.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2:
حمل و توزیع آرد در مازندران یکپارچه شد

 شمال نیوز: مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور طرح یکپارچه سازی حمل و توزیع آرد از کارخانجات تا درب نانوایی ها در استان مازندران را یکی از اولویت های اجرایی این شرکت اعلام کرد و گفت: این طرح در راستای اجرای مصوبه هیات محترم وزیران و مصوبه کارگروه گندم، آرد و نان استان و اجرای دستور استاندار مازندران می باشد.

رمضانعلی ملک تصریح کرد: با توجه به اینکه نرخ نان یارانه ای در سراسر استان یکسان است، ضرورتا باید نرخ آرد تحویلی به تمامی نانوایان استان نیز یکی باشد.

وی افزود: در همین راستا شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور طی نامه ها و مذاکرات حضوری و تلفنی و همچنین در جلسات استانی، لزوم اجرای طرح مذکور و چگونگی اجرای آن را به اطلاع کلیه فرمانداران رسانده است.

ملک با اشاره به اینکه طرح یاد شده در بیشتر استان های کشور به اجرا در آمده  محاسن اجرای طرح حمل و توزیع یکپارچه آرد را چنین بیان کرد: یکسان شدن نرخ آرد تحویلی به نانوایان استان برای تولید نان یارانه ای، کاهش قیمت آرد تحویلی به مناطق روستایی علی الخصوص روستاهایی که آرد خانه پز دریافت می نمایند، حذف واسطه های غیر ضروری، شفاف سازی و دسترسی آسان به آمار  و اطلاعات صحیح، اعمال کنترل و نظارت دقیق و جلوگیری از تخلف و عدم خروج آرد یارانه ای از شبکه مصارف خبازی، تسریع در فرایند خرید و حمل و توزیع آرد.

وی افزود: طرح مذکور ابتدا به صورت آزمایشی در خرداد ماه سال جاری در چهار شهرستان تنکابن، رامسر، بهشهر و گلوگاه به مرحله اجرا گذارده شد که با نتایج رضایتبخشی همراه بود و از تیر ماه در تمامی شهرستان های استان اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 عنوان کرد در اجرای این طرح شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس مسئولیت حمل و توزیع آرد از درب کارخانجات آرد تا درب دکاکین خبازی و همچنین آرد خانه پز را به عهده دارد.

ملک افزود: به رغم اینکه شرکت حمل و نقل خلیج فارس حدود 700 دستگاه کامیون و کامیونت در اختیار دارد، طبق توافقات صورت گرفته با شرکت یاد شده مقرر شد تا حد امکان از ظرفیت ناوگان حمل و نقل موجود در استان استفاده  نماید. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.531 seconds.