.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد:
شورای نگهبان با استانی شدن انتخابات مخالفت کرد
شمال نیوز: طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی با ایرادات متعددی مواجه است.

شمال نیوز: طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی با ایرادات متعددی مواجه است.


به گزارش شمال نیوز، نجات‌الله ابراهیمیان سخنگوی شورای نگهبان، گفت: طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی با ایرادات متعددی مواجه است.

وی با اشاره به بررسی این طرح در جلسه امروز اعضای شورای نگهبان، گفت: این طرح با ایرادات متعددی مواجه است که مشروح این ایرادات متعاقباً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، منتشر خواهد شد.

نجات‌الله ابراهیمیان سخنگوی شوری نگهبان با اشاره به بررسی طرح استانی شدنه انتخابات مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز این شورا، گفت: محورهای اصلی این طرح مورد ایراد قرار گرفته است.

وی افزود: این ایرادات تقریبا شبیه همان ایراداتی است که به مصوبه قبلی مجلس شورای اسلامی در سال 86 وارد شده بود.

منبع: تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 11 تير 1394
ساری – اینبار رای به تخصص علمی و پارلمانی ، قانون گذاری ، برنامه و بودجه ریزی توسعه ای و عملیاتی ... جعفر قربان پور رجال سیاسی ، دارای رتبه علمی یونسکو در خاورمیانه ، کارشناس ارشد اموراداری و فرهنگی اجتماعی سابق مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر آقای روزبهی نماینده ساری در مجلس ، همکار مرکز پژوهشها و اداره کل قوانین مجلس شورای اسلامی ، کاندیدای مستقل فرهنگی 2 دوره قبل مجلس شورای اسلامی و شورای شهر ساری ، داوطلب ثبت نام شده وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 ، معلم سابق آموزش و پرورش تهران ، رئیس انجمن اولیا دبیرستان تیزهوشان ناحیه یک ساری ، مسئول شوراها و نماینده اموربین الملل اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران با 32 سال بقه خدمت ارشد دولتی و پارلمانی در تهران و مازندران ، خطیب توانا و متخصص ، قهرمان سرافراز عرصه های علمی ، فرهنگی ، ورزشی و سیاسی در این دوره نیز به نمایندگی از جامعه فرهنگیان کشور کاندیدای مجلس از ساری هستند . ایشان و خانواده شان خود سرمایه نظام هستند و هرگز بدنبال سرمایه مادی نظام نبودند . ایشان آمادگی مناظره با دیگر کاندیداهای محترم با حضور رسانه ها را اعلام نمودند . رسانه های محترم عدالت را در اطلاع رسانی رعایت کنید . با تشکر
یک شهروند ساروی 11 تير 1394
ازقبل هم مشخص بود شورای نگهبان این طرح راتصویب نمی کند واین طرح به ضرر هم کشور است وهم مردم ومشارکت مردم درانتخابات راکمتر می کند وبی اهمیت دادن به رای مردم است وباعث اختلافات بین مردم شهرها می شود.
پاسخ ها به این نظر
سروش 11 تير 1394
همشهری عزیز اتفاقا انتخابات استانی به نفع مردم و نظام هست بخاطر اینکه نمایندگان حال و قبل مجلس از وظایف اصلی خود که قانون گذاری و نظارت بر عملکرد دولت هست دور شدند و دنبال مسائل اجرایی و پشت در این وزیر و آن وزیر نشستن، که سبب شد بسیاری از مشکلات قانونی در مجاری اجرایی و سو استفاده ها از نبودن قانون درست ایجاد گشت، دوم اینکه انتخابات استانی سطح تراز علمی و مدیریتی مجلس را بالا خواهد برد چون حداقل شخصیت های موثر استانی که به هردلیل یا به علت مدیریت استانی یا بخاطر مسائل علمی اجتماعی شهره گشتند میتوانند وارد مجلس شوند، سوم جلوی رای های قومی و قبیله ای گرفته خواهد شد که چالش جدی بعضی از شهرستانها است که افراد بی تجربه و ضعیف وارد مجلس میشوند که حتی گاهی رفتار اجتماعی شان در شان نماینده مجلس نیست.
مازندرانی 12 تير 1394
آقا سروش مثل اینکه شما از طرف نمایندگان فعلی این کامنت راگذاشتی اصلا این طرح طرح خوبی نیست وبه ضرر مردم است وهرج ومرج درانتخابات بوجود میآید وآن شور انتخاباتی ازبین می رود من هم با نظرشهروند ساروی موافقم
ب ک 11 تير 1394
اگر انتحابات استانی ایراد دارد پس چرا مجلس خبرگان استانی هست یک شهر دو نرخ حالا قضاوت کنید که شورای نگهبان یک بام دو هوا و اصلا صلاح مردم را نگاه نمیکنند .
پاسخ ها به این نظر
دانشجو 12 تير 1394
دوست عزیزمجلس خبرگان رهبری با مردم چنان ارتباطی ندارد وفرق می کند با انتخابات مجلس کسیکه با مردم بیشتر ارتباط دارد نماینده مردم است نه خبرگان رهبری کار خبرگان ومجلس خیلی خیلی باهم فرق می کند وباید استانی باشد ولی اگر مجلس استانی باشد تعدا کاندیدها زیاد است ومردم هیچ شناختی از دیگر کاندیدهای شهر های دیگر ندارد واین به ضرر هم کاندید است وهم مردم ومشارکت مردم در انتخابات کمرنگ تر می شود.
زهرا 11 تير 1394
نمایندگان محترم به جای تصویب این طرح ها برای بقای خود در مجلس بهتر نیست دنبال کار کردن باشید؟؟؟؟این طرح به ضرر مردم وبه نفع سیاسیون است.
نا شناس 11 تير 1394
این طرح اصلا نباید درمجلس ارائه می شد تاچه رسد به تصویب آن، این نمایندگان فعلی مجلس برای ماندن درمجلس دست به هر کاری می زنند ولی نقشه آنها برآب شد.
مردم 11 تير 1394
مخالف استانی شدن انتخابات مجلس هستیم.
مردم 11 تير 1394
مخالف استانی شدن انتخابات مجلس هستیم.
حسن 12 تير 1394
از شورای نگهبان بخاطر تصویب نکردن طرح استانی شدن انتخابات مجلس کمال تشکر وقدر دانی را داریم چون این طرح به ضرر مردم بود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.