.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک کار غیراخلاقی با میهمان «ماه عسل»
هرچقدر بر «ماه عسل» نقد داشته و نسبت به میهمانانش انتقاد داشته باشیم دلیل نمی‌شود به حریم شخصی میهمانانش احترام نگذاریم.
 شمال نیوز: حضور یک مدلینگ عروس در یکی از برنامه‌های صدا و سیما به اندازه کافی موضوع حساسی هست، اما وقتی الهام عرب مدلینگ لباس عروس، جلوی احسان علیخانی نشست تا درباره شغلش به عنوان پزر صحبت کند، حاشیه‌ها دوباره به سمت برنامه ماه عسل هجوم آوردند.


به گزارش خبرانلاین، مخاطبانی که این برنامه را دیدند بعد از پایان برنامه وقتی به سراغ صفحات شخصی الهام عرب رفتند با صفحاتی قفل شده روبرو شدند. او بعد از حضور در این برنامه، به سرعت تمامی عکس‌های خود را از صفحه اینستاگرامش حذف کرد ولی با این حال آن دست‌های پنهان همیشگی به کار افتادند تا عکس‌های او را حالا همه جا پخش کنند.

همان دست‌های پنهانی که ناگهان تصمیم می‌گیرند به صفحات اجتماعی هنرمندان و ورزشکاران حمله کنند، یا عکس‌ها و فیلم‌هایی از آدم‌های مشهور و گمنام را بدون رضایت شخصی‌شان در اینترنت بازنشر دهند.

حالا الهام عرب سوژه روز شده است. کسی که عکس‌هایش در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شوند و چهره‌اش با دستکش و هدبند مدام در کنار عکس‌های صفحات شخصی‌اش قرار می‌گیرد تا باز هم «ماه عسل» به واسطه حاشیه‌ها بر سر زبان‌ها بیفتد.

واقعا حاشیه‌ها دست از سر احسان علیخانی برنمی‌دارند یا او خود به دنبال حاشیه است؟


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.