.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس کمیسیون عمرانی شورای شهر ساری:
شهرداری‌های مازندران از درآمد پایدار بی‌بهره‌اند

 رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای شهر ساری با اشاره به اینکه تمام پروژه‌های شهرداری ساری موضوع اشتغال در آن دیده شده است، گفت: شهرداری‌های مازندران درآمد پایدار ندارند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم، علی اکبر ذلیکانی در جلسه علنی شورای شهر ساری، اظهار داشت: بزرگترین مشکل شهرداری‌های مازندران نداشتن درآمد پایدار است.

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری ساری امسال حدود 400 میلیارد تومان تصویب شده است، افزود: از این مقدار حدود 213 میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های عمرانی شهرداری اختصاص یافت.

رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای شهر ساری گفت:  ترافیک معضل اصلی استان مازندران محسوب می‌شود، ولی متاسفانه طرح ترافیکی جامع در مرکز استان نداریم و این موضوع را در شروع دوره چهارم در دستور کار قرار دادیم و تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

ذلیکانی جمع آوری آب‌های سطحی در شهر ساری را از مهم‌ترین پروژه شهرداری ساری یاد کرد و گفت: تنها 20 درصد عملیات این پروژه در ساری باقی مانده است که تا پایان سال 95 به اتمام می‌رسد.

وی از ساخت نخستین پارکینگ مکانیزه در مرکز مازندران خبر داد و گفت: اصلاح طرح هندسی معابر، فضای سبز، تعریض معابر و جمع‌آوری آب‌های سطحی از مهم‌ترین پروژه های شهرداری ساری محسوب می‌شود.

ذلیکانی از احداث بزرگترین پارک جنگلی خاورمیانه به مساحت هزار و 260 هکتار در ساری خبر داد و گفت: بسیاری از پروژه‌های شهر ساری صرفا عمرانی نبوده و در همه پروژه‌ها موضوع اشتغال دیده شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.