم داوطلبانه عوارض پرداخت می‌کنند،اظهار کرد: رشد چند 100 درصدی ساخت‌وساز را در ساری شاهد هستیم و مردم نقدینگی خود را به بازار آورده‌اند.

وی با بیان اینکه الگو شدن برای سایر دستگاه‌ها برای عملیاتی کار کردن،افزود: در گذشته اگر پروژه‌ای در ساری شروع می‌شد مردم یاد آثار باستانی می‌افتادند و پروژه‌ها گاهی تا چهار دهه طول می‌کشید که به سرانجام برسد.

شهردار ساری با اشاره به اینکه امروز سطح توقعات مردم افزایش یافته و پروژه‌هایی که بیشتر از یک سال طول بکشد تا به بهره‌برداری برسد را تحمل نمی‌کنند،گفت: جواب مخالفت‌ها را با کار بیشتر دادیم و به تخریب نشریات زرد پاسخ ندادیم، از روزی که به عنوان شهردار انتخاب شدم تخریب‌ها را شروع کردند.

این مسئول با بیان اینکه می‌گفتند عبوری از رانت خانواده شهید استفاده کرده، تصریح کرد: افتخار می‌کنم که جزو خانواده شهید هستم و با همکاری دستگاه‌های امنیتی و انقلابی نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام می‌کنم.

عبوری با اشاره به اینکه درسی و ششمین ماه خدمت در شهرداری هستم، ادامه داد: کسانی می‌گفتند عبوری بچه است و امروز مردم باید قضاوت کنند آنها که به اندازه سن عبوری سابقه خدمت در شهرداری داشتند بیشتر خدمات دادند یا من که سن فرزندان آنها را داشتم.

وی با بیان اینکه با چانه‌زنی، لابی‌گری و بهره‌گیری از ظرفیت مدیران ملی مازندرانی از ظرفیت دولت برای خدمت در شهر استفاده می‌کنم،خاطرنشان کرد: شهرداری از سال 62 خودگردان شده و در دو سه سال اخیر که وضعیت مالی دولت بد شده و خبری از فروش نفت 140 دلاری نیست، در دو سه سال اخیر به اندازه 20 سالی که منابع دولت سرشار بود و کمک‌های خوبی می‌کردند، اعتبارات ملی برای این شهر کسب کردم.

شهردار ساری با اشاره به اینکه امروز مدیران شهرداری جرات بسیار بالایی دارند، اظهار کرد: کاهش مدت اجرای پروژه‌ها، کاهش هزینه‌ها را در پی داشت و متخصصان بومی را به کار گرفتیم.

این مسئول با بیان اینکه معتقد هستم شهرداری عقل کل نیست، افزود: امروز تمام پروژه‌هایی که در شهر انجام شده درخواست مردم بوده و از مردم انتظار داریم برای دریافت خدمات بیشتر در ارزیابی خادمان خود، این معیار را هم مورد سنجش قرار دهید که خادمان ملت به منافع خود فکر می‌کنند یا اینکه به فکر منافع مردم هستند.

عبوری با اشاره به اینکه سال‌ها به مردم چیزی نگفتند و فقط به فکر کارنامه‌سازی بودند، گفت: بارها اعلام کردیم ساری شهری بزرگ و مستعد قرار گرفتند در کنار کلانشهرها است.

وی با بیان اینکه امروز سرانه فضای سبز ما با رشد چشمگیری در حال افزایش است، تصریح کرد: ساخت معابر، پل‌ها و پارک‌ها کمک می‌کند تا به نقطه مطلوب برسیم.

شهردار ساری با اشاره به اینکه از استاندار  مازندران و فرماندار ساری تقاضا داریم اکنون در فصل توزیع اعتبارات به شعارهایی که دادند عمل کرده و ساری را ویژه ببینند، ادامه داد: مقام برادر بزرگی ساری را حفظ کنید، ساری مرکز استان است باید مورد توجه ویژه باشد.

