.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقای سیروس مقدم ؛ اینجا مازندران است !
محمد جونیان
آقای سیروس مقدم ؛ اینجا مازندران است !

داشتم فکر می کردم که تهیه کننده و کارگردان سریال پایتخت 1و2و3و4 درباره ما مازندرانیها چه فکری می کنند، چرا باید به خودشان اجازه می دهند که برای خنداندن مردم و جمع کردن  طرفداران خود حاضر هستند با یکدندگی با آداب رسوم و فرهنگ یک منطقه دست به هرکاری بزنند .تا جاییکه دادرضا رشیدپور هنرمند و مجری برجسته کشور هم از این شتابزدگی و ضعف نویسندگی و کارگردانی درآمده و نقد بسیار قوی را نوشتند.

 آقایان عوامل سریال پایتخت 4 خدا وکیلی بد آدرسی به شما دادند ،اینجا مازندرانه ، مهد عاشقانه – سرزمین علویانه – سرزمین پهلوانان غیور و سرداران رشید اسلام ،که لشکر 25 کربلا را خلق کردند ،آقایان باید بدانند که با این کارشان منت بر سر ما نگذارند که ما با این کار توانستیم شیرگاه را معرفی کنیم. شما باید بدانید شیرگاه را مردم ما با حماسه 7 اسفند می شناسند که دشمنان اسلام و نظام را با خفت و خواری بیرون کردند و شهید دادند .  و اما سریال پایتخت 4 که این شبها در حال پخش میباشد ،ما بارها گفتیم و بازهم میگوییم کسی با طنز و کمدی و خنداندن مردم مشکلی ندارد ما تاکید و اعتقاد داریم که بیاییم باهم بخندیم نه به هم بخندیم. البته اگر نبود این نقدها و انتقادات بجا توسط نماینده مقام معظم رهبری در استان و بعضی ائمه جمعه شهرهای استان  و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و حتی تجمع مردمی اعتراضی سال گذشته در جلوی استانداری مازندران معلوم نبود دست اندرکاران این سریال چه بلایی به سر فرهنگ این مردم و این خطه شهیدپرور می آوردند . شما سریال پایتخت 1و2 را ببینید و 3و4 را هم ببینید که عوامل این سریال سعی کردند با حساسیت بیشتری آن را بسازند. پس نقد بنده و امثال بنده بی تاثیر نبوده، اما ترفندهای عوامل و دست اندر کاران این سریال هم جالب توجه بوده وهست . نمونه آن برای چند بازیگری که در اصطلاح سینمایی سیاهی لشگر نامیده میشوند ، آقایان امسال کار بسیار  خارق العاده ای کردند که  فراخوان داده و دخترو پسر جوان را توی صف کردند تا بقول خودشان از آنها تست بگیرند که اصلا نیازی به این کار نبود. البته برای تبلیغات و فیلم گرفتن و عکس گرفتن از حضور هنرمندان برای عوامل این سریال بسیار جالب توجه بود که بعدها بیایند و بگویند که ببینید این همه هنرمند برای بازی در این سریال آمدند. در صورتیکه حتی نقشی هم به همین چند بازیگر مازندران دادند بازی در سکوت عین بچه مدرسه ای که نباید حرکتی بکند بگذریم.

 

ناگفته نماند بحث حساب و کتاب بازیگران نیز برای خودش حرفی دارد ، که نمونه آن یکی از هنرمندان ساروی میگفت در پایتخت 3 ،سه یا چهار روز از صبح تا شب برای یک سکانس وقت من گرفته شد و امسال وقتی می خواستند پایتخت 4 را بسازند به او صدهزار تومان دادند که او هم آن را نگرفت امثال آن هنرمند هم کم نداریم. امسال یک کار دیگری هم کردند و باشگاه طرفداران پایتخت 4 را برپا کردند.ای کاش طرفداران این سریال یک سوال را از عوامل سریال میکردند که در سال گذشته بیش از سه یا چهار میلیارد تومان اسپانسر،حالا بیشتر یا کمتر ویا اینکه از سریال پایتخت 1 تا 4 که ساخته شده شاید بیش از فلان میلیارد هزینه شده و چه چیزی نصیب این ملت شده جز، معرفی سه شخصیت به نام ارسطو که جوان عاشق پیشه ای که بدنبال زن گرفتن و ازدواج بوده، نقی که معلومه و پدر نقی ، پنجعلی که بدنبال شکمش بوده و عین بچه بدنبال غذا میگردد که الحمدالله در پایتخت 4 بدنبال زن گرفتن هم هست.

