.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خواستگاری هم‌زمان خلبان قلابی از ١١دختر
مردی که با عضویت در سایت‌های همسریابی از دختران خواستگاری می‌کرد و با فریب آنها دست به‌ کلاهبرداری می‌زد، بازداشت شد.

شمال نیوز: تحقیقات برای شناسایی این کلاهبردار زمانی آغاز شد که دختری به‌نام مینا به پلیس فتا استان یزد مراجعه و شکایتی را مطرح کرد. او گفت: «چندی قبل در سایت همسریابی با پسری به‌نام داوود آشنا شدم. او خودش را خلبان معرفی کرد. ما مدتی به‌صورت اینترنتی در ارتباط بودیم تا اینکه فهمیدم مرد خوبی را برای ازدواج پیدا کرده‌ام. داوود نیز از من خواستگاری کرد و قرار شد با هم بیشتر آشنا شویم و مقدمات ازدواج را فراهم کنیم. در همین اثنا داوود به من گفت دچار مشکل مالی شده است، او به این بهانه از من پنج ‌میلیون تومان گرفت. من که فکر می‌کردم به‌زودی با داوود ازدواج خواهم کرد، بدون هیچ تردیدی این مبلغ را در اختیارش گذاشتم، اما از آن به بعد از او خبری نشد».

کارآگاهان بعد از دریافت این شکایت به بررسی موضوع پرداختند و با انجام اقدامات پلیسی توانستند متهم را شناسایی و دستگیر کنند. داوود بعد از انتقال به مقر انتظامی ادعا کرد هیچ جرمی انجام نداده است، اما شواهد و مدارک زیادی که علیه‌اش وجود داشت، سبب شد او بالاخره به‌ کلاهبرداری از مینا و همچنین اغفال دختران دیگر اقرار کند.

خلبان قلابی به‌کارآگاهان گفت: «از مدتی قبل نقشه کشیدم با عضویت در سایت‌های همسریابی، دختران را فریب بدهم برای این کار در ١٢ سایت عضو شدم و خودم را خلبان، طلافروش یا کارشناس ارشد هوا‌و‌فضا معرفی می‌کردم. بعد از شناسایی دختران زودباور، با آنها طرح دوستی می‌ریختم و این‌طور وانمود می‌کردم که به آنها علاقه‌مند شده‌ام و قصد ازدواج دارم. سپس به بهانه‌های مختلف از آنها پول می‌گرفتم و به ارتباطم با این دختران پایان می‌دادم».

متهم در ادامه اعترافاتش گفت: «در برخی موارد موفق می‌شدم با اغفال دختران رمز دوم کارت بانکی آنها را به دست بیاورم و ازاین‌طریق برای خودم به‌صورت اینترنتی خرید انجام می‌دادم. من درمجموع ٧٠‌ میلیون تومان از دختران کلاهبرداری کرده‌ام و چون همه کارها را به‌صورت اینترنتی انجام می‌دادم، تصور نمی‌کردم ردی از خودم به‌جا گذاشته باشم و فکر می‌کردم هرگز دستگیر نخواهم شد».

کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود پی بردند این جوان از دخترانی در استان‌های مختلف کشور هم کلاهبرداری کرده است. در ادامه ١١ نفر از فریب‌خوردگان شناسایی شدند و علیه خواستگار شیاد شکایت کردند. سرهنگ حسین رضایی، رئیس پلیس فتا یزد، ضمن بیان این مطلب که متهم با تشکیل پرونده قضائی و دستور دادیار شعبه سه دادسرای عمومی و انقلاب استان یزد روانه زندان شده است، خاطرنشان کرد: افرادی که به‌این‌طریق از آنها کلاهبرداری شده است، به پلیس فتا استان یزد یا پلیس فتا در استان‌های دیگر مراجعه کنند و تشکیل پرونده دهند./  شرق


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.168 seconds.