این مسئول با بیان اینکه من به ساری بزرگ فکر می‌کنم و تا ساری رشد نکند مازندران به جایی نمی‌رسد، خاطرنشان کرد: با توجه به محرومیت‌های زیاد و بی‌قوارگی شهر در گذشته، شاهد بودیم که ساری تجزیه شد و امروز هیچ بخشی نمی‌خواهد از ساری جدا شود و حتی زمزمه این کلام هم مقابله دارد.

عبوری با اشاره به اینکه ما تنها مرکز استانی هستیم که مراکز اداری ما چند پاره است، اظهار کرد: فرودگاه مرکز استان در میاندورود، نمایشگاه بین‌المللی‌اش در قائم شهر، گمرک در نوشهر و مخابرات آن در بابل است و دلم از دست کسانی خون است که مسئولیت را فقط برای جبران عقب‌ماندگی‌های شخصی می‌دانند و با سوءاستفاده از جایگاه قانونی و تذکرهای بی‌مورد، در میان مردم شبهه افکنی می‌کنند.

شهردار ساری با بیان اینکه زمین زندان ساری در سال 91 به مبلغ 30 میلیارد تومان به بخش خصوصی واگذار شد و فراموش نمی‌کنیم که قرار بود این زمین را به مبلغ چهار میلیارد تومان به سرمایه‌گذار واگذار کنند، افزود: پادگان هم در سال 92 به مزایده گذاشته شد و اکنون با اعتبار 85 میلیارد تومان به سرمایه‌گذار واگذار کردیم و من به مردم قول می‌دهم در آینده نزدیک پادگان را تبدیل به پارک زیبا می‌کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه اگر ذره‌ای طمع نماینده شدن در من بود اکنون اینجا نبودم، گفت: از عبوری‌ها می‌ترسند چون پایگاه مردمی ندارند.

عبوری با بیان اینکه باید از دولت تشکر کنم که در مراجعات مستقیم، پاسخ ما را دادند، تصریح کرد: مردم مازندران و ساری به رئیس‌جمهور که چشم رهبری است امید دارند  و امیدوارم مشکلات زمین مانده در این دولت رفع شود و از دولت دعوت می‌کنیم که به مازندران سفر کند.