 یکی از نکات جالب توجه در پایتخت 4 گاف بزرگی که آقای کارگردان عزیز داده ، که در ادامه اشاره خواهم کرد بحث مرگ زن چینی ارسطوباید عرض کنم که انگار نقی و ارسطو در جنگلهای آمازون بوده اند که مرگ زن چینی را به آنها داده اند و چون دسترسی به سلمانی نداشتند با آن موی بلند و ریش غیر استاندارد اینبار ظاهر شدند حالا بماند بحث مرده شور خانه و نیمه عریان بودن بدن نقی که حتما آقایان در این زمینه اعتراض خواهند کرد و اما گاف آقایان در این سریال ارسطو همسر چینی خود را در حوادث هوایی مالزی از دست می دهد که درست بعد از مرگ همسر ارسطو انتخابات شورای شهر در محل زندگی نقی معمولی برگزار میشود . (سوال : آیا این توهین به شعور مردم مازندران نیست؟)- خلاصه همسر نقی میشود عضو شورای اسلامی شهر و ادامه داستان.

 درصورتیکه آخرین دوره انتخابات شورای شهر در کشور ما اسفند سال 1392 بود یعنی دو سال قبل از سقوط هواپیمایی مالزیایی.این هم از دسپاچگی عوامل این سریال که یک جوری بزنند و در بروند . اینه که در یکی از نقدها نوشتم عوامل  این سریال بدنبال چه اهدافی هستند همین بود چرا با توجه به اعلام رسمی آقای سیروس مقدم تهیه کننده سریال در سال گذشته که گفته بود پروژه سریال پایتخت 3 برای همیشه بسته شده،اما بازدیدم که فیل آقایان یاد هندوستان کرده و دوباره شروع کردند با سماجت ساختن سریال پایتخت4 ناگفته نماند امسال الحمدالله با سر و صدا ضبط نکردند ، سال گذشته با استاندار وقت مدیر کل و مسئولین بعضی از ادارات عکس یادگاری گرفتند و آبگوشت خوردند و بعد در رسانه ها اعلام کردند که این سریال با ضمانت آنها در حال ضبط است اما همانطوری که در یکی از نوشته هایم اعلام کردم که امیدواریم امسال مسئولین استان فرش قرمز زیر پای آنها پهن نکنند این اتفاق افتاد ودر سکوت کارشان را انجام دادند البته تنها مسئولی که ذوق زده شده و فرش قرمز پهن کرده شهردار جوان شیرگاه بود . به هر حال جهت اطلاع آقای علیرضا خمسه بازیگر نقش باباپنجعلی که در ساری در جمع مردم این شهر برای مراسم جشن آمده بودند فرمودند که ما پایتخت 40 را هم میسازیم عرض کنم که ما هم پا به پای شما خواهیم آمد شما که میفرمایید 40 قسمت ما عرض میکنیم 400 قسمت تا متوجه شوید اینجا مازندران است. اگر مردم ما عکس العمل نشان نمیدهند بخاطر نجابت آنهاست نه اینکه کار شما را صد در صد تایید میکنند بازهم خواهیم نوشت مگر اینکه قلم در دستمان نباشد.

 در پایان ناگفته نماند با این دو سه قسمت از پخش سریال نمی توان صد در صد نظر داد اما از آنجاییکه بنده از شروع سریال پایتخت 1 تا کنون حتی قبل از اینکه زمزمه شروع ساخت آن در مازندران سر زبان ها بیافتد به عناوین مختلف نوشتم بی اطلاع از اهداف آقایان نیستم لذا امیدوارم که در ادامه این سریال ما به نکاتی برخورد کنیم که ضعف ها را پوشانده نکات مثبت آن خود را به نحو احسن نشان دهد .

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

من 9 تير 1394
ای ول هکن ته اماره
حسن 9 تير 1394
شما خودت در برنامه شبکه تبرستان لهجه مردم مازندران را به سخره گرفته و با نوع حرف زدندن هایت کمی از از بازیگران سریال پاتختن نداری
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 10 تير 1394
ببند
اون شبکه استانیه
اینیکه دارن مسخرمون میکنن شبکه ملیه حتی از جام جم هم پخش میشه
اینکه درک درستی از این بابت نداری نیاز به توضیح بیشتر رو از بین میبره
هرموقع تونستی درک کنی یه ابراهیم تهامی اومد تو برنامه نود فقط خاطره تعریف کرد فرماندار آبادان بچه محل همین آقای کارگردان اومد رو خط چنان بیانیه ای خوند کم مونده بود فردوسی پور عذرخواهی بکنه!!!!
بهرحال اینکه مازندرانی ها اینجور هستند ویا نه یه موضوعه و اینکه چقدر این آقا از ماها عقده داره بخاطر طلاق همسر مازندرانیش موضوع مهمتریه
فقط برای خودمون متاسفم
شمالی 9 تير 1394
سلام .
اگه واقعا جرات دارید مثل قوم بختیاری کاری کنید که رئیس صدا و سیمای مملکت بیاد و معذرت خواهی کنه . نه اینکه زیر کولر بشینید و فقط بیانیه بدید بیرون .
