.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس جمهور سابق برنامه ای برای انتخابات مجلس ندارد....
داوری: دولت روحانی ستاد انتخاباتی احمدی نژاد است !
شمال نیوز : وی گفت : احمدی نژاد نیازی به دولت در سایه ندارند. همه دولت آقای روحانی عملا ستاد انتخابات احمدی نژاد است، زیرا با ناکار آمدی که از خود نشان دادند احمدی نژاد را هر روز در افکار عمومی بیش از پیش تثبیت میکنند.... ....
شمال نیوز : عبدالرضا داوری از نزدیکان رئیس جمهورسابق در خصوص ارائه لیستی از دولت در سایه برای انتخابات سال 96 گفت: آقای احمدی نژاد نیازی به دولت در سایه ندارند. همه دولت آقای روحانی عملا ستاد انتخابات احمدی نژاد است، زیرا با ناکار آمدی که از خود نشان دادند احمدی نژاد را هر روز در افکار عمومی بیش از پیش تثبیت میکنند.
  وی ادامه داد: دولت در سایه یک اصطلاح سیاسی است؛ زمانی که یک جریان جدیدی بر سر کار می آید و این جریان جدید در مسیر اداره کشور و دولت قوی عمل می‌کند دولت قبل می آید یک نهادی به عنوان "دولت در سایه" تشکیل می دهد تا دولت جدید را زیر نظر بگیرد و از طریق نقاط ضعف آن دولت وارد عمل شود.

داوری با بیان اینکه احمدی نژاد به هیچ عنوان به دولت در سایه نیازی ندارد، خاطرنشان کرد: دولت آقای روحانی در همه حوزه‌ها سرتاسر ناکارآمدی بوده است، چه در حوزه اجتماعی و چه در دیگر حوزه ها اصولا دولت آقای روحانی به مثابه ستاد انتخاباتی برای آقای احمدی نژاد کار می‌کند.

 مسئول تیم رسانه ای طیف احمدی‌نژاد ادامه داد: در این 22 ماه اخیر که از دولت یازدهم سپری می‌شود، دولت یازدهم آنقدر از خود ناکارآمدی نشان داده است که حتی جدی ترین منتقدان دولت نهم و دهم نیز ترجیح می‌دهند احمدی نژاد روی کار بیایید.

عبدالرضا داوری با اشاره به این که موفقیت امری نسبی است تصریح کرد: دولت یازدهم با شعارهای بسیاری از قبیل اینکه اقتصاد کشور را درست می‌کند و کلید همه مشکلات را در دست دارد روی کار آمد.اما می بینیم که بعد از 22 ماه نه تنها شرایط بهبود پیدا نکرده است بلکه شاخص ها عقب گرد نیز داشته است. 