شهردار ساری در پایان با اشاره به اینکه رسیدن به توافقات هسته‌ای زیر نظر رهبری و بحث مهم انتخابات را امسال در پیش داریم، گفت: با اتحاد و همبستگی، مصالح نظام را به همه چیز ترجیح می‌دهیم و حامی دولت هستیم.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مازنی ساوه 13 تير 1394
تاساری رشدنکند مازندران به جای نمی رسد یعنی چی ؟ یعنی همه اعتبارات استان رابدن ساری وبقیه شهرها هیچ ؟ رشد وتوسعه هر شهری به قابلیت واستعدادهای طبیعی وتوانمندی مدیریت های شهری دارد بعنوان نمونه شهر کوچک سرخرود که تا چند سالی روستای بیش نبود با توانمندی مدیران شهری آن الان به یکی از شهرهای توریستی معروف شد که سیل سرمایه داران رابه خود جلب نمود آقای عبوری از صحبت های جنابعالی نتیجه میگیریم که شما توسعه ساری رادرعقب ماندگی دیگر شهرهای مازندران می بینید
نا شناس 13 تير 1394
من هم امیدوارم ساری در شان ساری باشد البته بعضی هم شهری های ما شدند ضد ساری این خیلی بد هست آخه ما همزبان و هم استان و هم فرهنگ هستیم خدا لعنت کند کسی را که سنگ بنای تفرقه را نهاد
آقای عبوری اگر بعضی همشهریان ما کم لطف هستند به حساب همه ما نیاورید در همین بابل همه دوست داریم مازندران پیشرفت کند بابل هم پیشرفت کند بقول شما ما و شما برادر هستیم و شما را یقینا برادر بزرگ می دانیم و ما با هم می توانیم به پیشرفت واقعی برسیم اگر نخبگان ما نظر دیگری دارند(سیاسیون تفرقه گر) متاسفم
آقای عبوری از شما ممنون هستم که خدمت کردن را به مسئولین یاد دادید و ما برای شهردار و سایر مسئولین مثال کارهای شما را می زنیم
نا شناس 13 تير 1394
شهردار ساری نکته بسیار ظریفی اشاره کردند که ما همه برادر هستیم منتها بعضی ها خیلی کج فهم هستند و نمی دانند که مرکز استان باید قوی باشد که استان پیرفت کند
اقتدار اولین گام پیشرفت هست
نا شناس 13 تير 1394
بابل باید آباد باشد اما ساری مرکز استان هست ما هم راضی نیستیم که ساری ضعیف باشد آقای عبوری همین چند وقت پیش با دانشگاه ما قرارداد تبدیل آب زراعی از شیرابه آشغال امضا کرد اینها همه نشانه های اینست که ایشان واقعا برادر ماست و ما هم ایشان را با احترام یاد می کنیم و خود را برادر ایشان می دانیم آفرین بر ادبیات ایشان که همه حرمت ها را حفظ کرد
بخدا وقتی تیتر این خبر را خواندنم اشک شوق ریختم چون واقعا ما برادریم و باید تلاش کنیم استان را به جایگاهش برسانیم
علیرضا 13 تير 1394
شما شهردار ساری هستی یا استاندار مازندران لطفا به اندازه خودت و جایگاهت و در محدوده شهر ساری حرف بزن ولا غیر
amir 13 تير 1394
همجای مازندران بطور نسبی بیشتر از ساری رشد کرده است. تمام بودجه های دولتی در ساری و بابل مصرف میشه(حیف و میل) ولی تا حالا به جایی نرسیدند. رشد وپیشرفت یک منطقه به خیلی عوامل بستگی داره یکی از اونها فرهنگ و خوش ذات بودن مردم اون منطقه است. مشکل از خودمون اول باید خودمون اصلاح کنیم بعد به فکر شهر و دیارمون باشیم....
نوشهري 13 تير 1394
عبوري چهكاره است كه به جاي مردم استان صحبت مي كندايشون مانند ساير شهرداران
پاسخ ها به این نظر
behrooz 13 تير 1394
حرف ما حرف عبوری است و بس
مياندرودي 13 تير 1394
واقعا 0000 است ايشان فكر مي كنندخيلي بزرگه همه كارهايي انجام شد زحمات گذشتگان است
نا شناس 13 تير 1394