ناشناس 9 تير 1394
سلام .. شنیده ها حاکی است بهش تو این فیلم بازی ندادن زورش اومده و الان چند ساله که داره انتقاد می کنه.. بد کاری می کنند که تو این دور و زمانه که لبخند کم شده (به علت مشکلات عدیده اقتصادی برای مردم البته نه برای ایشان؛ چون الحمدالله ایشان از 4 ، 5 جا ارتزاق می کنند) برای ثانیه ای هم که شده مردم را می خندونند؟؟ شما برنامه خندوانه را نگاه کنید، یه عروسکی به نام جناب خان با لهجه زیبای جنوبی میاد و با انواع و اقسام سوتی و کارها مثل لبو فروشی مردم را می خندوند شده یه بار ببینیند یه جنوبی اعتراض کنه؟؟؟ تازه ما اگه اینو نگاه نکنیم بیایم برنامه های آرشیوی شبکه طبرستان رو ببینیم؟؟؟ خواهش می کنم کامنتم را درج کنید.
پاسخ ها به این نظر
سلام 9 تير 1394
کمپین مخالفان سریال پایتخت در اینستاگرام :
.
.

anti.paytakht@
.
بپیوندید و به دیگران معرفی کنید.
.
دست اندرکاران این سریال هم آنتن دارند هم تریبون و ... تنها کار مفید ما برای دیده شدن و شنیده شدن باهم بودن است.
نا شناس 13 تير 1394
عروسک رو داری با یه قوم قیاس میکنی؟ بهتر نیست نظر ندی
نا شناس 9 تير 1394
اگه به شما نقشی برای بازی کردن در پاینتخت می داد بازم انتقاد میکردین؟؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 10 تير 1394
خوشم میاد دارو دسته این سریال موهن چه از ریز جریانات با خبر هم هستند
به اسم ناشناس و شمالی اینجا نظر میدن
شمالی 9 تير 1394
البته اقای جونیان شما هم گاف دادید .
اخرین دوره انتخابات شورای شهر در خرداد 92 بوده و سقوط هواپیمای مالزی در اسفند یا بهمن 92
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 17 تير 1394
موقع انتخابات شورا شهر هواپیما یک سال سقوط کرده بود؟؟؟
بابا ول کنید دیگه تنابنده توی این سریال فقط داره به شعور ما توهین میکنه بلکه سبک بشه و از عقدش کاسته بشه
پیرمرد 8 تير 1394
اصلا این آقا اجازه اظهار نظر داره ؟ باآن بازی ضعیف خودش . شمال نیوز چون ایشان مسئولیتی در دفتر ... دارند برای اعلام ... نباید اظهارات کسی که نه تحصیلات آکادمیک در زمینه هنر داره و نه بینش تحلیلی . فقط خواسته از غافله معترضین ناآگاه که در جلسه شبانه هستند عقب نباشه .این فیلم پایتخت با این همه پیامهایش این آقای فقط به بدن نیمه برهنه نقی اشاره کرده تازه این مطلب را به مراجع ارتباط داده که آنها اظهار نظر کنند . به خدا اگر آقای سیروس مقدم یک سکانس در حد یک دقیقه به ایشان بازی می داد هیچ اعتراضی نداشت.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 10 تير 1394
دوند
نقی قسم خدارو نخور
مثل سبزی پلو با ماهیچه نماینده که قسم خوردی
سپهر 8 تير 1394
ممنونم از شما که حرف دل ما را زدید یادتان هست فیلمی در مورد طایفه محترم لر ساختند رئیس صدا سیماسابق را مجبور به عذر خواهی با لباس لری کردند واقعا متاسفم برای مسئولین مازندران که فیلمی ساخته میشود که ما مازندرانی ها را زیر سوال می برد . خنده و شادی خوب است نه به قیمت زیر سوال بردن فرهنگ یک استان ، آقای سیروس مقدم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 8 تير 1394
چه شي بيه تره بازي ندانه
نا شناس 8 تير 1394
آقا من
ای برار خواستمه همین نوشته تره بنویسم
آقای رشید پور جان هر که ره دوست دانی کارهای خود مازندرانیها را نقد هاکن البته ته هم قابل نقد هستی برار ، ته حرکاتی گاهی اوقات نقد دانه
هم استانی 8 تير 1394
ای کاش ما هم در دفتر...... سمتی داشتیم!!!!