عضو ارشد تیم رسانه ای احمدی نژاد  عنوان کرد: احمدی نژاد هیچ برنامه‌ای برای انتخابات مجلس ندارند  و ایشان سفر استانی هم ندارند در طی این مدت برخی از تشکل ها و احزاب در استان های مختلف از ایشان دعوت می‌کردند که ایشان نیز حضور پیدا می‌کردند، اما این سفرها را نمی‌توان سفر استانی تلقی کرد.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمد 10 تير 1394
زهی خیال باطل
همای 10 تير 1394
خداییش هم راست میگه این داوری.....
از دیار تبرستان 10 تير 1394
دکتر داوری حرف دل خیلی از ما ها رو زدی احسنت با این بینش و هوش و ذکاوت رسانه ایتون
نا شناس 10 تير 1394
دولت پراختلاس گذشته با مدیران پاکدستش شرایطی را در کشور بوجود آورد که چند دولت آینده باید کار کنند تا وضعیت کشور را به سال 84 برسانند اما با این روی صحبت ایشان با این تعبیر موافقم که بواسطه حضور مدیران دولت قبل بویژه در وزارت کشور و عدم روی کا آمدن مدیران معتقد به برنامه های دولت در واقع شرایط فعلی وفق مراد دولتمردان آقای احمدی نژاد است.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 9 تير 1394
ناکارامدی خود را به پای دولت قبل نگذارید شما طی این دوسال چیکار برای کشور کردید جزاینکه فقط چسبیدید به مذاکرات هسته ای که چیزی عایدتان نشد جز بدبختی بیشتر برای مردم بنزین 400 تومانی ظرف 2 سال شد 1000 تعرفه های برق آب و گاز چندبرابر شد تورم در این تعرفه های دولتی بالای 45 درصد و حتی در بنزین 150 درصد شد این بود تورم تک رقمی و از بین بردن رکود و جیب مردم را پر کردن واقعا دیدیم واقعیت رو مردم روز به روز در این 2 سال فقیرتر شدند، در دولت قبل اگر تورمی بود ناشی از توسعه و تحریم بود که بعضی از سیاسیون مخالف دولت با خط دادن به کشورهای غربی این شرایط رو برای تخریب دولت فراهم آوردند بخشی هم ناشی از توسعه ی اقتصادی بود که یک امر طبیعی و بدیهی می باشد که هر توسعه ای با خودش تورم را بهمراه میآورد با این حال پیشرفتی که طی 8 سال دولت نهم و دهم در ایران رخ داد برابر با تمام دولت‌های بعداز انقلاب در کشور بود این را مردم عادی با چشم دیدند و لمس کردند که چطور شخصی با 20 میلیون تومان در مسکن مهر در تهران صاحب خانه شد در صورتیکه در قبل و حال در تهران نمیشود با 20 میلیون خونه رهن کرد. پس دروغ شاخ دوم دار نزنید که برای مردم عملکرد دکتر احمدی نژاد مثل روز روشن و مثل آفتاب است. زنده باد بهار و زنده باد دکتر احمدی نژاد حامی محرومین ایران اسلامی.
نقی معمولی با بازیگری بابا پنجلی 10 تير 1394
مگه داریم مگه میشه الکی میگه! بخابونم سرش!نه بابا وقت هست بابا جان
علی 10 تير 1394
ناشناس جان از خواب غفلت بیدار شو عزیز !!!!!!!!ارزوی شفا وسلامتی دارم
نا شناس 10 تير 1394
یک یا علی دیگر تا خرداد 96با دکتر احمدی نزاد
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 10 تير 1394
یاعلی
نا شناس 10 تير 1394
اگه فاتحه مملکت را می خواهید بخوانید احمدی نژاد را ریئس جمهور ببینید بیچاره روحانی خیلی خوشحال بود قفل مملکت را در دست گرفت نمی دونست دزدان گاو صندوق را بردند آقای احمدی نژاد مملکت را به فنا برده است
نا شناس 10 تير 1394
این مملکت هر کس ساز خودش را می زند . همه عقل کل هستند . احمدی نژاد از روحانی بدتر ، روحانی از احمدی نژاد بدتر ، هردواز رفسنجانی بدتر و همه از همه بدتر . همه از یک قماشند. فقط فکر حفظ خودشان و حکومت هستند . مردم برای اینه ارزشی ندارند .
مازنی ساوه 10 تير 1394
داوری هم مثل ریس جمهورش توهم داره
رحیم 10 تير 1394
آخه بی لیاقت تبرستانی انصاف چیزی خوبی است که تو وامثال مثل توندارید
نا شناس 10 تير 1394
فقط محمود احمدی نژاد
سوادکوهي 10 تير 1394
بنام خدا
اختلاس هاي چندين ميلياردي پيش کش دولت احمدي نژاد لطفا دکل استخراج نفت را به کشور برگردانيد تا هنر دولت قبلي برمردم معلوم گردد
نا شناس 10 تير 1394
مهدي هاشمي وپرونده 60000ميلياردي جهانگيري دردولت اصلاحات وخسارت 13.8ميليارددلاري زنگنه دركرسنت به ايران روبچسب
علی 10 تير 1394
آمریکا و اسراییل و منافقین در پشت صحنه حامی دولت احمدی نژاد خواهند بود چون تنها احمدی نژاد می تواند بین مسئولین اختلاف بیندازد در حالی که دشمنان انقلاب نتوانستند این کار را انجام دهند
بنابراین حامیان احمدی نزاد همان حامیان دشمنان و کافران می باشند
نا شناس 10 تير 1394
واقعا راست گفتی چون هنوز اختلاسی انجام ندادن دردولت روحانی
ایران 10 تير 1394
شتر در خواب بیند پنبه دانه .....................................
نا شناس 10 تير 1394
این موضوع برمیگرده به انعطاف پذیری زباددولت روحانی
که واقعا اشتباه است
برعکی دولت قبل که اصلا............................................
دولت یازدهم بایدجدی ترباشدتا سو استفاده ها کم شود
همین مراسم تشیع پیکرشهدای غواص که واقعا مظلومانه رفتند چرابایداحمدی نژادبره بالای جایگاه واستفاده تبلیغاتی بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 10 تير 1394
تا سیه روی شود آنکه درو غش باشد، استاد! دوره رای گرفتن با سیب زمینی و جنگولک بازی گذشته...
حداقل این قدر شرافت داشته باشید بخاطر گندی که به مملکت زدید در آن 8 سال و اینهمه دزدی و غارتی که از بیت المال داشتید عذرخواهی کنید
مرتضى إز تهران 10 تير 1394
برادر خبرسه روز پيش تو اكثر سايتهاى خبري منتشر شد يه كم بروز تر باشين بجاي ريختن هيزم به اتيش دعواى بابل و ساري
نا شناس 9 تير 1394
واقعا کارشناسی شده حرف زده.با این استاندار غیر محبوب و ناسیونالیست که مدیران حز رو هم بدون دارا بودن صلاحیت از بابل اورده دیگه احمدی نژاد نیازی به کار تبلیغاتی حداقل تو استان ما نداره
امير 9 تير 1394
اقاي داورييييييييييييييي شما در كدوم بخششششششششششش فرهنگ باكدستي را اجرا كرده ايد( باكدستي در فرهنگ احمدي يعني اختلاس بزرگ)
واقعا با اين گندي كه اين آقا به بار آورده رو مي خواد كه بكن احمدي نژاد ادم خوبي هست يا بود.روحاني كار كرد اگر هم كم كار كرد اختلاس نكرد اين حسن بزرگي هست
نا شناس 9 تير 1394
خط قرمزاتون که رفتن زندان. نوبت خود آق محمود هم میرسه
سروش 9 تير 1394
دکتر احمدی نژاد دوستت داریم انشاالله سال 96 پیروز انتخابات خواهد بود، بخاطر اینکه دولت 11 بخاطر ناتوانی بعد از 2 سال مشکلات را به گردن دولت قبل میندازد در صورتیکه عملکرد دولت نهم و دهم برای ملت ایران مثل آفتاب میدرخشد.
نا شناس 10 تير 1394
ای لعنت براون کسی که بااجرای طرح به اصطلاح هدفمندی یارانه ها پدرملت رادراورده