آقای عبوری ... کی گفته ساری رشد نکنه مازندران رشد نمی کنه تو برو ببین شهرهای مرکزی استان بیشتر در حال رشد هست یا ساری ما اصلا می گیم پایتخت استان باید در مرکز قرار بگیره تا از همه لحاظ بهتر باشه ساری چی داره که جاهای دیگه استان نداره ...
نا شناس 13 تير 1394
جایگاه این مرد نستوه حداقل استانداری است
نا شناس 13 تير 1394
حرفهای شهردار ساری را با جان و دل می پذیریم و البته که با اختیار و رضایت عوارض را پرداخت می کنیم و دوست داریم شهرمان و استانمان پیشرفت کند
اصفهانی 13 تير 1394
« تا ساری رشد نکند مازندران به جایی نمی‌رسد » پیشانی هراستانی ، مرکز هر استان است . تنها با رشد و پیشرفت مرکز استان ، بقیه شهرها پیشرفت می کنند.
نا شناس 13 تير 1394
عبوری واقعا دستمریزاد به امید ابادانی ساری و مازندران
نا شناس 13 تير 1394
عبوری عزیز،
هرچند اختلاف ایدئولوژیکی زیادی با شما دارم اما پویندگی و تفکر سازندگیتان ستودنیست! سالهاست این شهر در انتظار چنین تفکریست! تنها چیزی که از حکومتها باقی میماند همین تسهیلات و ابنیه هاست! اگر میخواهید در اینده نامی نیک از خود و حقانیت خود برجای بگذارید با همین توان و انرژی به راه خود ادامه دهید.
نا شناس 13 تير 1394
عبوری تراز شهرداری در استان های شمالی را بالا برد و بسیار شجاع و عملگرا هست.. برای اولین بار هست که میبینیم یک شهردار در مازندران از استاندار هم بیشتر برش دارد...به امید موفقبت بیشتر برای این خادم نظام..
ب ک 13 تير 1394
ساری مگر چقدر جمعیت دارد که کلان شهر شود یکی آیتم کلان شهرها جمعیت هست.ضمنا چرا باید اعتبار خاصی به ساری دهند .پس بقیه شهرها چی.مگر مشک ترافیک را همه شهر ندارن چه ساری چه نوشهر تنکابن و بابل وآمل .....تاز ساری انتهای شهر استان هست .برین فکر خود باشین استانداری از این پولها نباید به شماها بدن. متوجه شدید اون دوره ها را آب برد
علی 13 تير 1394
ساری برادر بزرگی نداره
مازندران فقط میتونه مرکز سیاسی داشته باشه
آخرین باری که ساری مرکز استان شد و موند سر حمایت بابلیها از لطفعلی خان شکست خورده بود که آغا محمد خان مرکز رو عوض کرد
به استناد تاریخ سفرنامه دکتر رابینو دهخدا و سرشماری سال 45 ساری فقط مرکز شیاسی بود و بزرگترین شهر مازندران بابل بود
این که دانشگاه مازندران تو بابل (بابلسر امروزی)و دانشگاه علوم پزشکی مازندران تو بابل بود چون بابل بزرگترین شهر بود
الان هم آقای عبوری اعتبارات باید با توجه به جمعیت شهرستان تخصیص داده بشه نه مرکز بودن بودجه ای که دولت باید توزیع کنه بین 75 میلیون نفره طبیعتا شهرستانی که جمعیت بیشتری داره بودجه ی بیشتری میگیره
آقای شهردار بودجه ی ویژه ی ساری رو از فرماندار ساری میتونه بگیره.
پاسخ ها به این نظر
سهیل 13 تير 1394
شش هزار سال پیش وقتی ساری بود بابل هنوز به دنیا نیومده بود
علی 13 تير 1394
لطفا حرف های تفرقه آمیز نزنید بزارین مازندران همینقدی که هس بمونه
متمرکز شدن بودجه فقط جدایی غرب استان رو تسریع میکنه
نا شناس 13 تير 1394
احسن حاج مهدی افتخار ساری
عبدالهی 13 تير 1394
با سلام جناب مهندس با احترام .اگر بشما باشد میگویید فرودگاه نوشهر ورامسر تعطیل.بندر نوشهر تعطیل.بشما که چرا مخابرات در بابل است یا فلان چیز در ساری .مردم غرب باید صبح ساعت 4 حرکت کنند به مرکز استان تازه 7 برسند .از ان طرف هم 3 ساعت در راه پر خطر .لطفا در حیطه شهرستان ساری صحبت کنید واز دخالت در امور شهرستان های دیگر بپرهیزید.شما جایگاه وزیر کشور با شهردار ساری را اشتباه گرفته اید جوان.