ناشناس 9 تير 1394
باسمه تعالی
آقای جونیان!! نکنه شما فکر میکنی یک هنرمند تمام عیاری؟ مگه شما کم ادای مازندرانی ها و مخصوصا" روستاییان صادق و بی شیله و پیله را آنهم با بی هنری تمام!! در میآری؟ بابا من هم یک مازندرانی ام که زندگی ام تو تهرانه، بخدا داریم لذت میبریم از اینهمه هنرنمایی (نقی و هما)، چه صفایی؟ چه صمیمیتی؟ مگه قرار نیست مازندرانی ها اینجوری باشند؟ یا مگه اینجوری نیستند؟ چهار ساله که عروس و داماد و پسرخاله و پدر شوهر و خواهر و ...... زیر یک سقف دارند زندگی می کنند و هیچ کدام خم به ابرو نمی آرند. هما مثل شمع داره دور وجود پدر شوهری که آلزایمر هم داره میگرده! پایتخت 3 که در معرفی صداقت و غیرت ما مازندرانی ها انصافا" سنگ تمام گذاشت. واقعا" شما دنبال چی هستی ؟ اجازه بدید مرم شاد باشند. مگه ما لهجه و کلام مان همین شکلی نیست؟ من با نظر اون دوستمان که نوشته حتما" به شما نقش ندادند و دارید از حسادت منفجر میشید، کاملا" موافقم.
در ضمن یک کم تمرین ادبیات کنید تا انشایتان بهبود پیدا کند!!!! فقط در پاراگراف اول چندتا غلط داشته باشید ، خوبه؟( چرا باید به خودشان اجازه میدهند.... یا در ادامه همین قسمت .... اجازه میدهند....حاضر میشوند!!!)
این چیزاست که باعث آبروریزیه نه طنز!!
مرتضی 9 تير 1394
سلام
به همه کسانی که از آقای جونیان و ... دارن انتقاد میکنن . من خواهش میکنم بجای تفرقه بین خودمان بهتر جلوی این فیلم بسیار بد و مزخرف رو بگیریم که شدیم آلت تمسخر کشور نمیدونم مسسئولین ما چی کار میکنن یک فیلم که در مورد لر ها ساخته بودند و درست هم بود اگر به تاریخ رجوع کنیم ولی چیکار کردن که بعد قسمت دومش جلوی پخشش رو گرفتن من خواهش میکنم بیایم اتحاد رو حفظ کنیم و غیرت مازندرانی بودن رو بکار ببندیم و سرسختانه نذاریم ادامه پیداکنه و اواسط سریال جلوی این سریال گرفته بشه . خواهش میکنم
هم شما مردمان اصیل و از مسئولین محترم ....بدانید که در جنگ چه کسانی رشادت کردن مازندران لشکر 25 کربلا ملقب به لشکر خط شکن بزرگترین و بهترین غواص ها از جمله حاج حسین بصیر ...........الان وقت جهاد است و بپا خیزید
رضا 9 تير 1394
شماها که کامنت گذاشتید یا عقل ندارید و یا شعورتان کم شد و یا خود را به گمراهی زدید.
اینکه کسی نقدی کند دال بر این نیست که به او نقش ندادند.
ای مردم با غیرت، یک عده آدم شکم سیر و بی فرهنگ از تهران آمده اند و دارن به فرهنگ، به شعور و شخصیت و به پدران و مادران ما توهین می کنند.
آنوقت شماها پای گیرنده ها نشسته اید و به کسانی که فرهنگ شما را به باد مسخره گرفته اند احسنت می گویید.
حسین 9 تير 1394
آقای جونیان شما خودتو هنر پیشه میدونی ؟ برو فیلم بازیهاتو ببین چه لهجه ای داری ؟ اتفاقا اصلا به ما تو هین نشده از فیلم های شبیه فیلم هندی ساختن شما در صدا و سیما بهتره کاری کردین اصلا سیمای مازندران رو نگاه نمیکنیم ولی برا دیدن این سریال لحظه شماری میکنیم ظاهرا به شما پیشنهادی نشده برا بازی وگرنه با سر میدویدید بس کنید دیگه این سریال بسیار هم خوبه مگه ما تکیه کلاممون همین چیزا نیست ؟ بگو کجاش بهمون توهین شده ؟ شما اگه هنر مندی باید بدونی هر فیلمی لزوما نباید با واقعیت بیرون انطباق تاریخ داشته باشه چون تاریخ سقوط هواپیما با تاریخ انتخابات منطبق نیست پس سریال بدیه ؟؟؟؟ چه منطق زیبایی دارید شما ؟ برید به فیلم های مازندران نگاه کنید با آوازهای هندی و از پشت این درخت به پشت اون درخت رفتن های شما یا لهجه معلوم نیست کجایی شما با آقای محمدی حوصله آدمو سر میاره وقتی مقام معظم رهبری از مقدم و فیلم هاش نعریف کردند حالا شما از کارگردانی برجسته مثل سیروس مقدم انتقاد میکنید ؟ رزومه شما چیه ؟ چن تا فیلم سینمایی بازی کردین ؟ که بشه بهنون گفت هنر پیشه شما یک صدم محسن تنابنده و مهرانفر و سایر بازیگران بازی ندارید برادر راحت بگو گله دارم منو دعوت نکردن از مردم مازندران مایه نزار لطفا
نا شناس 9 تير 1394
تنها کشوری که نمیشود از هیچ قومی و استانی فیلم ساخت کشور ایران است از هر شغلی فیلم ساخته شود صدای اعتراض آن گروه در میآید که بله به شغل ما بی احترامی شد از هر استانی فیلم ساخته شود صدای ان استان درمیآی که ایوای به استان ما بی احترامی شد
