.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جلسه شورای اداری مطرح کرد ؛
امام جمعه بابل: شورای شهر کارائی ندراد / مدیریت شهری ضعیف است!
شمال نیوز : روحانی با اشاره به اینکه کارآیی چندانی در شورای شهر بابل دیده نمی‌شود، افزود: وضعیت نابسامان ترافیک، معابر درون‌شهری و امور مختلف در بابل عذاب‌آور است که شایسته است برای رفع این مشکل اقدام شود....

شمال نیوز : امام جمعه بابل با اشاره به اینکه ضعف مدیریت شهری عامل عدم توسعه‌یافتگی بابل است، گفت: کارآیی چندانی در شورای شهر بابل دیده نمی‌شود.
به گزارش شمال نیوز ، حجت‎الاسلام حسن روحانی  در جلسه شورای اداری شهرستان بابل در مدرسه صدر بابل با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه بزرگی است، اظهار کرد: باید از این ماه برای رفع مشکلات مردم استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات شهرستان بابل در سایه ناهماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی است، افزود: چهار سال متوالی در ایام ماه رمضان در بخش‌های مختلف شهر حضور می‌یابم، در حال حاضر به تغییر کاربری بعضی مناطق توجه خوبی شده است که در گذشته نبود.

امام جمعه بابل تصریح کرد: برخی افراد سه سال قبل منزل ساختند و به آنها مجوز داده شد اما الان جهاد کشاورزی براساس قانون پیگیر شده و این افراد را محکوم کرده است که این امر اعتراض مردم را به همراه داشته است.

این مسئول با اشاره به اینکه سطح تخلفات در ادارات فراتر از اعمال قانون است، خاطرنشان کرد: شاهد ساخت‌وساز غیرقانونی در سطح شهر هستیم، یک منزل ساخته می‌شود اما بعد از گذشت پنج سال با صاحب ملک برخورد شده و ایجاد ناامنی می‌کنند.

روحانی ادامه داد: اگر تخلفی صورت می‌گیرد بلافاصله در زمان تخلف باید با شدت با متخلفان برخورد شود نه اینکه اجازه دهند تخلف‌های عمیق صورت گیرد بعد با آن برخورد شود.

امام جمعه بابل ضعف مدیریت شهری را عامل عدم توسعه‌یافتگی بابل برشمرد و بیان کرد: نابسامانی‌های زیادی که در سطح شهر در زمینه ترافیک و آسفالت معابر شهری وجود دارد به سبب ضعف مدیریتی است.

وی با اشاره به اینکه کارآیی چندانی در شورای شهر بابل دیده نمی‌شود، افزود: وضعیت نابسامان ترافیک، معابر درون‌شهری و امور مختلف در بابل عذاب‌آور است که شایسته است برای رفع این مشکل اقدام شود.

روحانی با انتقاد از ناامنی محلات بابل، اظهار کرد: مردم بسیاری از محلات از ناامنی محلات شاکی بوده و خواستار برخورد جدی نیروی انتظامی با متخلفان هستند.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه فروش مواد مخدر به‌راحتی بین افراد انجام می‌شود که این صحنه‌ها برای مردم قابل تامل نیست، گفت: امیدواریم با گسترش پایگاه‌های بسیج محلات برخورد جدی انجام شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

