.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کارناوال توهین این بار به والیبال رسید
سال گذشته تعدادی از ایرانی‎ها که متاسفانه تعدادشان هم کم نبود از طریق شبکه‎های اجتماعی حملات پردامنه‏‎ای به «ایوان زایتسف» کردند اما گویا اکنون این عادت زشت در خصوص بازیکنان داخلی هم انجام می‎شود.

 شمال نیوز: سال گذشته تعدادی از ایرانی‎ها که متاسفانه تعدادشان هم کم نبود از طریق شبکه‎های اجتماعی حملات پردامنه‏‎ای به «ایوان زایتسف» کردند اما گویا اکنون این عادت زشت در خصوص بازیکنان داخلی هم انجام می‎شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، تیم ملی والیبال ایران یکشنبه شب در حالیکه می‌توانست با برتری مقابل لهستان و افزایش شانس صعود به مرحله پایانی رقابتها دست به کار بزرگی بزند، شکست نابهنگامی را متحمل شد تا این رویا محقق نشود.

صرف‌نظر از عملکرد خوب لهستان، به جرات می‌توان گفت این یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های تیم ملی در چند سال اخیر بود. کوبیدن پیاپی توپ به تور، دریافت‌های پراشتباه و زدن توپ به خارج از زمین، طرفداران ایران را آزرده خاطر کرد. اما ایران پیش از این هم باخت‌های انتقادبرانگیز داشته است. شکست مقابل چین در رقابتهای انتخابی المپیک دو سال قبل در ژاپن با مربیگری خولیو ولاسکو و نیز باخت مقابل آلمان در تهران، از یاد علاقمندان به والیبال نرفته است.

به نظر می‌رسد یکی از اصلی‌ترین مشکلات بازیکنان ایران مسائل روحی - روانی است که چنین فراز و نشیبی به بازی آنها داده است. با این حال باید این نکته را در نظر گرفت که ایران با آمریکا (مدافع عنوان قهرمانی)، لهستان (قهرمان جام جهانی) و روسیه (قهرمان المپیک) همگروه شده و جالب‌تر اینکه از این گروه فقط دو تیم صعود می‌کند که البته چنین برنامه ریزی جای سوال دارد.

فراموش نکنیم که ایران در بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ که در تهران برگزار شد، در بازی مقابل ژاپن، چین و کره در هر ست فقط یک امتیاز کسب می‌کرد چه برسد به اینکه بخواهد ست را ببرد و یا مهم‌تر از آن در یک بازی برنده شود اما امروز والیبال ایران جزو شش قدرت برتر جهان است و با آسیا فاصله‌ای بسیار گرفته است.

در این شرایط شب گذشته جمعی از بازیکنان ایران به ویژه میلاد عبادی‌پور عملکرد خوبی نداشتند اما تیم والیبال کشورمان با همین بازیکنان توانست آمریکا، روسیه و لهستان را ببرد. ضمن اینکه بد بازی کردن یک بازیکن و قرار نداشتن در شرایط روحی مناسب، درایت کادر مربیگری را می‌طلبد تا با تعویض و گزینش نفرات بهتر، این مشکل را حل کند.

با این اوصاف دشنام دادن به بازیکنان تیم ملی از طریق شبکه‌های اجتماعی، نه تنها مشکلی را برطرف نمی‌کند بلکه آینده حرفه‌ای آن بازیکن را هم به مخاطره می‌اندازد. به هر حال بازیکنان باید از فاکتور اعتماد به نفس برخوردار باشند تا بتوانند عملکرد چشمگیری داشته باشند.

پیش از این جمع زیادی از ایرانی‌ها به «ایوان زایتسف»، «لیونل مسی» و ... دشنام داده‌اند تنها به این جرم که خوب بازی می‌کنند. احتمالا از این به بعد میخال کوبیاک هم به این جمع اضافه خواهد شد، در حالیکه این بازیکنان همگی قابل احترام و ستودنی هستند.

امیدواریم روزی فرا برسد تا دشنام از فرهنگ لغت جمع زیادی از طرفداران افراطی زدوده شود و اگر انتقادی هم هست در فضا و زمانی بجا، از طریق رسانه‌ها مطرح شود. به راستی اگر قرار به دشنام باشد طرفداران روسیه که تیمشان با دو امتیاز، حذف زودهنگامی از رقابتها داشته باید بازیکنان خود را به باد بدترین الفاظ بگیرند، در حالیکه در بازی با آمریکا چیزی جز حمایت از هواداران روسی ندیدیم. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.794 seconds.