اصلا بهتر است تلویزیون ایران برای ابد بسته شود تا به شغل و استانی صدای اعتراض در نیاید تازه ایران به عصر حجر نزدیکتر میشود باز شاید صدای اعتراض عصر حجر در آید ههههههههههههههههههه
صابر 9 تير 1394
خدا را شکر شجاعی عضو تیم مذاکرات هسته ای نیست آخه پارسال قول داد دیگه پایتخت ساخته نمی شود حالا ایشون مسول نظارت برصدا وسیما هم هست .......یه چیز دیگه مارموز بازی اینها را بگم با تیکه های سپیده جانا به جوونهای هم تیپ خودش,گرا می دهد و میدانیم این اهنگ غیرمجاز است
نا شناس 10 تير 1394
درود بر آقای جونیان
سپاس 10 تير 1394
جناب آقای جونیان . متاسفانه ابزار نقد شما برای حفظ و تعالی فرهنگ محلی مازندران توسط خود مردم این استان مورد نقد صریح واقع شد و این بیانگر آن است که مازندرانیها هیجوقت غیرت لرها را نداشته و بی خیال هرگونه ناملایماتی در تمامی عرصه های ملی - منطقه ای خواهند بود و چنانچه فرد با غیرتی تلنگری به داشته های فرهنگی و تلاش در غنای آن نسان دهد مستقیماً با طعنه سهم خواهی و ناکامی از ادامه راه را به آن می چسبانند ولی خوشحالیم که قلم شما برای پایداری ارزشهای استانی بر روی کاغذ وجدان بیدارتان لرزید و به نگارش درآمد و البته کلام آخر بنده به مخاطبان معترض و بی خیال شما " خلایق آنچه لایق"
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 10 تير 1394
اقای سپاس
خلایق آنچه لایق شایسته حضرت عالی نمی شود ؟
مازنی ساوه 11 تير 1394
احسنت هم استانی مازنی ولی باید بگم غیرت درمازندران انگار مرده که دارن به فرهنگ مااینگون می تازن ومهمتر اینکه خودمان بیشتر از دیگران داریم به خودمان میخندیم
نا شناس 11 تير 1394
آقای سپاس انگ بی غیرتی به مازندرانی ها نزن ... کافر همه را به کیش خود پندارد مردم ما سره را از ناسره تشخیص میدن لازم نیست شما وکیل وصی مردم باشید واقعا شرم آوره سایت پیام شما رو که توهین به مردم مازندرانه درج میکنه الان شما و جونیان شدید با غیرت و بقیه بیغیرت ؟؟؟؟؟/ مردم ما این سریال رو دوس دارن لا اقل از سریالهای مسخره سیمای مازندران بهتره که سراسر مسخره بازیه با اون آوازهای هندی و دوبله محلی های بی کلاس
نا شناس 13 تير 1394
ناشناس فیلم رو دیده باشی معنی غیرت رو میفهمی که میگفت اگه مامانی منو نگیرید میدم به از ما بهترون تهرانی اینکه موتجب میگیری میای اینجا نظر میدی جای تاسف داره چندتا سوال میپرسم جواب بدید اول چرا اسمش رو پایتخت گذاشتن مگر همینا نبودن که داشتن برای تهرانی ها مشکل ایجاد میکردن دوم چرا ریما رامین فر باید نقش ذروشنفکر رو توی این سریال موهن بازی بکنه؟ ما تو مازندران روشنفکر نداریم ایشون همه چیز دان هستند؟شما از تهرانی جماعت دزدتر آدم سراغ داری؟ سوم پنجعلی رو یکم بیشتر توضیح بدید اصلا ایشون کیه شبیه کیه نقش های اصلی رو گفت از روی خانواده خالم که ساکن قائمشهر هستند گرفتم چندین بار توی تلویزیون گفت پنجعلی هم از همون خانواده گرفته یا نه؟ چهارم چرا مشهری میاد بنا رو میگم ایشون از نظر درک و فهم شعور از همشون بالاتره کل حرفم اینه اگه این سریال طنزه باید همشون طنز بازی بکنن و وقتی غیر مازندرانی ها میشن باکلاس و روشنفکر این توهین مستقیم و اینکه بجای نشون دادن مشکلات ما مشکلات تهرانی هارو نشون بدن این مشکل بزرگتر میشه بهرحال دلم نمیخواست تو این ماه عزیز این سوال رو بپرسم جدا این همه مشکل تنابنده با مردم مازندران سر همون ازدواج اولشه که خانوم سابقش شمالی بود ازش طلاق گرفته یا نه بالاخره یجای کار اساسی میلنگه سیروس مقدم هم بچه آبادانه حرفاش اهمیتی نداره خالیبنده به دوستات سلام برسون. ایکاش اسمتو مینوشتی
معصومی 10 تير 1394
آقای جونیان وقتی شما و دیگر هنرمندان کاری در خور مردم فهیم مازندران انجام نمی دهید انتظاری بیشتری از هنرمندان دیگر استان ها نیست پس طرح بدهید با صدا وسیمای مازندران همکاری تنگاتنگی داشته باشید تا دیگر شاهد سریال های این چنینی نباشیم به امید آن روز.