غرب استانی 11 تير 1394
بابا بی خیال شما استاندار رو دارین دیگه شورای شهر کیلو چند . کافیه فقط اشاره کنید سه سوته کار بابلی ها حل میشه همین که اراده کنین بابل میشه پایتخت .... باور ندارین امتحان کنید
بابلي 11 تير 1394
بله حق با شماست ، حضرتعالي و آقاي ناصري خيلي قوي هستين ، معلومه که با شهر بابل چکار کردين به والله به اين ماه عزيز و به اين دهن روزه شما و ناصري و دارودسته تان يه مدت کوتاهي از امورات شهري کنار بکشيد ببينيد چه اتفاقي ميفته . از شما خواهش مي کنيم .
حسيني 11 تير 1394
آقاي روحاني تازه به فكر نابساماني بابل افتاده ،سوء مديريت در همه بخش هاي شهرستان بيداد مي كنه ،بي كفايتي مديران ،بي خيالي نمايندگان مجلس كه اصلا معلوم نيست كه به دنبال چي هستند فقط بلدند عكس خود را بنر كنند و اين طرف و آن طرف شهر بزنند واقعا كه؟آقاي روحاني حال شهر خوب نيست.........
نا شناس 11 تير 1394
با تشکر از امام جمعه محترم .نا امنی بیداد میکنه.
نا شناس 11 تير 1394
آقای روحانی عزیز واقعا حرف دل مردم را گفتید شورای شهر شده محل داد وسند شهرداری هم مجبوراست باج بدهد کسی هم نیست برخورد نماید شهردار بابل هم برنامه خاصی ندارد خواهشمند است برخورد نمایید وبه اطلاع افراد عموم هم برسانید
مصطفی 11 تير 1394
ببینید کار به کجا کشیده که فریاد آقایان رفته بالا
شورای شهر بابل یکی از بدترین و بی کفایت ترین شوراهای چند دوره اخیر هست و در نتیجه با روی کار اوردن شهرداری ضعیف تر که اونم فقط مهره همین شورای شهر هست ، متاسفانه شهر بابل رو دچار عقب موندگی وحشتناکی کردن
خواهشا منتشر کنید نظرمو نه مثل دفعات قبلی سانسور
حمید 11 تير 1394
ضعیف هست واقعا ضعیف هست تو را به خدا یه فکری به حال آسفالت معابر شهری بکنید واقعا مایه آبرو ریزی هست ما که ادعای مرکز استان بودن می کردیم آیا واقعا باید معابر شهری ما و فضا سبز و زیا سازی این جوری باشه جای تاسف داره پس چاره کار چیست فعلا که نمیشه شورا را تغییر داد ولی میشه شهردار را عوض کرد پس چرا اعضای شورا بیکار نشسته اند و هیچ کاری برای شهر نمی کنند پس به خاط اذهان عمومی که نگن شورا در حد و اندازه این حرفها نیست بیایید شهر دار را برکنار کرده تا شاهد رشد و شکوفایی شهر باشیم انشاله
نا شناس 11 تير 1394
ایشون تازه ترافیک و گرفتاری مردم رو دیدن؟
سلمان 11 تير 1394
بابل با ابنهمه مدبر پرورش داده شهرش را نمی تونه آباد کنه حالا ادعای اینو دارند که میخواهند استان را آباد کنند
ب ک 11 تير 1394
سلام ماشالله حاج روحانی درست می فرمایند
علی 11 تير 1394
متشکر از امام جمعه محترم شهرمون
خواهشا از مسئولان محترم شورای شهر خواهش میکنم بازدیدی از مجتمع 123 واحدی ساخته شده روبه روی انتقال خون صورت دهند تا ببینند با توجه به نظارتهای به ظاهر انجام شده در ساخت این مجتمع ولی ساکنین با توجه به اینکه دو سال از تحویل آن میگذرد دارای مشکلات متعددی هستن از جمله سیستم اتش نشانی وصل به آب نمیباشد پارکینگ برای اکثر ساکنین پیش بینی نشد،لوله کشی نامناسب و داکهای غیر استاندارد ، عدم دریافت پایان کار و سند، لحاظ ننمودن انباری برای یرخی واحدها، عدم چسب کاری مناسب نمای ساختمان در ضلع غربی و نفوذ رطوبت و.... که باید مسئولین از نزدیک رویت نمایند.
لطفا در جهت رفع این مشکلات پیگیری لازم را صورت دهید
همشری 11 تير 1394
شهر بابل داره تبدیل به یه ده میشه آقایان شورای شهر تا کجا میخواین ادامه بدین افکار عمومی همه چیرو میدونن که این شهردار فقط شهردار شورا می باشد و تمام . تمام مردم و مسئولین شهر مخالف حضور عسکری هستند شما به چه دلیل از ایشون حمایت میکند این حمایت شما بسیار عجیب می باشد . نگذارید مردم خود دست بکار شوند که در آن روز آبروی برای شما نمی ماند . تو شهر بابل فرد تحصیل کرده و مدیر نداریم اگه ندارید بگویید تا مردم به شما معرفی کنند . دیگر بس است از خواب غفلت بیدار شوید
123 11 تير 1394
همین مدیران ضعیف داعیه اداره استان را دارند وهمشهریان شما مازندران را به ورطه نابودی میکشانند
نا شناس 11 تير 1394
آقای روحانی بهتر بدونید همین مدیریت ضعیف و تیم مورد حمایت شما در سطح استان هم وجود دارد و روز به روز سبب عقب افتادی استان می شود.......
تاوان آن را هم جوانان بیکار، کارگران، و مستضعفین می دهند....
فقط گفتم تا یادتان باشد..........
شمال نیوز ته ره ره حذف نکن
نیما شاکری 11 تير 1394
حاج آقا تشکر که به فکر شهر هستی،واقعا شهر اوضاعش خوب نیست
هادی 10 تير 1394
اینا اومدن شورا تا کارهای خودشون رو پیش ببرن
یکی تو کار خرید و فروش ملک، یکی تاجره، یکی به تیر نمایندگی اومد
یکی به تیر وام میلیاردی اومد، دو سه تا هم اشتباهی از اینجا سر دراوردن
شهر چه پیشرفتی کرد؟
این بار کاملا حق با حاجی روحانیه
- 10 تير 1394
اقاي روحاني شما ترتيبي اتخاذ فرماييد تا روحانيت سكان شهرداري وشوراي شهر را بعهده بگيرد تا مردم از اينهمه مشكلات خلاصي يابند
نا شناس 10 تير 1394
جناب امام جمعه با سلام وقتی داماد جنابعالی با این سن ... می شود معاون فرماندار، فکر میکنی وضعیت بابل بهتر از این میشه؟؟ شهردارش همینه، تمام مقامات به نحوی با نظر جنابعالی انتخاب شدند. پس به چه کسی انتقاد می کنید؟؟!
نا شناس 10 تير 1394
حاجی مظلوم نمایی نکنید... بابل از همه شهر های مازندران بیشتر توجه میشه... فقط حیف که توی این دو سه ساله خیلی درجا زده... دیگه رقیب ساری که خیلی از مازندران فاصله گرفته که چه عرض کنم رقیب قایم شهر و نور هم نیست...
نا شناس 10 تير 1394
درود بر زبان گویای مردم مازندران
غریبه 11 تير 1394
جناب آقای روحانی امام جمعه محترم.شما که اینهمه نگران ناهنجاریهای شهر بابل هستی چرا موضوع را ریشه ای مورد بررسی قرار نمی دهی.عده ای آدم ضد نظام هیئت امنای مساجد رو بدست گرفتن و جلوی فرزندان انقلاب رو میگیرن و شما ازشون حمایت میکنید.درب مسجد عدنانی بابل رو به روی هیئتیا تو ماه مبارک بستندو شما ازشون حمایت میکنید.محل تربیت مساجد هست جای بازنشسته ها ومسئله دارها نیست.
پاسخ ها به این نظر
مطلع 15 مرداد 1394
باعرض سلام و ادب خدمت دوستان بزرگوار در خبرگزاری شمال نیوز
اخیرا" افرادی معلوم الحال با افترا و نشراکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی اقدام به نشر مطالبی بر علیه خدمتگزاران این مکان مقدس در فضای مجازی نموده که با محفوظ بودن حق مراجعه به دستگاه قضایی برای ایشان باستحضار میرساند که این افراد برای حفظ موقعیت خود از تخریب هیچ شخصیت حقیقی و حقوقی در این مورد چشم پوشی نکرده اند.
دوستان خود واقف اند براین امر که مسجد جای امن فضایی برای آرامش و خودسازی است مکانی متعلق به عام است و هیچ کسی دران برتری ندارد و استفاده از امکانات و فضای ان طبق عرف و شرع برای عموم آزاداست .
مسجد مکانی برای آرامش است نه سلب آسایش ساکنین همجوار
شما چراخود رادر زیز القاب انقلابی و مذهبی استتارمی کنید؟
چون همسایگان مسجد ازدست شما به تنگ آمده و به هیئت امنا مسجد عدنانی اعتراض کرده اند( شکوائیه موجوداست) و چندین بار تذکر های لسانی به مزاج شماسازگارنبود افراد را مسئله دار کردید. کمی نزاکت بد نیست .
مردم ما دارای فهم علمی و فرهنگی هستند
از این که وقت عزیزان را گرفته ایم پوزش می طلبیم.حق نگهدارتان .
روح عالمان شهر بابل از عزل تا ابد .روح امام راحل و یادگارش شاد .