پاسخ ها به این نظر
رضای دایی 14 تير 1394
آقای عبداللهی،شما ادب رو رعایت نمیکنید!!چون اصلاً منظور شهردار ساری رو درک نکردید!!مشکل شما غرب استانی ها با فرمانداری ویژه حل شده!!مثل اینکه تهروونی تشریف دارین!!!در ضمن مردم دیگه با مینی بوس رفت وآمد نمیکنند.اول با ادب سپس پایدار باشید.شمال متأسفانه خیلی خیلی یک طرفه به قاضی میری!! میدونی!!!چون میخواهی راضی داشته باشی!!!!!!!!!!!!
نا شناس 14 تير 1394
پس عزیزم بیا پایتخت مملکت هم بیاریم قلب ایران! یزدی ٬ اصفهانی کرمانی! چطوره؟؟ که ملت از اهواز اینهمه راه نیان تا پایتختخت واسه کارهاشون؟ اصلا بیا به استانداری بگیم تو هر شهرستان شعبه بزنه چطوره؟
نا شناس 13 تير 1394
ایکاش همه مسئولین مانند عبوری بودند او نمونه ای از ایثار استو برادر ارزشی ما همه مازندرانی ها منتظر هستیم شما استاندار شوید و تنها ساری از وجود شما هرمند نباشد همه ما بهرمند باشیم
نا شناس 13 تير 1394
جناب آقای شهردار محترم واقعا خدمات رسانی به مردم شهر ساری به رای العین می باشد پیشنهادی داشتم 1- گروهی که با نصب داربست وبنر در کوچه وبازار عکس شما را می زنند درواقع دارند با این کار شما را تخریب می کنند وهمه می دانند این خدمت رسانی از آن شماست بوق وکرنا کردن این افراد صحیح ومجزی نیست درهر محفلی از خدمات شماصحبت می باشد 2- پرسنل شهرداری اعم از کادر وشرکتی که در پارکها هستند باید امین مال مردم وافراد لایق و خود ظاهر قضیه را هم شد حفظ نمایند واین کار حراست شهرداری می باشد جهت کنترل آنها متاسفانه درپارک اتحاد یک فرد جوانی هست مامور آنجا وحرف هم قشنگ نمی تواند بزندسیگار از جیب یک بنده خدا افتاده او رفت گرفت و داد به جوان ریشو دیگر فندگ اورد برایش علنی سیگار کشید این جوان وخودش از دست او گرفت رفت داخل دستشوئی
سیگار کشیدن علنی
رضا 13 تير 1394
احسنت آقای عبوری، همین راه و ادامه بده، خدا به همراهت
فرهاد 13 تير 1394
عشق فقط بابل وبس
++عرشيا 13 تير 1394
پس ازسخنان شهردارعبوري نماينده مقام معظم رهبري آيت ا...طبرسي حجت را برمردم تمام كردندوفرمودند شهردارعبوري وشورا ساري را زنده كردند
صادق 13 تير 1394
حلالت باشد آن خاکی که بر آن قدم میگذاری فرزند ساری درود درود سپاس بر همت بلند تو و یارانتدرود
مازنی 13 تير 1394
بس کن اقای عبوری بس کن.تاکی میخوای باگول زدن مردم سواستفاده کنی
شدی احمدی نژاد؟؟؟؟؟
اتقدباکلمات بااحساسات مرد بازی نکن
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 14 تير 1394
مازنی دانشمند!!تا دیروز ترس کانیداتوری عبوری رو داشتین جیک تون در نمی اومد!حالا زبونتون واشده!! 3از20بزرگتراست را فراموش نکن،دانشمندی که اصلاًمازنی هم نیستی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(شمال لطفاً)
111 13 تير 1394
شما به فکر پایتخت شدن بهار نارنج باشید بقیه رو ولش
علی 13 تير 1394
زیادی داری تند میری برادر. پیاده شو با هم بریم
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 13 تير 1394
تو پیاده برو ببین به کجا میرسی
behrooz 13 تير 1394
عبوری دوست داریم ما
خداوند کمکت کند
نا شناس 13 تير 1394
ای کاش تمام شهرهای مازندران مدیری مثل عبوری داشتند تبریک به مردم ساری
ناظر 13 تير 1394
((مصالح نظام را به همه چیز ترجیح می‌دهیم )) عجب جمله ی قشنگی کاشکی همه اینطوری بودن.