مرتضي 10 تير 1394
با سلام
خدمت مديريت سايت
متاسفانه نظران منفي خيلي از عزيزان درج نشده نميدونم دليل آن چيست
بنده خواهش ميكنم هرچهسريعتر اطلاع رساني بشود و جلوي اين فيلم گرفته شود واقعا آداب و رسوم ما مورد مزحكه مردم شده است حاشا به غيرتتان حاشا ..............از مسئولين مربوطه خواش ميكنم از مديريت صداسيما مركز تقاضا دارم بجاي حمايت همراه و همدل باشد با منتقدان و از همه منتقدان ميخواهم كه بجاي نقد از آقاي جونيان بهتر فعلا بين ما تفرقه نباشد با تشكر
نتاج 9 تير 1394
سلام اگه شما تو این فیلم مثل سایر بازیکن مازندرانی که در حال نقش افرینی هستند بازی میکردید باز چنین انتقادی میکردی.؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 9 تير 1394
از همکارای خودشما اون مامانی و چند نفر دیگه که از بازیگران صداو سیما تبرستان هسند اونا پس تو این فیلم چه می کنند؟واقعا که خلایق هر چه لایق
محمدرضا 10 تير 1394
برار ول هاکن
ابوالقاسم عزیزی 10 تير 1394
جناب جونیان!راست حسینی شماوسایرهنرمندان یرای حضوردرمجالس وجشنها
ازمیزبانان چقدرمطاله میکنید؟دومابینی وبین الله مگرخودت مدتهاقبل درقسمتهای قبل درزمینه ایفای نقش وبازیکردن باکارگردان مجادله نداشتید؟سومابنده درزمان ایفای نقشتان درفیلم وسریالهاچیزی ازهنروغیرت مازنی راندیدم!لطفابیش ازاین
بااحساسات مردم بازی نکنید!بگذاریدتامسئولان وافکارعمومی قضاوت کنند!
اگرذیل اظهاراتتان رابنگریدنیک درمیابیدکه مردم بهترین داورن!
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 17 تير 1394
تنابنده از مسخره کردن ما چقدر در اورده؟ کجتها بردنش گردوندنش برزیل حالا
بعد سریال پایتخت چقدر فیلم بازی کرده امارش هست
اصلا دستمزدش قبلا چقدر بوده الان چقدره
بابا جونیان مازندرانیه تنابنده زنش مازندرانی بوده ازش طلاق گرفته عقده داره
بفهمین خودتونو گول نزنید این دلش برای هیچکس نمیسوزه
حالا همه جا بگه این کارکترها تمامش اعضای خانواده خالم هستند ازشون کپی گرفتم و برام مهم نیست اونها چی میگن
بهرحال سرتو از زیر برف در بیار
نا شناس 10 تير 1394
جدا شما شرق استانیها فکر میکنید بهتر از این هستید؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مردم 11 تير 1394
آقاي جونيان كسي ادعا نكرده اين فيلم مستند و بر اساس داستاني واقعيه كه شما ميگي سقوط هواپيماي مالزي و انتخابات و . . . چيزي براي گفتن نداري. راستي اين آقاي چيچي بيه چيچي بيه گويش مازندراني رو مسخره نميكرد؟ شما چرا چيزي نگفتيد اون موقع؟
سوادکوهی 11 تير 1394
با تشکر از جناب سپاس>
اقای جونیان ایفای نقش جنابعالی در شبکه مازندران قبلا ابروی مازندران را برد لطفا جای مردم سوادکوه نظر نده >
کجای این سریال از منزلت علویان کاست
بهتره که ما ظرفییت خودمان را بالا ببریم
اتا گت پیشنهاد 10 تير 1394
حالا که ساختن سریال پایتخت برای شاد کردن مردم خوب است پیشنهاد می گردد سری بعدی پایتخت برای ترکها در آذربایجان شرقی و اردبیل ساخته شود.به احتمال قوی خیلی خنده دار خواهد بود.به ویژه اگر در اردبیل ساخته شود.