الان میادازمراسم شهداسوئ استفاده میکنه
نا شناس 10 تير 1394
محاکمه...........................................
ودرگرهیچ
مهندس علی 10 تير 1394
آقای داوری ، همان که دولت محترمی مانند دولت فعلی هر روز به یک جای ما فشار وارد نیاورد کلّی دعا گو هستیم .
مرد محترم هر چه امروز می کشیم از خیر سر دولت آقای احمدی نژاد است . با این کارهای من درآوردی مانند یارانه و سهمیه بندی بنزین و مسکن مهر و آقایان زنجانی و امثالهم و غیره و هر روز توهین به کشورهای غربی و ابرقدرتهای شرق و غرب و . . . .
در امور سیاسی ، کمی سیاست داشتن هم بد نیست .
محمد 10 تير 1394
احمدی نزاد ایران را به خاک سیاه نشاند .امید واریم هرگز بر نگرده به حق امام زمان
پاسخ ها به این نظر
سروش 10 تير 1394
شما از رانت خوران هستی که در خصوص دکتر احمدی نژاد اینگونه موضع میگیری، وگرنه مردم عادی دکتر عزیز را بجان دوست دارند.
ناشناس 10 تير 1394
من سیاسی نیستم اصلا حوصلشم ندارم ولی تو دوره اصلاحات مردم به زندگی و آینده امیدوار میشن . آقای احمدی نژاد در حد ریاست جمهوری نبودش نمی گم روحانی خیلی توپه ولی افکارش حرف زدنش خیلی با هاله نور فرق داره وقتی آقای احمدی نژاد تو سازمان ملل حرف میزد تنم میلرزید(آرزوی زندگی بهتر برای مردم ایران زمین)
نا شناس 10 تير 1394
منتظر ان مرد می مانیم
مختار مازندران 10 تير 1394
شمال نیوز به کوری چشمت احمدی برمبیگرده
سورکی ریکا 11 تير 1394
اقایون نان دیگه نانواییها نسیه به مردم نمیدند چقدربدبختیم ما ....بدادمون برسین هرکی میخاد رییس جمهوربشه بشه بسه دیگه مردیم وخوشی روندیدیم///////

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.