lمهدی 13 تير 1394
این یارو دیگه خیلی گستاخ شده
پیمان 13 تير 1394
شیر بچه ساری که جای بچه های آنان که گفتی هستی خیلی ها گفتن دنبال کاندیدا شدن هستی اما مردم پشتیبانتنهر جای ساری که بری یا در حال آباد کردن هستن یا در حال آسفالت کردن این را بدان قطاری که حرکت نکنه سنگش نمیزنن بدان که از دعای خیر مردم بالاتر چیزی در این دنیا نیست.یا علی
نا شناس 13 تير 1394
بابل و ساری و شهرهای دیگر استان همه مازندران هستند ساری هم مرکز این استان هست همه استان باید یکصدا شوند و مازندران را از این وضعیت هزار جزیره نجات دهند آقای استاندار شما هم بحث شهرها را پیش می کشید مگر می شود مرکز استان که میزبان همه است باید در اندازه های یک مرکز باشد نمی گوئیم مانند اصفهان باشد لااقل مانند همدان باشد
جعفري از خيابان شفا ساري 12 تير 1394
آقاي شهردار كسي منكر خدمات شهرداري نيست ولي الان كوچه اي سراغ داريم كه به نام شهيد ساداتي مزين شده ( در كوي زند ساري) همكاران شما در منطقه دو خاصه ذاكري با حفر چاه دو متري و خراب كردن آسفالت به مدت سه سال اين كوچه را به گنداب تبديل كردند آيا اين كلانشهره .اين جور شهردارها هستند كه خدمات شايسته شما را زير سئوال مي برند.
نا شناس 12 تير 1394
خدا قوت برادر بزرگوار و خسته نباشيد و هميشه بزرگترين سرمايه خداوند كه سلامتي هست در تمام عمر نصيبت گردد .
رضای دایی 12 تير 1394
عبوری عبوری تو مایه غروری
شریف آباد 12 تير 1394
با سلام و احترام. من یکی از ساکنان محله شریف آباد ساری واقع در کمربندی غربی ساری هستم. مدتیست تردد شبانه سگها آن هم به صورت گله ای موجبات آزردگی خاطر ساکنان محله شده است. اما متاسفانه شورا و دهیاری به این مسئله بی اعتنا هستند . موقع اذان امروز صبح سگها با حمله به یک پراید عبوری باعث رعب و وحشت ساکنان یکی از کوچه ها شدند که با پرتاپ اشیا توسط ساکنان ساختمانهای بغل، خودرونشینان توانستن به سلامت عبور کنند. تعداد این سگها به قدری زیاد است که به هیچ وجه نمی توان پیاده در هنگام شب از محله عبور کرد. خواهشمند است این مسئله به طور ویزه در گزارشات این سایت وزین گنجانده شود.
یا علی
ناشناس 12 تير 1394
درود برعبوری مردم ساری قدرشناستن
ناشناس 12 تير 1394
چرا برخی ها می خواهند با جو سازی و ایجاد فضای انتقاد علیه استاندار برای خودشان بودجه بیشتری بگیرند تا با این بودجه به تبلیغ برای خودشان در سطح شهر بپردازند. استاندار محترم باید بداند که بودجه باید بر اساس جمعیت و نه معیار دیگری بین شهر های استان تقسیم گردد و هر گونه حرکتی در غیر اینصورت خلاف قانون بوده و یک حق کشی آشکار در حق سایر شهرهای استان می باشد.آیا استقرار این همه اداره کل در ساری و ایجاد این رانت برای شهروندان ساری کافی نیست که مسولان این شهر خواهان مکیدن بودجه ی سایر شهرهای استان برای خودشان هستند. از شمال نیوز خواهشمندم این نظر را منتشر کند.
مازندرانی 12 تير 1394
اقای عبوری قبول کن حرف دیگرانی که گفتند عبوری بچه است تاحدودی درست است. کمی به حرفات دقت کن به مقایسه هات دقت کن به کل کل های نامتعارفت دقت کن به بچه بچه حرف زدنات دقت کن به چسباندن نام شهری دیگر به شهر خودت دقت کن بعدا بگو ساری برادر بزرگتره ضمنا اگر کمی به پیشینه و استراتژی برخی مسائل دقت کنی خودت جواب سوالاتت رو میگیری که چرا برخی ادارات کل در ساری نیستند. به امید پیشرفت استان عزیزمون