کیان 10 تير 1394
یک نفر دنیه بووه ته خادت خله هنرمندی؟!!!!؟!!؟!؟!!!!؟!؟!؟!امثال شما که گند زنده تو صدا سیمای مازندران که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اشنا 11 تير 1394
آقای محترم بهتره شماسکوت کنین چون چیزی در چنته ندارین ...شمادرحدیه بازیگر درجه ده هم نیستین
نا شناس 11 تير 1394
تمام مشکلات کا اینه رمدانی نظرات مخالف رو تایید نمیکنه
محمد جونیان 12 تير 1394
اولا از همه عزیزانی که به نقد و یادداشت من نقد و انتقاد کردند تقدیر و تشکر می کنم قصد پاسخ به این عزیزان نداشتم اما فردی با نام مستعار پیرمرد کامنتی گذاشتند و قسم خدا را خوردند که همه این نقد و انتقادات من از سریال پایتخت 1و2و3و4 بخاطر اینکه آقایان از من بازی نگرفتند به ایشان و دیگر دوستان عرض می کنم ، اینطور نیست. اولا خدا را شاکرم 36 سال هم توی صحنه تاتر هستم وهم مجری و بازیگر در صداو سیمای مرکز مازندران و گلستان هستم و مهمتر از همه اینکه امروز سی دی های نمایش های طنز و کمدی من و آقا سید کاظم حسینی یا همان نوروز توی خانه مردم هست و ما خدا را شاکریم که هنوز که توی دل مردم جا داریم ، در ثانی وقتی شبکه جهانی جام جم صدا و سیمای ایران از ما دعوت می کند که برنامه نمایش محلی و فارسی سنتی را برای ایرانیان خارج از کشور اجرا کنیم سی دی آن موجود است اگر دوستان خواستند در خدمت آنها هستیم. پس چه نیازی به بازی من و امثال من توی این سریال که تنها نقد و انتقاد بنده نیست بلکه دیگر عزیزان هم از پخش آن بخاطر لودگی و ... بخصوص در قسمت چهارم این سریال اهمیت ندادن به جایگاه مازندران و فرهنگ آن. باز هم جهت اطلاع این عزیزان عرض کنم که بنده از اولین روز پخش پایتخت 1 تا به امروز شاید دهها نقد و انتقاد با عناوین مختلف نوشتم پس بحث من به سریال پایتخت 4 نبود چرا که از پایتخت 1 تا 4 برحسب وظیفه به عنوان یک خبرنگار و کسی که 36 سال در عرصه هنر نمایش سنتی دستی بر آتش دارد نوشتم و یا انکه برادر دیگری نوشتند من از 5 جا ارتزاق می کنم من به ایشان و دیگر دوستان عرض کنم بنده شاید چندین مسئولیت دیگر در موسسات خیریه و ... داشته باشم که دیناری نمی گیرم کارمند رسمی ارشاد اسلام مازندران هستم و حقوقم از آنجاست ، چقدر خوشحال میشدم عزیزان به خودشان زحمت میدادند از همین صدا و سیمای مازندران سوال می کردند آیا بنده حقوق بگیر آنها هستم و یا هرجای دیگری که فکر میکنند بنده درآمد دارم تحقیق بکنند و نتیجه تحقیق خودشان را به همین شمال نیوز بدهند و چاپ کنند ، من راضی و رضایت دارم که این کار بشود.
در پایان از همه شما عزیزان تشکر میکنم به خاطر نظراتی که دادید.
نا شناس 13 تير 1394
شاید دق دل شما این باشد که در این سریال از شما استفاده نکردند. ما هم از پایتخت دفاع نمی کنیم .اما شما با بازی سنتی در شبکه طبرستان ،چکار کرده اید؟ بجای آنکه بیننده بخندد ،شما می خندید و این ضعف بزرگی است .لطفا اجازه دهید جوانان خودی نشان دهند و خداحافظی کنید
نا شناس 13 تير 1394
شما و امثال مثل شما در صدا و سیما ،نه به جوانان اجازه داده اید و نه به کارگردانان معروف،تا در این استان فعالیت کنند . مشکل اینجاست شما خودتان را میراث دار و وام دار و سهام دار صدا و سیمای مازندران می دانید
کیوان 13 تير 1394
شمایی که حرف از لهجه و اصالت و فرهنگ میزنی ،آیا ما در رسانه خود و سیمای طبرستان به لهجه و اصالت خود ارزشی میدهیم ، اینکه بیش از 95 درصد برنامه های ما بدون لهجه و اصالت مازنی پخش میشود کما اینکه تمام شبکه های استانی ازقبیل شبکه گیلان ( باران ) و دیگر شبکه های استانی حتی اخبار را هم به زبان و لهجه خودشان عنوان می کنند نه اینکه مجریان و عوامل شبکه ی طبرستان گویا برای شبکه ی جام جم برنامه اجرا میکنند و خبری از لهجه ی شیرین مازنی نیست ... بله برادر وقتی خودمان ارزشی به لهجه و اصالتمان نمیدهیم نباید انتظاری هم از دیگران داشت
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 17 تير 1394
بابا ول هاکِن هنوز فرق شبکه استانی و با ملی نمیدونی نباید دهنتو باز کنی و اظهار نظر بکنی
والله اگه نظر ندی نمیگن لالی
کیوان خان این برنامه از شبکه مازندران پخش میشد خیلی جالب میبود ولی نه از شبکه ملی
واینکه چرا شبکه استانی توش مازندرانی صحبت نمیکنن خیی مهمه ولی قرار نیست به قیمت تمسخر ما در ایران تموم بشه چرا چون اونها میخندن
الان جلوشونو نگیریم میشیم ترک و لر و رشتی ایران
مازندران آیندش همینه حالا شما روشن فکر باش بذار شب دور سرت پشه جمع بشه ما که حسود نیستیم من خارج استان زندگی میکنم و تمسخر تمام اقوام به ماهارو میبینم
روشن 13 تير 1394
دمت گرم .. عالی بود... جونبان ....لااقل اینکه غیرت داشت نقد کرد...
