.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان:
دلیل تخریب چهره‎های سیاسی دوری سیاسیون از قرآن است

 شمال نیوز: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان گفت: اگر امروز در جریان سیاسی اهتمام به قرآن داشتیم شاهد تخریب چهره‎های سیاسی نبودیم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، سید علی میرباقری پیش از ظهر امروز در همایش جوان و سبک زندگی قرآنی که در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: نخستین نگاه به ماه مبارک رمضان نگاه قرآن و نزول قرآن است و این مهم اهمیت این کتاب الهی را دو چندان می‎کند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان خاطرنشان کرد: آن چه در قرآن آمده یک نامه‎ای از سوی پروردگار است و وقتی ابعاد آن را نگاه می‎کنیم متوجه می‎شویم که باید به گونه‎ای دیگه به قرآن بپردازیم.

میرباقری با بیان اینکه اگر قرآن با همه ویژگی بلند خود در متن زندگی قرار می‎گرفت امروز شاهد این همه مشکلات نبودیم، گفت: ما امروز باید به شان نزول قرآن فکر کنیم و باید بیندیشیم که قرآن چه درس‎هایی را به ما می‎دهد.

اگر اهتمام به قرآن داشتیم امروز شاهد تخریب چهره‎های سیاسی نبودیم

وی با بیان اینکه اگر امروز در جریان سیاسی اهتمام به قرآن داشتیم شاهد تخریب چهره‎های سیاسی نبودیم، گفت: امروز در مسائل سیاسی بد اخلاقی‎ها را شاهد هستیم و اگر قرآن در متن زندگی ما بود این موضوع‎ها را شاهد نبودیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان افزود: نور قرآن باید در زندگی ما قرار بگیرد تا ما چاه و مانع سر راه زندگی را ببینیم و مسیر را به درستی طی مسیر کنیم.

میرباقری گفت: با توجه به اینکه جوانان از تعصب‎های کورکورانه و گروه‎ها به دور هستند لذا فضا برای پذیرش قرآن در قلب جوانان آماده‎تر است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.