همشهری 12 تير 1394
جناب عبوری باتقدیر و تشکر، کوچه ای بن بست به طول 200 متر به آدرس خ معلم کوچه صاحب زمان 2 تو کوچه مانده به ساختمان شماره 2 استانداری از سمت میدان به سمت کمربندی، الان یکسال هست دستور آسفالت دادید کوچه پر از چاله و چوله هست چندبار هم تماس تلفنی با 134 گرفته شد اقدامی نشد لطفا دستور اقدام ضروری صادر فرمایید. اگر میشود لطف بکنید شخصا بازدید نمایید عمق فاجعه رو خواهید دید. 200 متر طول کوچه هست.
نا شناس 12 تير 1394
غرور مایه بدبختی انسان هاست و یکی از صلاح شیطان!!!
حامیان آقای مهدی عبوری بزرگوار 12 تير 1394
ما طرفداران آقای عبوری شهردار محبوب ساری بخاطر حمایت آقای عبوری از مهندس فرامرز نقیبی دوست داشتنی درانتخابات مجلس دهم به مهندس نقیبی منتخب ومحبوب اول شورای ساری ومرد بااخلاق ومردمی ساری رای می دهیم.
نا شناس 12 تير 1394
خیلی خودت جدی گرفتی!!
نا شناس 12 تير 1394
رای ما فقط دکتر علی اصغر یوسف نژاد
پاسخ ها به این نظر
اسرمی 13 تير 1394
آقای یوسف نژاد 8 سال نماینده ساری بود یک عملکرد مثبت ایشان رو لیست کنید!!!!
- 12 تير 1394
اقاي عبوري با تشكر از فعاليت شما براي خدمت به مردم وانتفاع انها از فعاليت عمراني جنابعالي .اما فعاليتهاي شما درچند نقطه كه از روي علم ومطابق قانون نبوده وبرابر مصوبات طرح تفصيلي صورت نگرفته با لطمه شديد مغازه داران مسير طولاني مواجه شده است با مراجعه به جنابعالي ومذاكره قبول كرديد كه كار درستي انجام نداديد وقول اصلاح اين اشتباه را در مطالعه دقيق وتغيير محور ارتباطي داديد تا هم جلوي توقف سنگين ترافيك را بگيريد و هم جلوي اجحاف به كسبه ها كه عوارض سنگيني ميپردازند.اما تاكنون اين قول شما عملي نشد وما همگي در تعجبيم چه عاملي باعث شد تا شهردار جوان باين قول خودش در كمربندي شرقي در ترمينال دولت عمل نكرده است.
ناشناس 13 تير 1394
عبوری دوستت داریم..
نا شناس 13 تير 1394
آقای شریف آبادی من ساکن این خیابان هستم بی خود دروغ ننویسید و محله ما راخراب نکنید حتما خونه شما در محله آزادی و نزدیک کانال هست که اونجا سگ زاد هست و یک تازه دامای رو اونجا لته پار کرده که بردنش بیمارستان
محله ما بسیار آباد هست و شورا هم کارشون رو خوب انجام می دهند و یک دهیار بسیار فعالی هم داریم این خبر شما از اساس دروغ و کذب است
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 14 تير 1394
برادر عزیز ماه رمضان است باید از خدا هم ترسید دهیاری وشورای اسلامی خادم وخدمتگزار مردم عزیز هستند ولی همه چیز را به دهیاری وشورا تمام نکنید آیا شما تا بحال هیچ همکاری داشته اید یا خیر این کار هم پیگیری شده است که انشااله در اسرع وقت انجام خواهد شد
نا شناس 14 تير 1394
انشاالله پیگیری خواهد شد بنده حق به شما هم می دهیم ما همه خادم خدمتگزار مردم عزیز دلسوز شرف آباد هستیم برادر عزیزم کمی حق به ما هم بدهید هر کجا که هستی خدا یار نگهدار شما باشد
نا شناس 14 تير 1394
باشد دوست عزیز حتما پیگیری خواهد شد ای کاش شفائی می آمدی در خدمت شما بودیم
نا شناس 13 تير 1394
همه بدانند ما مازندرانی اینچنین فرهنگی داریم
آقای عبوری پیام و حرفای شما را شنیدیم هیچگاه این ادبیات را در جاهای دیگر نمی توان دید تنها شما بودید که به همه نشان دادید که بحث ما برادرانه هست و ما اعضای یک خانواده بنام مازندران هستیم اگر همه با این ادبیات و فرهنگ باشند بسیار نیکو خواهد بود