نا شناس 13 تير 1394
از طرف خودت بگو ما كه دوست نداريم چيزي براي گفتن نداره ، يا اينكه معمولا مازندرانيها وقتي يكي از اعضاي خانواده اش رو ازدست ميدن و عزا دار هستند ريش و نميزنند داشته مسخره ميكرده و اونجوري مثل انسانهاي نخستين ( با اون ريش و مو)ظاهر ميشدند.
نا شناس 13 تير 1394
آقاي سره از ناسره بدجوري جوش ميزني از عوامل سريالي
saturn 12 تير 1394
سلام دوستان،آقای جونیان میشه شما کلا در هیچ موردی نظر ندین.اصلا خودت نمیدونی موافقی یا مخالف.اول با توپ پر وارد میشی بعد پاس میدی به یکی دیگه آخر داستان هم که میگی ما تا 400 قسمت موافقیم.بعد میگی ما نجیبیم که چیزی نمیگیم در حالی که خودت داری مثلا نقد میکنی که خلاف گفته ی خودته.یعنی هر که حرف میزنه یا اعتراضی به پایتخت داره نجیب نیست.تازه رشید پور کی هست که شما به نظر ش استناد میکنی.اصلا خودت میدونی که آدمای به اصطلاح هنر مندی مثل شما سیمای مرکز مازندران را به تعطیلی کشاندند.اصلا این چه جمله بندی که شما داری یکی از یمین میگی یکی از یسار.خواهش میکنم بیسوادها راه نیفتن هی نظر بدن تا بیشتر ازین آبروی ما نره.دکتر ،استاد ،پروفسور ،هنر مند القاب الکی که ما تو مازندران زیاد داریم آقای جونیان.
xxxxx 13 تير 1394
این منتقدین چی میگن؟چه وضعشه؟شورشو دراوردین.اگه شماها خیلی مردین و دلتون به حال مازندران می سوزه یه فیلم درست و درمون بسازین.همین شماهایی که توسایت ها مصاحبه میکنین فیلمی بسازین که از رشادت های سرداران و اسطوره های دیار علویان بگه.یه نگاه به برنامه های شبکه طبرستان بندازین.مزخرف ترین برنامه های ممکن و این شبکه داره.
انتقاد خوبه.ولی انتقاد سازنده.شماها اگه خیلی دلتون به حال استانمون میسوزه بیاین یه فیلم بسازین تا بهتر از پایتخت بشه.
ضمنا بگم که بعد از پخش سریال پایتخت 3 رهبر انقلاب با تمجید از سریال های پایتخت از ساخت ادامه این سریال استقبال کردند.
مازنی ها فقط ادعا دارن.غرلند کردن بیخوده.برید عمل کنید.با حرف زدن چیزی درست نمیشه.
پایتخت هم مشکلی نداره.اگه حرفی خلاف واقع زده بگین.
بابا پنجعلي 13 تير 1394
نقي؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
بوريم علي آباد زن بگيريم!!!!!!!!!!!!!!!!
جهان 14 تير 1394
آقای جونیان لطفا از طرف خودت بنویس نه از طرف همه ی مازندرانیها، بنده مازندرانی هستم، غیرت هم دارم، از نظر خودم به برنامه پایخت نمره مثبت می دهم.
نا شناس 13 تير 1394
با سلام
خدمت همه عزيزان
متاسفام براي كساني كه خودشون مورد تمسخر ديگران قرار ميدمن و من مطمئن هستم كه مازندراني نيستند و خود همين آقايون هستند
بسيار فيلم بدي هست و متاسفم براي مسئولين ...
ميلاد 13 تير 1394
سلام بر كساني كه از آقاي جونيان دارن انتقاد ميكنن متاسفنه شما بجاي اينكه ايشون رو مورد هجوم خودتون قرار بديد بياييد از ينكه دارن مورد تمسخر ما قرار ميدهن جلو گيري كنيم حاشا به غيرتتون
حميد 13 تير 1394
آقا شمارو بخدا بياين جلوي اين فيلم روبگيريم سوادكوهي غيرتت كجا رفته متاسفم براتون آخه چرا كسي كاري نميكنه دس رو دس ميذاره .......... به غيت مسئولين كه اين با خودشون مسخره مردم شدند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.