مطلع 18 مرداد 1394
سلام علیکم .احتراما:باستحضارمیرسانداخیرا" افرادی معلوم الحال در فضای مجازی اقدام به تخریب خادمان این مکان مقدس نموده که دراینجا بایشان اخطارمیگردد که درصورت ادامه این روند به اتهام افترا و نشراکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی به مراجع قضایی عارض خواهیم شد.
چرا یکسال تذکر اهالی را مبنی بر رعایت اخلاق و رفتار جدی نگرفته اید که اهالی نسبت به حضور شما معترض باشند .
یادگرفتید هرجا هر عملی به مزاج شماسازگارنباشد شعار انقلابی سر داده و دیگران را بیگانه با این انقلاب بدانید .
این دومین هشدار بود که از این تریبون ثبت شده است
shoja 11 تير 1394
همه از دست سعدی می نالند و سعدی از دست خویشتن
مریم 12 تير 1394
سلام با آرزوی قبولی عبادات ،شورای شهر و شهرداری جولانگاه قوم خویش بازی. محل جذب کاربرای نزدیکان شده، نه فضای سبز داریم نه روشنای معابر در مقایسه شهر های دیگر بابل دهکده سوت وکور شده شوراها باید فقط برای یک دوره انتخاب شوند شغل دوم نداشته باشند
نا شناس 13 تير 1394
در این دوره ما بدترین تیم مدیریتی را در بابل تجربه کردیم از دوتا نماینده گرفته تا شورا و شهرداری .شهر را پر از بنر میکنند از عمل خبری نیست.عکس های متفاوت نمایندگان با عینک ،بی عینک یقه وزیری یقه معمولی لبخند نیشخند تبلیغاتی انتخاباتی..... بابل چطور با این مدیران فرو نره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حقشه!
نا شناس 17 مرداد 1394
سلام خدمت شمال نیوز با عرض تبریک بمناسبت روز خبرنگارخدمت شما و همکاران بزرگوار
در قسمت نظرات شما در پاسخ به " غریبه" متنی ارسال شد که متاسفانه به نمایش در نیامده .لطفا درصورت صلاحدید پیگیری فرمائید سپاسگذارمیشویم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.