آفرین بر شعور بالای آقای عبوری
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 14 تير 1394
برادر عزیزم ما در خدمتم وظیفه همه ماست حال ما پیگیر هستیم حتما حتما پیگیر خواهیم شد شما هم کمی حقی بدهید ما نوکر وخدمتگزار همه شمایم عزیز دلم
سامان 13 تير 1394
یوسف نژاد این سری انتخابات رای اول ساری
یک شهروند 13 تير 1394
درود بر شهردار پرتلاشمون، حق سارویارو خیلی خوردن مخصوصا بخاطر بی عرضگیه بعضی مسئولین قبلی و چند دستگیشون کسای که از ساری برای پیشرفت شخصیشون استفاده کردن ولی شما هم درحال ساخت ساری هستی و هم دنبال ایجاد اتحاد بین ساروی ها،خداقوت عبوری جان باقدرت برو که ما هم پشتتیم
صمد 14 تير 1394
عزیزان هم استانی خواهش میکنم جمعی فکر کنیم آبادانی بخواهیم برای همه مازندران اگر هر شهری در مازندران آباد باشد افتخار ما میباشد خصوصا مرکز استان. عزیزان در بابل ما از بعد انقلاب تنها کاری برایمان شد دانشگاه پزشکی و بیمارستان روحانی ساخته شد . کجا بودجه در بابل مصرف شد . اگر در بابل پلی ساخته شد شهرداری با بودجه شهر ساخته شد دریغ از بودجه استانی و کشوری .
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 14 تير 1394
همه استان میدونن دو تا پل بابل کاملا با لابی شفقت تماما با بودجه استانی ساخته شد
نا شناس 14 تير 1394
آقای عبوری شهردار محترم ساری ،
چرا بیمه ایران را به منطقه مسکونی کوی شهید کریمیان و شهید خیری مقدم بلوار آزادی انتقال دادید و مردم مظلوم را از ترافیک و گاراژ تخلیه و بارگیری اتومبیلهای تصادفی و اسقاطی بیمه ایران دچار مشکل نمودید ؟؟؟؟!!!!!!!
نا شناس 14 تير 1394
یعنی تمامی بوجه صرف ساری شه
امیر خان 14 تير 1394
اقای عبوری واقعا دارن تلاش میکنن خدا قوت بعضی ها وقتی یکی داره برای شهر کار میکنه چشم دیدنشو ندارن چرا چون که جایی ندارن برای پر کردن جیب خودشان ..........لطفا یک سری به پشت هتل کوچه های شهید بهرامی بزنید برای روکش آسفالت
ناشناس 14 تير 1394
اقای عبوری شهردار محترم لطفا به جوب های کنار اسفالت رسیدگی کنید وقتی اب جمع میشود و افتاب میخورد بوی تعفن منطقه را میگیره خواهشا رسیدگی شود ما کلان شهر هستیم منطقه کوچه های پشت هتل رسیدگی فقط فرهنگ و قارن و ... نیست گوشه و کنار و هم ببینید متشکر
نا شناس 14 تير 1394
با سلام اگر بشما باشد میگویید همه امکانات شهرستان های دیگر مثل فرودگاه نوشهر ورامسر تعطیل.بندر نوشهر تعطیل.بشما که چرا مخابرات در بابل است یا فلان چیز در ساری .لطفا در حیطه شهر ساری صحبت کنید واز دخالت در امور شهرستان های دیگر بپرهیزید.شما جایگاه وزیر کشور با شهردار ساری را اشتباه گرفته اید جوان.
نادر 14 تير 1394
درود بر عبوری کاری که سی و شش سال کسی در ساری نتوانست بکند او در این مدت کرد و به ندای قلب مردم ساری گوش کرد
اسماعیلی 14 تير 1394
آدمی که خودش بعنوان ناشناس معرفی و کامنت میزاره و منتعقد شهرداره جز ترسو و بزدل چیز دیگری نمی توان بهش گفت عبوری حرف شهر و مردم شهر و مرکز بودن استان شهرش را گفت . کسی را ملامت نکرد که بعضی ها نگران و دلواپس شدن
ساروی 14 تير 1394
با تشکر فراوان از زحمات آقای عبوری خدا قوت
behrooz 13 تير 1394
برای مخالفین عبوری و هم استانی های خودم متاسفم روزی خواهد رسید همه استان عاشق عبوری میشوند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.553 seconds.